Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

jabu

Bericht door jabu » di okt 21, 2008 8:22 am

Djurichic schrijf je natuurlijk zonder h. Zelfde zaakwaarnemer als Sulejmani.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di okt 21, 2008 8:23 am

Natuurlijk!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

gaizka

Bericht door gaizka » vr nov 14, 2008 9:12 am

‘Gewilde Elia in het vizier bij Ajax’
Geschreven op vrijdag, 14 november om 08:50

Eljero Elia heeft, als we alle berichten uit binnen- en buitenland mogen geloven, de clubs voor het uitzoeken. De 21-jarige linksbuiten van FC Twente maakt dit seizoen een stormachtige ontwikkeling door, hetgeen ook in Engeland niet onopgemerkt is gebleven. Binnen de landsgrenzen doet volgens TC/Tubantia Ajax z’n best om de rappe aanvaller in te lijven.

Elia werd in de zomer van 2007 overgenomen van ADO Den Haag, waar hij op dat moment niet eens een basisplaats had. Desondanks was de interesse groot, maar verkoos de jeugdinternational uiteindelijk Enschede boven Amsterdam. Nu Elia ook heeft bewezen in Europa meer dan mee te kunnen, zijn er weer belletjes gaan rinkelen in de hoofdstad.

”Het zijn ondertussen geen geruchten meer. We voeren met niemand gesprekken, maar er is serieuze belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland”, zegt Klaus Vink, voorzitter van Fair Deal Sportsmanagement, het bureau dat Elia begeleidt. Volgens het regionale dagblad is Ajax de belangrijkste kandidaat.

Alle commotie ten spijt, kan het ook zomaar zijn dat Elia besluit zijn nog tot 2010 doorlopende contract bij FC Twente te verlengen. “Twente is zeker een serieuze optie. Eljero voelt zich heel erg thuis bij de club. Maar Twente weet ook dat er een moment komt dat hij niet meer te houden is. Het gaat er nu alleen om, wanneer dat moment goed is”, aldus Vink.

”Elke voetballer heeft zijn droom en wil zo hoog mogelijk spelen en daar komt bij dat in Engeland fantastische salarissen worden betaald. Alleen zijn wij een bureau dat verder kijkt. Want wat heb je aan veel geld als je op de bank terechtkomt? Het enige dat voor ons telt is het belang van de speler en wat op dit moment het beste voor zijn loopbaan is.”
Klinkt redelijk betrouwbaar, maar of we hier behoefte aan hebben betwijfel ik...

jabu

Bericht door jabu » vr nov 14, 2008 9:19 am

Vind het meer als een trucje van zijn zaakwaarnemer klinken om een beter contract te krijgen:
”Het zijn ondertussen geen geruchten meer. We voeren met niemand gesprekken, maar er is serieuze belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland”, zegt Klaus Vink, voorzitter van Fair Deal Sportsmanagement, het bureau dat Elia begeleidt. Volgens het regionale dagblad is Ajax de belangrijkste kandidaat.

Alle commotie ten spijt, kan het ook zomaar zijn dat Elia besluit zijn nog tot 2010 doorlopende contract bij FC Twente te verlengen. “Twente is zeker een serieuze optie. Eljero voelt zich heel erg thuis bij de club. Maar Twente weet ook dat er een moment komt dat hij niet meer te houden is. Het gaat er nu alleen om, wanneer dat moment goed is”, aldus Vink.

”Elke voetballer heeft zijn droom en wil zo hoog mogelijk spelen en daar komt bij dat in Engeland fantastische salarissen worden betaald. Alleen zijn wij een bureau dat verder kijkt. Want wat heb je aan veel geld als je op de bank terechtkomt? Het enige dat voor ons telt is het belang van de speler en wat op dit moment het beste voor zijn loopbaan is.”
Het zijn volgens de zaakwaarnemer geen geruchten meer, maar niemand is in gesprek dus concreet geïnteresseerd. Vervolgens zegt hij dat hij best bij Twente wil blijven, maar dat zij wel moeten weten dat hij weg kan naar clubs waar ze veel beter betalen. Lijkt mij dat die zaakwaarnemer uit is op een beter contract bij Twente.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » vr nov 14, 2008 9:20 am

gaizka schreef:
‘Gewilde Elia in het vizier bij Ajax’
Geschreven op vrijdag, 14 november om 08:50

Eljero Elia heeft, als we alle berichten uit binnen- en buitenland mogen geloven, de clubs voor het uitzoeken. De 21-jarige linksbuiten van FC Twente maakt dit seizoen een stormachtige ontwikkeling door, hetgeen ook in Engeland niet onopgemerkt is gebleven. Binnen de landsgrenzen doet volgens TC/Tubantia Ajax z’n best om de rappe aanvaller in te lijven.

Elia werd in de zomer van 2007 overgenomen van ADO Den Haag, waar hij op dat moment niet eens een basisplaats had. Desondanks was de interesse groot, maar verkoos de jeugdinternational uiteindelijk Enschede boven Amsterdam. Nu Elia ook heeft bewezen in Europa meer dan mee te kunnen, zijn er weer belletjes gaan rinkelen in de hoofdstad.

Klinkt redelijk betrouwbaar, maar of we hier behoefte aan hebben betwijfel ik...
:tranen.gif: :tranen.gif: niks ten nadele van deze speler maar ik wil alleen goeie verdedigers zien in de winterstop.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Zuidema

Bericht door Zuidema » vr nov 14, 2008 9:24 am

mattie schreef:
:tranen.gif: :tranen.gif: niks ten nadele van deze speler maar ik wil alleen goeie verdedigers zien in de winterstop.
Precies. En een linksbuiten erbij? We hebben Sulejmani toch? Gaat Elia dan bij ons op bank zitten verpieteren of zo? Of wordt Sulejmani de nieuwe nr. 10? MvB begint (als dit waar is) steeds meer op Koe te lijken, ook zo'n linksbuitenverzamelaar... :666.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr nov 14, 2008 9:34 am

Deze jongen koos toch 2 jaar geleden voor Twente in plaats van Ajax? Zou een stunt zijn als we nu de hoofdprijs gaan betalen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr nov 14, 2008 9:46 am

Wel een goede buitenspeler, wellicht als opvolger van Suarez eind dit seizoen.

In de winterstop hoef ik hem inderdaad niet te zien. Sowieso niet voor de hoodfprijs, trouwens.
Face your fears and live your dreams, No Fear

999

Bericht door 999 » vr nov 14, 2008 10:34 am

Nou, wat een beleid bij dit AJAX onder leiding van MVB.Weer een voorhoede speler.En men zal ook nog wel een verdwaalde middenvelder ergens op het oog hebben ..
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 14, 2008 11:24 am

Als ik me niet vergis heb ik hem destijds nog wat horen roepen over dat je als speler van ADO niet kunt overstappen naar Ajax.

Los daarvan hoef ik hem overigens niet. Onze prioriteit ligt niet op die positie en je zou wéér de hoofdprijs moeten betalen voor zo'n jongen.
Nil volentibus arduum

jabu

Bericht door jabu » vr nov 14, 2008 11:37 am

We gaan er allemaal maar gemakshalve vanuit dat Ajax hem daadwerkelijk wil contracteren en dat dit geen spelletje van zijn zaakwaarnemer is waarbij hij de naam van Ajax mis-/gebruikt?

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr nov 14, 2008 11:51 am

Ja, for sake of argument uiteraard.
Face your fears and live your dreams, No Fear

jabu

Bericht door jabu » vr nov 14, 2008 11:56 am

Nou in dat geval.......wat een lul is die Van Basten weer. Blind wil zeker weer champange zuipen? Incompetent prutsers bij Ajax!

Toppie

Bericht door Toppie » vr nov 14, 2008 12:39 pm

Koop liever Pranjic

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 14, 2008 1:06 pm

Jabu schreef:We gaan er allemaal maar gemakshalve vanuit dat Ajax hem daadwerkelijk wil contracteren en dat dit geen spelletje van zijn zaakwaarnemer is waarbij hij de naam van Ajax mis-/gebruikt?
Dat kan natuurlijk. Maar er is eerder ook al interesse geweest dus zo gek is het bericht nu ook weer niet.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr nov 14, 2008 1:10 pm

Jabu schreef:Nou in dat geval.......wat een lul is die Van Basten weer. Blind wil zeker weer champange zuipen? Incompetent prutsers bij Ajax!
Zo is dat, Jabu! :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr nov 14, 2008 1:12 pm

Marillion schreef:
Jabu schreef:We gaan er allemaal maar gemakshalve vanuit dat Ajax hem daadwerkelijk wil contracteren en dat dit geen spelletje van zijn zaakwaarnemer is waarbij hij de naam van Ajax mis-/gebruikt?
Dat kan natuurlijk. Maar er is eerder ook al interesse geweest dus zo gek is het bericht nu ook weer niet.
En het zou ook wel passen in AJAX strategie van de laatste jaren, namelijk spelers die bij subtoppers uitblinken wegkopen.

LucaS

Bericht door LucaS » vr nov 14, 2008 1:14 pm

Toppie schreef:Koop liever Pranjic
Is geen verdediger
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr nov 14, 2008 1:20 pm

Zuidema schreef:
mattie schreef:
Precies. En een linksbuiten erbij? We hebben Sulejmani toch? Gaat Elia dan bij ons op bank zitten verpieteren of zo? Of wordt Sulejmani de nieuwe nr. 10? MvB begint (als dit waar is) steeds meer op Koe te lijken, ook zo'n linksbuitenverzamelaar... :666.gif:

Volgens mij is het een rechtsbuiten die veel op links speelt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr nov 14, 2008 1:38 pm

elia is in ieder geval rechtsbenig.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 14, 2008 3:54 pm

Laten we hopen dat het onzin is. Maar ik vrees het ergste.
Het stinkt aan alle kanten!

Khraa

Bericht door Khraa » vr nov 14, 2008 4:09 pm

Of er is erg concrete interesse in Suarez/Huntelaar...... Dan zou ik het nog kunnen voorstellen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr nov 14, 2008 4:10 pm

Khraa schreef:Of er is erg concrete interesse in Suarez/Huntelaar...... Dan zou ik het nog kunnen voorstellen.
Elia lijkt me geen opvolger van Huntelaar. Dat Suarez in de belangstelling staat, verbaast me niks. Ik hoop dat we nog een aantal jaren van Suarez mogen genieten, maar ik vrees dat dit het laatste seizoen is.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr nov 14, 2008 4:27 pm

Heeft die Elia ook niet een tijdje bij Ajax in de jeugd gevoetbald?

Daniel

Bericht door Daniel » vr nov 14, 2008 4:31 pm

Jup. Is een A1 overstappert geloof ik. Kwam van ADO naar Ajax en keerde twee jaar later weer terug naar ADO.

Plaats reactie