Maar ja, als je 70 minuten met Koevermans speelt, dan weet je dat je nog 20 minuten in de reguliere speeltijd hebt om te scoren

Ben ik het helemaal met je eens. Er is wel iets aan de hand, want normaal is hij toch juist helemaal niet zo?Harm schreef:Wat een zeikerd is die Stevens! Neem je verlies als een man en geef een interviewtje. Lul!
Jij bent precies wat PSV niet is.
Nou ja leuke pot... Het voetbal was best goed, maar de amusementswaarde was maar zozo.Zlatan Son of God schreef:Ben ik het helemaal met je eens. Er is wel iets aan de hand, want normaal is hij toch juist helemaal niet zo?Harm schreef:Wat een zeikerd is die Stevens! Neem je verlies als een man en geef een interviewtje. Lul!
Jij bent precies wat PSV niet is.
Maar jullie hebben vandaag tenminste een leuke pot voorgeschoteld gekregen en de kans om eruit te gaan tegen een redelijk goed AZ is gewoon 50/50.
Mwah, hij wordt snel agressief, dat is bij andere clubs al gebleken.Zlatan Son of God schreef:Ben ik het helemaal met je eens. Er is wel iets aan de hand, want normaal is hij toch juist helemaal niet zo?
Zo werkt het inderdaad, hoe schandalig het ook is....Te gek voor woorden dat je je niet voor elke wedstrijd (Champions League finale of KNVB-berker) serieus kan voorbereiden. Ik gebruik vaak de analogie met een concertpianist, die is ook gewoon bij ieder optreden geconcentreerd van de eerste tot de laatste minuut.Beloki schreef:Zondag speelt Ajax gewoon goed, hoor. En psv speelt dan ook beter dan tegen volendam. Dit soort wedstrijden motiveren spelers een stuk meer. Wedstrijden op zich, onvergelijkbaar met bekervoetbal.
Dat was zeker net tegen NEC die goede wedstrijd.banjavi schreef:Ik weet dat het zo werkt... zie mijn commenaar na de wedstrijd van NEC (dinsdag)... maar aangezien ik Ajax misschien 1 goede wedstrijd heb zien spelen en ik totaa geen vertrouwen heb in de kwaliteiten van die coach, denk ik dat het een vreselijk slecht potje gaat worden. (van beide kanten).
En PSV zou heel goed gewoon kunnen winnen... als Volendam dat al kan, dan kan iedere ploeg dat. Zelfs PsV... :)