Ajax - PSV 16-11-2008
---------------------Vermeer---------------------
wiel---------Oleguer-------Vermaelen---Vertonghen
----Enoh----------------------------------Lindgren----
-----------------------Kennedy-------------------------
Rommedahl------------------------------Emanuelson
------------------------Suarez-------------------------
Volgens Eredivisie live
Volgens Eredivisie live
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Voor de volledigheid t.a.v. Ajax:
Wissels: Vonk, Silva, Sulejmani, Gabri, Leonardo, Sno, Schilder.
Als Vermaelen en/of Oleguer uitvalt, dan hebben we geen echte alternatieven; Vd Wiel of Vertonghen zal dan wel naar 't centrum gaan.
Heeft Rommedahl al in jong-Ajax gespeeld?
Wissels: Vonk, Silva, Sulejmani, Gabri, Leonardo, Sno, Schilder.
Als Vermaelen en/of Oleguer uitvalt, dan hebben we geen echte alternatieven; Vd Wiel of Vertonghen zal dan wel naar 't centrum gaan.
Heeft Rommedahl al in jong-Ajax gespeeld?
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo nov 16, 2008 12:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Waardeloze opstelling met Rommelpot in de basis ,ongelofelijk wat een dramatisch inzicht. Rommelpot komt nog geen lantaarn voorbij en Kennedy op 10 lijkt mij ook geen goeie optie. En Gabri weer op de bank. Volgens mij kan iedereen op de bank als coach bij Ajax gaan zittenLucaS schreef:---------------------Vermeer---------------------
Volgens Eredivisie live
Maar ja om 14:20 kunnen we Sanmarco weer bekritiseren.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik denk dat Enoh dynamischer is dan Gabri en dat hij er daarom instaat.
Tevens is Rommedahl iemand die met z'n snelheid kan voorkomen dat de back opkomt en tevens iemand is die ook verdediged kan denken (beter dan Suarez bijvoorbeeld).
Tevens is Rommedahl iemand die met z'n snelheid kan voorkomen dat de back opkomt en tevens iemand is die ook verdediged kan denken (beter dan Suarez bijvoorbeeld).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
LucaS schreef:Een perfect logische opstelling wat mij betreft. Ik zou inderdaad ook met andere vleugelspelers zijn begonnen, maar de 433 met een aanvallende tien is de juiste keuze
Dan is het dus geen perfect logische opstelling. Rommedahl op rechts, alsjeblieft zeg! Ik blijf het ook jammer vinden dat Vertonghen weggehaald is uit het middenveld, vind hem daar toch veel en veel benalgrijker voor AJAX.
Edit: Ik begrijp dus dat Vertonghen voor de verdediging komt te spelen.
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op zo nov 16, 2008 12:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Beiden kunnen wel wat natuurlijk al is het geen wereldtop. Ze moeten gewoon zorgen dat PSV niet durft op te komen en verder de bal zo snel mogelijk bij Suarez te brengen. Je hebt helaas niet heel veel keus op dit moment.Zuidema schreef:Precies. En ook een Kennedy kan best wel terugverdedigen. Maar wat brengen die jongens aanvallend?Raymon schreef: Tevens is Rommedahl iemand die met z'n snelheid kan voorkomen dat de back opkomt en tevens iemand is die ook verdediged kan denken (beter dan Suarez bijvoorbeeld).
Goed nieuws: we hebben beeld in huize Raymon!

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
Vertonghen op 't middenveld gaat ook mijn voorkeur naar uit (samen met Enoh), maar op 4 heeft hij ook toegevoegde waarde. Hopelijk doet Vermaelen 't goed tegen Appelvlaai, anders wordt Vertonghen naar de linksback positie gehaald.Mr. Ajax schreef:LucaS schreef:Een perfect logische opstelling wat mij betreft. Ik zou inderdaad ook met andere vleugelspelers zijn begonnen, maar de 433 met een aanvallende tien is de juiste keuze
Dan is het dus geen perfect logische opstelling. Rommedahl op rechts, alsjeblieft zeg! Ik blijf het ook jammer vinden dat Vertonghen weggehaald is uit het middenveld, vind hem daar toch veel en veel benalgrijker voor AJAX.
Is het niet verstandig om de wedstrijd eerst eens even af te wachten i.pv. op voorhand alles af te branden.Toppie schreef:Word gewoon 0-2 0-3, geloof dat ik me weer moet gaan ergeren aan de instelling en opstelling van deze veel besproken trainer. En dan fluit m'n kroegkennis Blom ook nog kan nog wat worden.
Vind de opstelling vrij logisch. Wat Lucas ook zegt de veldbezettig is prima. Over de namen kunnen twisten.
Had gewoon Gabri Enoh en Vertonghen op het middenveld moeten neerzettenAjaciedjuh schreef:Vertonghen op 't middenveld gaat ook mijn voorkeur naar uit (samen met Enoh), maar op 4 heeft hij ook toegevoegde waarde. Hopelijk doet Vermaelen 't goed tegen Appelvlaai, anders wordt Vertonghen naar de linksback positie gehaald.Mr. Ajax schreef:LucaS schreef:Een perfect logische opstelling wat mij betreft. Ik zou inderdaad ook met andere vleugelspelers zijn begonnen, maar de 433 met een aanvallende tien is de juiste keuze