PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di nov 11, 2008 2:38 pm

Jöhnk schreef:Enoh. :ajaxscarf.gif:
Wat moeten we nog zonder hem? :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Zuidema

Bericht door Zuidema » di nov 11, 2008 2:41 pm

Duke schreef:
Jöhnk schreef:Enoh. :ajaxscarf.gif:
Wat moeten we nog zonder hem? :excited.gif:
Hehe... Maar inderdaad, voor zo'n zuigrol lijkt ie me best wel geschikt.

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 11, 2008 3:13 pm

Bakkal lijkt op tijd fit. Hij heeft vandaag met de groep meegetraind, lees ik op PN.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 12, 2008 10:00 am

Terugkeer Van Bommel in winter bespreekbaar volgens Telegraaf, volgens AD heeft middenvelder geen interesse

De Telegraaf meldt op haar voorpagina dat PSV signalen heeft ontvangen dat een terugkeer van mark van Bommel in de winterstop bespreekbaar is. De Raad van Commissarissen zou het bestuur daarom toestemming hebben gegeven de onderhandelingen te openen.

Chris van Nijnatten van het Algemeen Dagblad meldt in zijn column in die krant echter dat Mark van Bommel heeft besloten dat het te vroeg is voor een terugkeer naar Nederland en ongeacht zijn toekomst bij Bayern Munchen in het buitenland zal blijven.
http://psv.netwerk.to

PSV wil blijkbaar ook André Ooijer terughalen. Dat is opmerkelijk, want die verliet Eindhoven een tijdje terug met de staart tussen de benen. De supporters konden zijn bloed wel drinken op dat moment. Maar dat is iedereen nu blijkbaar vergeten.

Baseman

Bericht door Baseman » wo nov 12, 2008 12:16 pm

Vergeten zou ik niet willen zeggen, tenminste bij een aantal niet. Maar zijn komst kan belangrijk zijn, als voetballer maar vooral als leider en voortrekker.

Ik heb altijd gezegd dat Ooijer niet terug hoefde te komen, maar gezien de resultaten en het spel van PSV dit seizoen moet ik hier misschien toch op terug komen...dan vind ik de club belangrijker dan een speler die op een vervelende manier zijn vertrek forceerde :blush.gif:

PS: Ik las op PN trouwens dat als Reker zijn goedkeuring geeft, de komst van Ooijer een zekerheid is (voor zover dat opgaat in de voetballerij). Ik weet alleen niet of hij dan al in de winterstop komt, maar dat lijkt me wel.
Laatst gewijzigd door Baseman op wo nov 12, 2008 12:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » wo nov 12, 2008 12:18 pm

Vanavond zal wel weer een simpele overwinning worden voor Psv.
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » wo nov 12, 2008 12:22 pm

Ik heb dit seizoen anders nog weinig simpele overwinningen gezien van PSV :1evil.gif:
Maar ik hoop met je mee ! :kwijl.gif:

gaizka

Bericht door gaizka » wo nov 12, 2008 12:22 pm

Voetske schreef:Vanavond zal wel weer een simpele overwinning worden voor Psv.
Huh? Gezien het spel van AZ de laatste weken verwacht ik eerder het tegenovergestelde. De verdediging van Twente, normaal wel degelijk, werd ook eenvoudig weggetikt. (of was je cynisch?)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo nov 12, 2008 12:23 pm

Zou het?

Ooijer is een oude man geworden. Ik betwijfel of PSV er veel aan heeft.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo nov 12, 2008 12:32 pm

Jöhnk schreef:Zou het?

Ooijer is een oude man geworden. Ik betwijfel of PSV er veel aan heeft.

Inderdaad, hij is echt niet meer de Ooijer die vele psv'ers willen zien, hij is ook bijna 35 alweer. Over Van Bommel maak ik me ietsjes meer zorgen, omdat ik geloof dat hij nog heel wat voor ze kan betekenen op eredivisie-niveau...Maar ook voor hem geldt dat het niet meer de oude is.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Baseman

Bericht door Baseman » wo nov 12, 2008 12:36 pm

Natuurlijk is Ooijer geen topper meer, maar op Eredivisie niveau kan hij nog makkelijk mee en hij is erg belangrijk in de kleedkamer. PSV mist een leider op dit moment en Ooijer is wel zo'n type.

Van Bommel is jonger en haalt nog een hoger niveau, zijn terugkomst zou helemaal geweldig zijn. Ook vanwege zijn leiderschap.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo nov 12, 2008 12:40 pm

'Op eredivisie-niveau kan hij nog makkelijk mee.'

Zo werkt het natuurlijk niet. Brechet, Koevermans en Lazovic kunnen ook makkelijk mee op eredivisieniveau. Punt is dat je een dusdanig surplus aan kwaliteit moet hebben dat PSV op een slechte dag eenvoudig wint van NEC op een goede dag. En zodat PSV op een goede dag kan winnen van Liverpool op een slechte dag. Dat is de laatste jaren de kracht van PSV geweest.

999

Bericht door 999 » wo nov 12, 2008 12:42 pm

gaizka schreef:
Voetske schreef:Vanavond zal wel weer een simpele overwinning worden voor Psv.
Huh? Gezien het spel van AZ de laatste weken verwacht ik eerder het tegenovergestelde. De verdediging van Twente, normaal wel degelijk, werd ook eenvoudig weggetikt. (of was je cynisch?)
Of ik cynisch was vertel ik pas naderhand. :ajaxsmiley.gif: Nou, ik ga niet zeggen dat AZ slecht speelt.Maar zeg nu zelf echt tegenstand kwa club heeft AZ toch ook niet veel gehad.De Graafschap, Sparta, Ado, Volendam, kwakkelend RodaJc, Heracles enz.Zijn volgens mij clubs waar zelfs een " minder " AZ van moet kunnen winnen.Telt ook voor AJAX.Nu, Psv draaid ook niet al te best, dus zal het wel weer flink verdedigend aantreden, en wachten op dat momentje.

Verder vind ik de verdediging van AZ nou ook niet super.

We zullen zien hoe het gaat, en dat is ook meteen het mooie van het voetbal, tis altijd afwachten.Zo denk je Die tikken ze helemaal " , krijgt men zelf een draai om de oren ...
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » wo nov 12, 2008 12:44 pm

Jöhnk schreef:Punt is dat je een dusdanig surplus aan kwaliteit moet hebben dat PSV op een slechte dag eenvoudig wint van NEC op een goede dag. En zodat PSV op een goede dag kan winnen van Liverpool op een slechte dag. Dat is de laatste jaren de kracht van PSV geweest.
Klopt inderdaad, maar iemand als Ooijer kan dat juist helpen bewerkstelligen. Geen top meer, maar wel een stabiele en ervaren speler die verder degenen om hem heen beter kan laten functioneren en voor een positievere teamgeest kan zorgen.

Natuurlijk moet hij dat eerst nog waar zien te maken, maar zijn komst lijkt me niet verkeerd.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 12, 2008 12:53 pm

Moeilijk te zeggen wat Ooijer nog kan brengen. Hij was altijd al blessuregevoelig, wordt het nog wat met hem op deze leeftijd? Wel leuk dat uitgerekend hij, het zwarte schaap, voor een betere teamgeest moet gaan zorgen.

Van Bommel zie ik niet terugkeren, die zal zich nog in een grote competitie willen bewijzen. Komt hij nu terug, dan kunnen we zijn buitenlandse avontuur gerust niet helemaal geslaagd noemen, en dat zal niet de bedoeling zijn.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo nov 12, 2008 12:57 pm

Ik ben niet zo van de ervaring en de positievere teamgeest. Ik geloof dat het PSV momenteel ontbreekt aan exceptionele klasse. Dat probleem gaat Ooijer niet oplossen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 12, 2008 1:04 pm

Voor de Nederlandse competitie heb je geen exceptionele klasse nodig. Wel een gedegen team.

PSV heeft op dit moment geen leiderstypes, na het vertrek van Cocu en Gomes is een gat gevallen. Men hoopte dat Timmy Simons dat gat zou opvullen, maar die is veel te bleu, hij is eerder een assistent dan een leider. PSV zou dus best baat hebben bij een ervaren speler die de kar kan trekken, maar dan moet die speler wel door de andere spelers in die rol geaccepteerd worden. Ik vraag me af of dat met Ooijer nog het geval is, want Ooijer heeft al moeite genoeg om nog een goed niveau te halen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo nov 12, 2008 1:57 pm

Voor de Nederlandse competitie heb je wel degelijk exceptionele klasse nodig. Zonder Gomes was PSV vorig seizoen geen kampioen geworden. Je hebt spelers nodig die het verschil maken als het tegenzit of als de velden slecht zijn.

Cocu was buiten een leider vooral een enorme klasbak.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 12, 2008 3:39 pm

Precies. PSV werd kampioen met Alex, Cocu, Gomes en Farfán. Nu die vier allemaal weg zijn en PSV vooral degelijk is, lijkt het helemaal nergens op.

LucaS

Bericht door LucaS » wo nov 12, 2008 4:07 pm

Ik zou zelfs niet durven beweren dat PSV degelijk is
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » wo nov 12, 2008 4:19 pm

Jöhnk schreef:Voor de Nederlandse competitie heb je wel degelijk exceptionele klasse nodig. Zonder Gomes was PSV vorig seizoen geen kampioen geworden. Je hebt spelers nodig die het verschil maken als het tegenzit of als de velden slecht zijn.

Cocu was buiten een leider vooral een enorme klasbak.
Mmmh, ik heb toch niet de indruk dat AJAX dankzij exceptionele klasse bovenaanstaat.
Blij met de punten ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 12, 2008 10:28 pm

Nou, nog een kleine tien minuten. Laat die verlenging dan ook maar komen daar.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo nov 12, 2008 10:38 pm

Verlengen! Dat is in ieder geval een (hele) kleine opsteker voor zondag.

Maar je moet toch íets in tijden als deze. :blush.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 12, 2008 10:49 pm

En 1-0 achter, ook effe dat tikkie.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 12, 2008 10:56 pm

Thomas schreef:Precies. PSV werd kampioen met Alex, Cocu, Gomes en Farfán. Nu die vier allemaal weg zijn en PSV vooral degelijk is, lijkt het helemaal nergens op.
Dat wil niet zeggen dat je exceptionele klasse nodig hebt. Exceptionele klasse op bepaalde posities compenseert gebrek aan klasse op andere posities. Maar je kunt ook een team hebben met uitsluitend behoorlijke spelers. daar kom je in Nederland een heel eind mee.

PSV mag ook aan de bak. Dat is een meevaller. Ik heb er weinig van gezien. Lijkt hun spel ergens op?

Gesloten