Ajax - PSV 16-11-2008
En toch zijn we nog niet van dit Psv af, Voetske. Eerst maar eens kijken hoe ze zich versterken in de winterstop.Voetske schreef:Dat denk ik ook, maar dat denkt Huubke niet ( zo te horen ) ..Zuidema schreef:Is ook alle aanleiding toe.Voetske schreef:
Als je in de ogen van Stevens kijkt zie ik toch een beetje wanhoop ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ze moeten hopen dat bepalende spelers niet het zinkende schip proberen te verlaten in de winter (Afellay). Verder hebben ze ook niet zo heel veel geld om zich te versterken al is dat voor Phillips nooit zo'n probleem.Zuidema schreef: En toch zijn we nog niet van dit Psv af, Voetske. Eerst maar eens kijken hoe ze zich versterken in de winterstop.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat zou kunnen, tenzij Psv met een paar versterkingen het lek weet te dichten. Op Philips hoeven ze niet te rekenen. Die voert juist de laatste jaren een beleid om meer en meer zich los te weken van Psv. Nee, aankopen zullen met name gefinancierd moeten worden uit de inkomsten van de CL. Dit jaar weer een 15-20 miljoen als ik me niet vergis, omdat ze voor de zoveelste keer als enige Nederlandse ploeg in de CL spelen. Daar kan je natuurlijk een voorschot op nemen, of moet het gebruikt worden om gaten te dichten?Raymon schreef:Ze moeten hopen dat bepalende spelers niet het zinkende schip proberen te verlaten in de winter (Afellay). Verder hebben ze ook niet zo heel veel geld om zich te versterken al is dat voor Phillips nooit zo'n probleem.Zuidema schreef: En toch zijn we nog niet van dit Psv af, Voetske. Eerst maar eens kijken hoe ze zich versterken in de winterstop.
Nou, ik weet het niet.Ik denk dat Stevens op zich gewoon niet goed bij deze groep past.Dat de kredits die Stevens heeft, of zou moeten hebben, door zijn tactisch gerommel met dit team tot een nulpunt is gedaald.Natuurlijk, gaat Psv ( weer ) winnen zal die teller weer heel vlug omhoog gaan lopen.In principe het zelfde verhaal als met van Basten.Maar toch, op de een of andere manier denk ik dat Stevens gewoon niet bij deze groep past.Maar ook " het zal eens een keertje tijd worden na zoveel jaar bovenaan draaien van Psv ".Daar ontkomt Psv ook niet aan.Zuidema schreef:En toch zijn we nog niet van dit Psv af, Voetske. Eerst maar eens kijken hoe ze zich versterken in de winterstop.Voetske schreef:Dat denk ik ook, maar dat denkt Huubke niet ( zo te horen ) ..Zuidema schreef: Is ook alle aanleiding toe.
Of dit alles met een paar gerichte aankopen weer goed te krijgen is ?.Tja, Psv heeft geen geld, en zou Affelay vertrekken dan lever je toch in.En zie ook niet een twee drie zo'n van Bommel in de winterstop terug keren.
Afijn, van Nistelrooy zeker niet ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 16, 2008 7:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Ik hoop het, Wimpey. Maar het Psv-trauma zit nou eenmaal diep bij me.wimpey schreef:Jawel, Zuidema. PSV gaat nl. nog veel meer punten verliezen. Bij Heerenveen bijv. Over en sluiten, die worden 4e ofzo.Zuidema schreef: En toch zijn we nog niet van dit Psv af, Voetske. Eerst maar eens kijken hoe ze zich versterken in de winterstop.
- Ajaciedjuh
Bij mij ook. Maar na die 1-1 had ik vandaag eigenlijk niet het gevoel dat we niet zouden winnen. Als je als ploeg zoveel kansen afdwingt, weet je dat je er vroeg of laat nog wel een zult maken. Of 3 zelfs.Zuidema schreef:Ik hoop het, Wimpey. Maar het Psv-trauma zit nou eenmaal diep bij me.wimpey schreef:Jawel, Zuidema. PSV gaat nl. nog veel meer punten verliezen. Bij Heerenveen bijv. Over en sluiten, die worden 4e ofzo.Zuidema schreef: En toch zijn we nog niet van dit Psv af, Voetske. Eerst maar eens kijken hoe ze zich versterken in de winterstop.

Ik moet trouwens met terugwerkende kracht een beetje lachen om al die kenners op AT die die Pieters zo graag bij Ajax hadden gezien. Wat een fuckin drama is die gast. Ik zou nog liever de Cler in m'n elftal hebben.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Maar blijkbaar was er geen geld om echte versterkingen te halen en daarom vraag ik me af waarom dat geld er nu opeens wel zou zijn. Waarschijnlijk CL geld en dat is jullie redding. Aan de andere kant, de kans op CL deelname dit seizoen is een stuk kleiner dus ik kan me voorstellen dat men liever de hand op de knip houdt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Lees je dat Goodfellawimpey schreef:Bij mij ook. Maar na die 1-1 had ik vandaag eigenlijk niet het gevoel dat we niet zouden winnen. Als je als ploeg zoveel kansen afdwingt, weet je dat je er vroeg of laat nog wel een zult maken. Of 3 zelfs.Zuidema schreef:Ik hoop het, Wimpey. Maar het Psv-trauma zit nou eenmaal diep bij me.wimpey schreef: Jawel, Zuidema. PSV gaat nl. nog veel meer punten verliezen. Bij Heerenveen bijv. Over en sluiten, die worden 4e ofzo.![]()
Ik moet trouwens met terugwerkende kracht een beetje lachen om al die kenners op AT die die Pieters zo graag bij Ajax hadden gezien. Wat een fuckin drama is die gast. Ik zou nog liever de Cler in m'n elftal hebben.

Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh