Jong Ajax
Moderator: mods
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
1-2 verloren van PSV. Goal Zegelaar
Van AN:
Van AN:
Zegelaar viel sterk in, ging veel meer dreiging uit dan van Manu op de linksbuitenpositie. Die was vandaag weer erg zwak. Verder viel Enoh positief op, veroverde veel ballen en lijkt klaar voor zondag. Ook weer een helft voor Bodul, liet een redelijke indruk achter, maar ook niet meer. Afwachten of Marco hem er bij haalt zondag.
Precies. Castillion, Van Rhijn en Zeegelaar zijn in ieder geval jongens die vanwege hun fysiek al bij Jong Ajax moeten zitten.
Zeegelaar heeft overigens nog geen contract. Nu heb ik hem nog niet heel vaak zien spelen, maar op basis van wat ik wel heb gezien vind ik het wel opmerkelijk dat bijv. Burnet wel een contract heeft en Zeegelaar niet.
Zeegelaar heeft overigens nog geen contract. Nu heb ik hem nog niet heel vaak zien spelen, maar op basis van wat ik wel heb gezien vind ik het wel opmerkelijk dat bijv. Burnet wel een contract heeft en Zeegelaar niet.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wow, dat wist ik niet. Mag Ajax wel eens wat aan doen dan. Die Burnet heb ik bij Jong Oranje gezien en ik vond dat een grote prutser. Was toen alleen wel in een periode dat iedere B-1er een contract kreeg. Zeker als ze ook nog eens een keer in Oranje zaten. Als er 3 doorstromen uit deze lichting, dan zou dat heel mooi zijn iig.
- Daily Blind
Snap ik ook niet, ik vind Zeegelaar een groot talent. Ik zie in hem ook wel iemand die snel de stap naar het eerste zou kunnen maken.Thomas schreef:Precies. Castillion, Van Rhijn en Zeegelaar zijn in ieder geval jongens die vanwege hun fysiek al bij Jong Ajax moeten zitten.
Hopelijk wordt MvB wakker!
Zo is het maar net. Ik vind dat er wel een aantal erg talentvolle jongens tussen zitten, maar er zitten ook genoeg spelers tussen die worden gehyped.Peter schreef:Wow, dat wist ik niet. Mag Ajax wel eens wat aan doen dan. Die Burnet heb ik bij Jong Oranje gezien en ik vond dat een grote prutser. Was toen alleen wel in een periode dat iedere B-1er een contract kreeg. Zeker als ze ook nog eens een keer in Oranje zaten. Als er 3 doorstromen uit deze lichting, dan zou dat heel mooi zijn iig.
Alle huidige jeugdcontracten zijn volgens mij nog onder Van Geel getekend.Zlatan Son of God schreef:Snap ik ook niet, ik vind Zeegelaar een groot talent. Ik zie in hem ook wel iemand die snel de stap naar het eerste zou kunnen maken.
Hopelijk wordt MvB wakker!
Dat contract voor Zeegelaar komt binnenkort wel, denk ik. Net als de nieuwe verbintenis van Overtoom.
-
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind
Leonardo stond in de eerste thuiswedstrijd meteen in de basis. Toen waren er genoeg alternatieven beschikbaar. Cvitanich bijvoorbeeld, die zogenaamd op de vleugel kon spelen, of Martina. Dat waren spelers die niet weg hoefden.
Van Basten rommelt raar aan. Dan die erin, dan die. Martina bijvoorbeeld in de ene wedstrijd en dan plotseling Kennedy.
Van Basten rommelt raar aan. Dan die erin, dan die. Martina bijvoorbeeld in de ene wedstrijd en dan plotseling Kennedy.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Ajax is Sulejmani (2 maanden), Aissati (3 maanden), Enoh (vijf weken), Stekelenburg (3 maanden), Gabri (een maand), Oleguer (drie weken), Cvitanich (6 weken), Sarpong (inmiddels ook alweer bijna een maand) en Huntelaar (2-3 maanden) dan ook kwijtgeraakt. Niet zo gek dat er veel geschoven moet worden dus.