UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
We kunnen wel zeuren over Drenthe (die slecht is, daar niet van) maar het zijn natuurlijk grote vedetten als RVN, Ramos en Sneijder die het hier laten afweten.
En Schoester natuurlijk.
EDIT, Toedeledokie maar weer
En Schoester natuurlijk.
EDIT, Toedeledokie maar weer

Laatst gewijzigd door Raul Gonzalez Blanco op wo nov 05, 2008 10:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Inderdaad wat een belachelijke muur heeft Casillas neergezet. Liet gewoon allebei de hoeken open.Thomas schreef:Was fijn geweest voor Real als Casillas z'n muur fatsoenlijk had opgesteld.
Verder ging Ramos vandaag een paar keer schandalig in de fout. Het begon zelfs grappig te worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Misschien was het wel verstandiger geweest om in deze situatie helemaal geen muur op te stellen. Iemand als Del Piero gebruikt de muur nl. alleen maar als richtpunt. Dit kun je vaak al zien aan de manier waarop spelers lopen en de stand van hun benen. Ik heb hier eens een mooi item van gezien met Guus Hiddink.Thomas schreef:Was fijn geweest voor Real als Casillas z'n muur fatsoenlijk had opgesteld.
Spelers, veelal met o-benen, hebben aanmerkelijk meer moeite met het nemen van vrije trappen zonder muur dan wanneer ze bal 'makkelijk' rond de muur kunnen krullen.
Voor vrije trappen van spelers als Alex, Petter Hanson of Roberto Carlos zou ik overigens wel een muur opstellen. Dit zijn vaak harde 'strepen' op doel.
Labor omnia vincit
- Daily Blind
Goede tweede helft? Die jongen speelde en draak van een wedstrijd. Steeds maar hetzelfde proberen -tegeijkertijd vier man van Juve passeren- wat logischerwijs steeds mislukte. Als hij zich nou een keertje zich erlangs had gewurmd, belandde de voorzet bij de Pyrneeen.Zlatan Son of God schreef:Speelde anders wel een goede 2de helft!Voetske schreef:Degene bij Real Madrid die Drenthe heeft gescout moet flink aan de paddo's hebben gezeten ..
Hij is gewoon niet goed genoeg voor dit niveau.
Jinne schreef:He gedver, als Lucas die vergelijking nu had gebruikt had het wel gemogen, maar nu van een ander...
Vond het vreemd trouwens dat Schuster zo lang wachtte met zijn wissels. Tien minuutjes om een 0-2 achterstand goed te maken.
Ik vond het ook vreemd. En de wissels waren ook belachelijk. Saviola voor Van Nistelrooy? Waarom nou een spits voor een spits?? En waarom werd Guti niet door Van der Vaart vervangen veel eerder in de wedstrijd?
Ik vind Schuster eerlijk gezegd een beunhaas.
-
Geen beunhaas, maar wel wat te zweverig naar mijn smaak. Dat je wilt spelen zoals Barcelona is een te prijzen opvatting, maar dat betekent niet dat je elke week een fantasieopstelling kunt maken. En niet meer met een 1 mansmiddenveld tegen Italiaanse counterploegen spelen aub.
Real had Robinho gewoon niet moeten verkopen. Echt een oliedomme zet geweest.
Real had Robinho gewoon niet moeten verkopen. Echt een oliedomme zet geweest.
Het is weer eens centraal, centraler, centraalst bij Arsenal, als ik zo naar de opstelling kijk. Ze hebben natuurlijk wel een aantal geweldige talenten in de ploeg staan. Ramsey en Denilson, bijvoorbeeld. En om dan te denken dat Arsenal nog aardig wat spelers mist. Geweldige scouting.
Bij Kiev is Vukojevic een goede. Is ook bekeken door Ajax, maar het werd nooit concreet.
Bij Kiev is Vukojevic een goede. Is ook bekeken door Ajax, maar het werd nooit concreet.