Evander Sno
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
In het achterhoofd jaja. Wel typerend dat hij daar na 3 maanden een keer mee aan komt zetten. Waar ze in augustus Sno nog als eventuele verdediger zagen is daar nu de spitspositie bijgekomen.
Dat zou hetzelfde zijn als ze nu Cvitanich als back neer zouden zetten om dan vervolgens te zeggen 'ja dat hadden we in ons achterhoofd al een beetje voorzien'.
Zo kun je al je beslissingen overigens rechtlullen.
Dat zou hetzelfde zijn als ze nu Cvitanich als back neer zouden zetten om dan vervolgens te zeggen 'ja dat hadden we in ons achterhoofd al een beetje voorzien'.
Zo kun je al je beslissingen overigens rechtlullen.
Los van wat Van Basten wel of niet zegt, ik vind Sno gewoon een prima optie als back-up spits. Hij hoeft maar een bal vast te houden door zijn enorme kont erin te gooien, of een balltje doorkoppen. Dat kan hij met zijn fysiek heel goed. Daarnaast, hij ziet het wel, zoals Thomas zegt. Ik vind hem als pinchhitter veel beter dan bijvoorbeeld Dario 'Sonck' Cvitanich.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Daily Blind
- Daily Blind
Want Ajax staat er in Europa en NL goed voor. Niet geweldig, maar zeker niet slecht. Daarbij in acht genomen dat we al geruime tijd een aantal belangrijke spelers kwijt zijn door blessures.
Met Stekelenburg, Enoh, Aisatti en Sulejmani erbij wordt Ajax vanuit de huidige situatie fluitend kampioen. Armoede van de rest? Wellicht. Het enige meetbare (ranglijst) telt.
Met Stekelenburg, Enoh, Aisatti en Sulejmani erbij wordt Ajax vanuit de huidige situatie fluitend kampioen. Armoede van de rest? Wellicht. Het enige meetbare (ranglijst) telt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat komt omdat er geen enkele lijn is waar te nemen, maar dit topic gaat over Sno. Onze nieuwe Urzaiz!
Hegemonie is ook niet op zijn plaats. We hebben uit punten verloren tegen 2 degradatiekandidaten en wonnen erg fortuinlijk in het verre Oosten. Thuis hebben we het beter voor elkaar, al vind ik ons nog lang niet dwingend. Europees zelfde laken en pak. Uit zeer kwetsbaar en thuis als een blok beton.
Hegemonie is ook niet op zijn plaats. We hebben uit punten verloren tegen 2 degradatiekandidaten en wonnen erg fortuinlijk in het verre Oosten. Thuis hebben we het beter voor elkaar, al vind ik ons nog lang niet dwingend. Europees zelfde laken en pak. Uit zeer kwetsbaar en thuis als een blok beton.
- Daily Blind