FC Twente - AFC Ajax 01-11-2008
joey schreef: Zonder Suarez stelt Ajax weinig voor. Helaas.
Dat kan je eeuwig blijven zeggen, maar ten eerste missen we dus natuurlijk bijna een halve selectie (!!), verder waren de laatste paar wedstrijden ook van een bedroevend niveau MET Suarez in de basis.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Leo is echt niet zo snel hoor...Ik snap niet dat mensen dat steeds denken...mattie schreef:ala Huntelaar zullen we maar zeggen...LucaS schreef:Wat speelt die Arnoutovic ontzettend beroerd zeg
Twente gaat sterker en sterker worden. ik zou kiezen voor meer snelheid voorin... Dus toch maar Leo...
Hoe doet Van der Wiel het tegenover Elia?
Peter schreef:Wat dan? Die Martina heeft nog geen bal geraakt, behoudens die assist.
Maar hij is het enige speler met snelheid, dat weten ze bij Twente ook. Daar gaan ze nu echt geen verdediger achter laten blijven om Kennedy te bewaken. Die is volgens mij nog trager dan Huntelaar!
Peter schreef:Sulejmani is de enige die een aardige corner kan trappen. De corners van Urby zijn net zo droevig, namelijk.
Dat is dus helemaal niet waar, Urby laat dit seizoen zien juist goede corners te kunnen trappen, waaruit al een aantal keer werd gescoord.
@Real AJAX: Dan hebben we het niet over dezelfde corner, want volgens ajax.nl ging zijn corner over de achterlijn...