FC Volendam - Ajax (2e ronde KNVB Beker) 12-11-2008
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
Ach ja... sommige kunnen gewoon niet beter, dus die laat je zowiezo met rust.Voetske schreef:Nou, ik vind het wel achterlijk om 1 persoon er uit te pikken, het hele team is dramatisch.En dan te bedenken dat ze eigenlijk alleen maar een paar tandjes hoger tempo hoeven te spelen ..
Ik denk dat je De Jong erin moet gooien voor Sno of Gabri. De Jong kan tenminste een beetje vlot combineren, op die manier speel je Volendam zo kapot.
Maar het is duidelijk dat Ajax op 75% speelt.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
Ha, als KJH van die afstand op goal schiet sta je hier te tetteren dat zoiets een kansloze missie is, je bent af en toe zo inconsequent als de neten ..joey schreef:Mag die Sno weg????![]()
Baggerwedstrijd weer.
@Voetske: Suarez moet het weer doen, hoor. De andere aanvallers brengen NIETS.
Laatst gewijzigd door 999 op wo nov 12, 2008 7:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
@Joey. In discussies over wedstrijdinstelling stel jij vaak dat het geen kwestie van slappe mentaliteit is maar van een gebrek aan kwaliteit.
Op zich is daar soms zeker iets voor te zeggen. Maar hoe zie je dat vanavond? Je kunt toch moeilijk beweren dat we niet beter kunnen dan dit. Dan zou het namelijk nog veel treuriger gesteld zijn met Ajax dan we allemaal al dachten.
Op zich is daar soms zeker iets voor te zeggen. Maar hoe zie je dat vanavond? Je kunt toch moeilijk beweren dat we niet beter kunnen dan dit. Dan zou het namelijk nog veel treuriger gesteld zijn met Ajax dan we allemaal al dachten.
Nil volentibus arduum
Welk gevaar ?.Het hele elftal speelt als twee natte kranten .. Hier ook weer Suarez .. iedereen staat te wachten op zijn voorzet , maar vergeet dat maar.joey schreef:Ik zeg alleen dat Suarez in zijn eentje weer voor bijna al het gevaar zorgt.
Ik denk dat Ajax nog wel wint in 90 minuten.
Blij met de punten ...
Het is inderdaad slap vanavond. Dat kan gebeuren tegen zo' n ploeg, dat is onderschatting. Tegen Heerenveen geloof ik niet dat dat een rol speelt, want de spelers van Ajax weten best dat het daar in het hoge noorden moeilijk voetballen is.Marillion schreef:@Joey. In discussies over wedstrijdinstelling stel jij vaak dat het geen kwestie van slappe mentaliteit is maar van een gebrek aan kwaliteit.
Maar er is meer. Positiespel? Amper. Collectief druk zetten? Amper. Er zit weinig lijn in, het tempo is laag.
Het stinkt aan alle kanten!
Klopt, maar zaken als collectief druk zetten en hoog tempo spelen hebben óók te maken met je wedstrijdinstelling. Ben je 100% scherp of geloof je het wel een beetje. Dat maakt nogal een verschil. In de ene situatie zet je als ploeg wel collectief druk en in de andere sjok je er een beetje achteraan.
Natuurlijk is het altijd een combinatie. Er is ook gebrek aan kwaliteit en automatismen. Maar zet nu eens gewoon onze elf spelers eens tegenover de elf spelers van Volendam. Dan kan mijn zus op de bank gaan zitten en de tactiek bepalen. Maar als de heren zich gewoon 100% inzetten is er niets aan de hand en staat het binnen een uur gewoon 0-3.
Natuurlijk is het altijd een combinatie. Er is ook gebrek aan kwaliteit en automatismen. Maar zet nu eens gewoon onze elf spelers eens tegenover de elf spelers van Volendam. Dan kan mijn zus op de bank gaan zitten en de tactiek bepalen. Maar als de heren zich gewoon 100% inzetten is er niets aan de hand en staat het binnen een uur gewoon 0-3.
Nil volentibus arduum
Van Basten had misschien kunnen wisselen of iets kunnen omzetten? Dat had je zus vast gedaan.Marillion schreef:Klopt, maar zaken als collectief druk zetten en hoog tempo spelen hebben óók te maken met je wedstrijdinstelling. Ben je 100% scherp of geloof je het wel een beetje. Dat maakt nogal een verschil. In de ene situatie zet je als ploeg wel collectief druk en in de andere sjok je er een beetje achteraan.

Je hebt gelijk, druk zetten heeft met scherpte te maken. Maar ook met het spelen van een vast systeem, spelen met een idee. Daar lijkt me nu geen sprake van. Iedereen wacht tot Suarez de oplossing bedenkt.
Het stinkt aan alle kanten!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Joey heeft zijn zinjoey schreef:Mag die Sno weg????![]()
Baggerwedstrijd weer.
@Voetske: Suarez moet het weer doen, hoor. De andere aanvallers brengen NIETS.

Weer op zoek naar een Interim coach..