Zo nu kunnen ze nog 10 pagina´s doorzeuren hoe slecht het weer was.

Welke kansen heeft Twente dan gehad, behalve de toeval actie van die Belg!?brigade zuid schreef:Dat is gelul Lucas, ze hadden er met gemak een paar kunnen maken.LucaS schreef:Het geweldige twente creeert anders helemaal niet tegen ons waardeloze kutelftal
Maargoed die drie punten zijn lekker binnen.
Tja, dit is het countervoetbal waar Ten Cate zo voor geprezen werd.joey schreef:Geniet je wel, Luuk? PSV is er niets bij, hoor.![]()
Verschrikkelijk voetbal. Ajax-onwaardig.
Mwah, Twente had wel een paar opgelegde kansen in de 2e helft. Maar voor de rest ben ik het met je eens, Luuk. In balbezit was het met Ajax nog vaak k*t met kleiperen, maar ze hebben verdedigend prima werk gedaan. Voortdurend over de middellijn onmiddellijk druk op man en bal gezet en achterin zeer gedisciplineerd en georganiseerd gespeeld. Prima.LucaS schreef:Het geweldige twente creeert anders helemaal niet tegen ons waardeloze kutelftal. En dat is een goede prestatie. En natuurlijk speelt Ajax niet geweldig, maar verdedigend staat het gewoon uitstekend. Maar goed, we zeiken liever dat onze verdedigers prutsers zijn
Was Joey fan van HtC?Jöhnk schreef:Tja, dit is het countervoetbal waar Ten Cate zo voor geprezen werd.joey schreef:Geniet je wel, Luuk? PSV is er niets bij, hoor.![]()
Verschrikkelijk voetbal. Ajax-onwaardig.
Ik vind het ook geen pretje hoor. Het was bepaald geen kijkplezier. Overigens viel het reuze mee met de kansen voor Twente, ondanks het overwicht.
Wij scoren en de anderen niet, dus verdienen wel wat.joey schreef:Laudrup schreef:Heb je zo'n verzuurd leven Joey? Jezus hou eens op man.![]()
Nee man, ik kijk objectief naar het spel van Ajax. Als je niet beter wist, zou je denken dat Twente tegen Sparta speelde.
Als Ajax 6 punten pakt tegen Heracles en Twente, is het wonder wel geschied, hoor. Echt, we verdienen niets.
Tja, dat vind ik dus nog steeds. Hij was inderdaad balvaster dan Huntelaar. Maar Sno in de spits is voor mij, zeker in een wedstrijd als deze, echt armoedig. Als hij daar al moet spelen moet je dichter op de goal van de tegenstander spelen.Mr. Ajax schreef:Ajaciedjuh schreef:Sno valt uitstekend in. Veel beter aanspeelpunt / rustpunt dan Huntelaar.
Dat vond en vind ik ook, maar Marillion niet hoor. Het is natuurlijk geen serieus alternatief.![]()
Zeker blij, want ik had hier 0 punten opgeschreven. Het was alleen niet om aan te zien en dat is gewoon een constatering. Gelukkig is Suarez er de volgende pot weer bij, want dat scheelt een slok op een borrel.MVH schreef:Wat verwachten mensen hier allemaal met al die blessures? Nee natuurlijk is het geen goede wedstrijd, maar wint hier. En als er wat belangrijke figuren terug zijn gaat het alleen maar beter. Dit zijn drie dikke bonuspunten. Zelfs de grootste azijnzeikerd moet hier toch blij mee zijn?
Tuurlijk, GF. Je kan ook niet anders verwachten. Elke verdediging geeft wel eens wat weg. Ik reageerde op Luuk, die meldde dat Twente niks klaar had gemaakt in de 16.goodfella schreef:So what? Met Elia - N'Kufo - Arnautovic hebben ze op papier een van de betere voorhoedes van Nederland. En ze spelen thuis. Ook tegen een ploeg als psv creeert Twente een aantal opgelegde kansen.Zuidema schreef: Mwah, Twente had wel een paar opgelegde kansen in de 2e helft.
Mijn analyse van de tweede helft: idem.Ajax Rules schreef:Ik vind dat Ajax het goed doet....
In het verleden zouden ze, ook wanneer ze spelers misten en/of uit vorm waren, toch weer met misplaatste superioriteitsgevoelens aan zo'n wedstrijd beginnen en kansloos ten onder gaan in de regen.
Nu laten ze Twente eens voelen hoe het is om het spel te moeten maken. De organisatie van Ajax staat goed, er wordt op de juiste momenten fel druk gezet. En ook nog scoren uit de eerste kans.
Kortom: eindelijk eens een volwassen Ajax. Dat hebben we de laatste 12 jaar weinig gezien. En dat met zo'n gehavende ploeg. Chapeau.
Ik denk dat wanneer we deze blessurefase doorkomen met een te behappen achterstand op AZ en/of PSV, we kampioen worden.