Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Daniel

Bericht door Daniel » ma nov 17, 2008 1:44 pm

Komt een beetje wijsneuzerig en arrogant over op me in dit interview.

Ik heb, moet ik eerlijk zijn, nog helemaal niets van deze jongen gezien tot mijn spijt. Volg Vitesse niet. Weet iemand waar ik wat beelden zou kunnen vinden, ben nu toch wel benieuwd.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma nov 17, 2008 2:57 pm

Daniel_vT schreef:Komt een beetje wijsneuzerig en arrogant over op me in dit interview.
Huh? Leg uit.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma nov 17, 2008 3:42 pm

Dat zie ik ook niet helemaal. Hij doet volgens mij geen vreemde uitspraken...

Toppie

Bericht door Toppie » di nov 18, 2008 9:23 am

Marcus Berg optie voor Ajax Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Marcus Berg (22) en Ricky van Wolfswinkel (19) staan op de shortlist van Ajax voor de eventuele opvolging van Klaas-Jan Huntelaar.
De spitsen van FC Groningen en Vitesse zijn nog niet door de Amsterdamse club benaderd, benadrukt manager technische zaken Danny Blind. "Maar ze worden net als een aantal buitenlandse aanvallers intensief gevolgd," aldus Blind.

J.G.

Bericht door J.G. » di nov 18, 2008 9:32 am

Tja, op de Nederlandse velden is Berg de enige die ik wel zie zitten bij Ajax. Amoah lijkt mij niet echt een Ajax spits, Pranjic scoort veel maar is natuurlijk geen echte spits. El Hamdoui idem dito.

Aan de andere kant hoop ik dat we het nou eens eindelijk kunnen opvangen met een spits uit de 'eigen' jeugd, Bodul of die jongen uit de A1. En waarom Cvitanich niet eerste man maken met een goede achter hem? (moet zich eerst nog bewijzen uiteraard).

Loopt er in het buitenland nog een haaldbare potentiele Ajax-spits rond?

Michael_B

Bericht door Michael_B » di nov 18, 2008 9:34 am

Gewoon Cvitanich naar voren schuiven als eerste spits, Bodul erbij. Castillion komt eraan.

Heb het gevoel dat een voorhoede met Sulejmani, Cvitanich en Suarez beter loopt dan met KJH ertussen. Volgens mij combineren die drie er fantastisch op los, positiewisselingen etc. Erg benieuwd.

Als er dan toch een spits gehaald wordt, dan maar Arnautovic of Wolfswinkel. Geen Berg aub.
Face your fears and live your dreams, No Fear

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » di nov 18, 2008 9:49 am

Toppie schreef:Marcus Berg (22) en Ricky van Wolfswinkel (19)...
Oef, ik las eerst Ricky van den Bergh! :smallgrin.gif: :excited.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 18, 2008 9:52 am

Groningen schijnt 15 miljoen voor Berg te vragen. Is hij dat wel waard?
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di nov 18, 2008 9:54 am

Sulejmani
Cvitanich
Sarpong
Wolfswinkel
Arnautovic

Een aanval waar je wel wat mee kan, al is het internationaal nog wel erg licht.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di nov 18, 2008 10:14 am

ik vind dat een zeer onevenwichtig lijstje, peet. Nationaal is het al weinig. Leg jij mij maar uit wat Cvit bewezeen heeft als spits in Amsterdam. T zelfde geldt voor Sarpong, leuke jongen, absoluut geen vaderlandse top. Wolfswinkel is aardig voor een club als Vitesse, maar voegt hij genoeg toe bij een club als ajax. Arnautovic flopt al wekelijks nij Twente - die heeft nix bij Ajax te zoeken.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di nov 18, 2008 10:21 am

Als we geen vertrouwen hebben in Cvitanich, dan is het gewoon een miskoop. We hebben daar 6.5 miljoen voor neergelegd, dus ik verwacht toch wel één en ander. De andere namen zijn talentvol en hebben nog 3/4 jaar om zich te bewijzen. Dat zijn namelijk wel jongens waar Ajax naar moet streven. Een Berg voor 15 miljoen vind ik wat dat betreft een veel groter risico. Andere namen ken ik sowieso niet, want de internationale markt ken ik steeds minder.

brabantse jood

Bericht door brabantse jood » di nov 18, 2008 10:26 am

Is dembele geblesseerd. Of wat is de reden dat hij niet speelt, zou dat anders geen leuke optie zijn. Samen met vertoghen en vermaelen de beste duivelsvoor de toekomst denkik :1evil.gif:
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di nov 18, 2008 10:29 am

Met Berg weet je wat je koopt, zeker 60 goals in drie jaar, met cvit heb je dat niet.

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 18, 2008 10:38 am

Donkey Shot schreef:Met Berg weet je wat je koopt, zeker 60 goals in drie jaar, met cvit heb je dat niet.
Hoe weet jij dat nou, die jongen heeft geloof ik nog geen wedstrijd op zijn favoriete positie gespeeld. Ik ga er vooralsnog vanuit dat hij kwaliteiten heeft, anders hadden ze niet zoveel geld voor hem betaald. :confused.gif:

Ik hoop tenminste dat hij kwaliteiten heeft. :confused.gif:

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » di nov 18, 2008 10:48 am

Ik geloof in Cvitanich!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di nov 18, 2008 10:51 am

wat is cvit dan volgens jou? geen centrumspits, geen linkerspits, ook niet achter de spits, welke positie is er nog? Rechterspits? was in de voortbereiding ook geen doorslaand succes.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di nov 18, 2008 10:55 am

LouisXIV & co schreef:Ik geloof in Cvitanich!
ik niet, cvit is niet de man waar de klasse vanaf druipt. tis een dood vogeltje, zeker als je hem vergelijkt met andere zuid amerikaanse spelers.

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 18, 2008 11:03 am

Donkey Shot schreef:wat is cvit dan volgens jou?
Hij zou een centrumspits moeten zijn.

Ik ken die jongen niet, ik wil hem eerst eens op zijn favoriete positie zien spelen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di nov 18, 2008 11:15 am

Cvitanich is een centrumspits inderdaad. Alsof Arveladze het zo lekker deed toen hij bij Ajax begon op de flanken.

Ik wil Cvitanich eerst minimaal 2 wedstrijden op 9 zien spelen voor ik oordeel. Ik heb er goede verwachtingen van, eerlijk gezegd.

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 18, 2008 11:16 am

Of Mido
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di nov 18, 2008 11:17 am

Berg is toch geen optie. Die moet meer kosten dan KJH opbrengt.

Ik zou voor Van Wolfswinkel kiezen. Die is veel minder duur en niet minder talentvol. Rustig brengen achter Cvitanich, en evt al voor de leeuwen gooien mocht Cvita niet voldoen.

Ik ga hoe dan ook liever niet door met Cvitanich als enige spits. Dat is me een iets te groot risico.

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 18, 2008 11:19 am

Tja, talent verloochent zich nooit, maar is van Wolfswinkel tot Ajaxwaardig verklaren niet erg opportuun?
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di nov 18, 2008 11:21 am

Opportunistisch? Misschien, maar daar ben ik supporter voor. Als mijn ogen mij niet bedriegen is het een groot talent.

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 18, 2008 11:22 am

De Dominee schreef:Cvitanich is een centrumspits inderdaad. Alsof Arveladze het zo lekker deed toen hij bij Ajax begon op de flanken.
Dat is een slecht voorbeeld, want bij Arveladze was iedereen binnen Ajax er meteen van overtuigd dat hij een uitstekende speler was. Hij kon ook heel behoorlijk op de vleugels uit de voeten. Ik trek liever de vergelijking met Mido, die door Adriaanse linksbuiten werd gezet en daar verzoop.

Ik neem aan dat Cvitanich uitgebreid gescout is, want voor dat geld mág je geen twijfelgeval halen. Dat zou heel kwalijk zijn.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di nov 18, 2008 12:10 pm

Jöhnk schreef:Berg is toch geen optie. Die moet meer kosten dan KJH opbrengt.

Ik zou voor Van Wolfswinkel kiezen. Die is veel minder duur en niet minder talentvol. Rustig brengen achter Cvitanich, en evt al voor de leeuwen gooien mocht Cvita niet voldoen.

Ik ga hoe dan ook liever niet door met Cvitanich als enige spits. Dat is me een iets te groot risico.
Voor de helderheid, als KJH vertrekt wordt Cvita ook niet mijn enige spits. Dan zou ik Bodul erbij halen of, als er geen vertrouwen in hem is, een Wolfswinkel.

Plaats reactie