Daar zit wat in, al is het dit seizoen wel erg extreem. Je raakt je eerste keeper een paar maanden kwijt, je belangrijkste middenvelders, nu je aanvoerder. Alle aankopen zijn op dit moment geblesseerd, behalve Sno en Oleguer, en ook Oleguer is pas net teruggekeerd van een blessure. Dit is wat anders dan een ziekenboeg die vol zit met Leonardo's, Kennedy's, etc.joey schreef:Zolang we in de Arena spelen hebben we al veel blessures. Elke trainer heeft ermee te maken gehad. Ik kan me geen seizoen herinneren waarin we niet op een gegeven moment een volle ziekenboeg hadden. Het lijkt er dus op dat we ermee moeten leven.
Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Blessure van Huntelaar kan altijd gebeuren. Blessure Enoh kan overbelasting zijn, maar ook een slechte arming-up
De hamstring gevalletjes zijn denk ik een combinatie van slecht veld en overbelasting.
En knie blessures: Donald (domme pech) Aissati (oude blessure, nooit behandeld) van der Heijden (overbelasting)
De hamstring gevalletjes zijn denk ik een combinatie van slecht veld en overbelasting.
En knie blessures: Donald (domme pech) Aissati (oude blessure, nooit behandeld) van der Heijden (overbelasting)
NieuwNieuws'Huntelaar rond met Arsenal'
Klaas-Jan Huntelaar speelt vanaf volgend seizoen bij de Engelse topclub Arsenal. Althans, dat schrijft de Spaanse sportkrant Sport. De krant meldt dat de Ajacied persoonlijk rond is met de Londense club.
Huntelaar zou verder nog in de belangstelling staan van andere Europese topclubs. Zo zijn Barcelona, Real Madrid, Valencia en Juventus geïnteresseerd in de aanvaller.
Verschil
De clubs zijn er onderling echter nog niet uit, al zou het verschil tussen de vraagprijs en wat Arsenal wil bieden niet zo groot zijn. De Amsterdammers hopen dertig miljoen euro voor hun spits te vangen, terwijl de Londense topclub enkele miljoenen minder voor de spits over heeft, weet HLN.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Daily Blind
Ik denk het niet hoor, denk dat misschien een of twee Europese middenmotors/subtoppers zich zullen melden met een bod van rond de 16 miljoen ofzo.Zlatan Son of God schreef:Ach als meerdere partijen gaan vechten om hem, gaat de prijs uiteindelijk wel omhoog.
In Engeland zullen er zeker 3 á 4 ploegen zijn die zich zullen mengen in de strijd met Real Madrid en misschien wel een Italiaanse ploeg.
En dan zegt Huntelaar naar welke ploeg hij gaat. De tijd dat je als verkopende club geinteresseerde clubs tegen elkaar kon laten opbieden en de speler naar die club sturen, ligt ver achter onsZlatan Son of God schreef:Ach als meerdere partijen gaan vechten om hem, gaat de prijs uiteindelijk wel omhoog.
In Engeland zullen er zeker 3 á 4 ploegen zijn die zich zullen mengen in de strijd met Real Madrid en misschien wel een Italiaanse ploeg.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah, weigerde Ajax het bod of hoefde Huntelaar niet zo graag naar Manchester City? Ik ben benieuwd hoe Ajax tegenover een hypothetisch bod van 25 miljoen staat in de winter van Real Madrid, waar Huntelaar vast graag heen wil. Zeker nadat ze gezien hebben dat Huntelaar niet het beste seizoen van zijn carrière draait.
Is er echt een officieel bod geweest? Ik betwijfel het, Manchester City wordt genoemd, maar die naam valt bij ongeveer 40 spelers! De Spurs werd genoemd, bleken al over een Rus te beschikken, Atletico werd genoemd, hadden al een Argentijn, kortom gespeculeerJustin schreef:Mwah, weigerde Ajax het bod of hoefde Huntelaar niet zo graag naar Manchester City? Ik ben benieuwd hoe Ajax tegenover een hypothetisch bod van 25 miljoen staat in de winter van Real Madrid, waar Huntelaar vast graag heen wil. Zeker nadat ze gezien hebben dat Huntelaar niet het beste seizoen van zijn carrière draait.
Ajax raakt KJH niet kwijt voor een bedrag boven de 20 miljoen, tenzij KJH zelf naar Middlesborough o.id wil.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
Ajax weigerde vooral 't bod, omdat ze zelf niks meer konden halen (laatste dag transferwindow).Justin schreef:Mwah, weigerde Ajax het bod of hoefde Huntelaar niet zo graag naar Manchester City? Ik ben benieuwd hoe Ajax tegenover een hypothetisch bod van 25 miljoen staat in de winter van Real Madrid, waar Huntelaar vast graag heen wil. Zeker nadat ze gezien hebben dat Huntelaar niet het beste seizoen van zijn carrière draait.
Ze hadden al iemand gehaald voor € 6.500.000, helemaal uit Argentinië.Ajax weigerde vooral 't bod, omdat ze zelf niks meer konden halen (laatste dag transferwindow).
Er kunnen dus twee zaken een rol gespeeld hebben:
Ajax was volkomen verrast door dat bericht en heeft dus nooit een serieus signaal gekregen over een transfer van KJH, m.a.w. alle berichten in allerlei kranten (alle grote clubs wilden hem hebben) waren onzin of
Ajax was niet verrast en had dus al iemand op 't oog om KJH te vervangen. Had Ajax dat niet, dan heeft iedereen zitten slapen.
Uit het citaat kan opgemaakt worden dat Ajax verrast was, m.a.w. er was nooit een serieus bod geweest (en niemand weet hoe serieus het bod op de laatste dag was)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!