Wat moeten we nog zonder hem?Jöhnk schreef:Enoh.

http://psv.netwerk.toTerugkeer Van Bommel in winter bespreekbaar volgens Telegraaf, volgens AD heeft middenvelder geen interesse
De Telegraaf meldt op haar voorpagina dat PSV signalen heeft ontvangen dat een terugkeer van mark van Bommel in de winterstop bespreekbaar is. De Raad van Commissarissen zou het bestuur daarom toestemming hebben gegeven de onderhandelingen te openen.
Chris van Nijnatten van het Algemeen Dagblad meldt in zijn column in die krant echter dat Mark van Bommel heeft besloten dat het te vroeg is voor een terugkeer naar Nederland en ongeacht zijn toekomst bij Bayern Munchen in het buitenland zal blijven.
Jöhnk schreef:Zou het?
Ooijer is een oude man geworden. Ik betwijfel of PSV er veel aan heeft.
Of ik cynisch was vertel ik pas naderhand.gaizka schreef:Huh? Gezien het spel van AZ de laatste weken verwacht ik eerder het tegenovergestelde. De verdediging van Twente, normaal wel degelijk, werd ook eenvoudig weggetikt. (of was je cynisch?)Voetske schreef:Vanavond zal wel weer een simpele overwinning worden voor Psv.
Klopt inderdaad, maar iemand als Ooijer kan dat juist helpen bewerkstelligen. Geen top meer, maar wel een stabiele en ervaren speler die verder degenen om hem heen beter kan laten functioneren en voor een positievere teamgeest kan zorgen.Jöhnk schreef:Punt is dat je een dusdanig surplus aan kwaliteit moet hebben dat PSV op een slechte dag eenvoudig wint van NEC op een goede dag. En zodat PSV op een goede dag kan winnen van Liverpool op een slechte dag. Dat is de laatste jaren de kracht van PSV geweest.
Mmmh, ik heb toch niet de indruk dat AJAX dankzij exceptionele klasse bovenaanstaat.Jöhnk schreef:Voor de Nederlandse competitie heb je wel degelijk exceptionele klasse nodig. Zonder Gomes was PSV vorig seizoen geen kampioen geworden. Je hebt spelers nodig die het verschil maken als het tegenzit of als de velden slecht zijn.
Cocu was buiten een leider vooral een enorme klasbak.
Dat wil niet zeggen dat je exceptionele klasse nodig hebt. Exceptionele klasse op bepaalde posities compenseert gebrek aan klasse op andere posities. Maar je kunt ook een team hebben met uitsluitend behoorlijke spelers. daar kom je in Nederland een heel eind mee.Thomas schreef:Precies. PSV werd kampioen met Alex, Cocu, Gomes en Farfán. Nu die vier allemaal weg zijn en PSV vooral degelijk is, lijkt het helemaal nergens op.