Het is dat je Ajax supporter (of Twente) bent, anders had ik de wedstrijd allang afgezet. Wat een slechte wedstrijd. Maar van mij mag het nu afgelopen zijn.

Tja, ik zie in hem gewoon echt geen spits. Dat hij groot en stevig is wil niet zeggen dat het ook een goed aanspeelpunt is. En als hij er al zou spelen zou ik er een snelle en behendige speler dicht bij in de buurt willen zien spelen. En die zie ik ook niet lopen.Mr. Ajax schreef:Oh? En waarom niet? Hij heeft bij Jong Oranje o.a. laten zien heel goed als aanspeelpunt te kunnen fungeren. Het is een grote, zeer stvige jongen die tenminste een bal kan afschermen en dus vasthouden.Marillion schreef:Bovendien is Sno natuurlijk geen serieus alternatief.Mr. Ajax schreef:Dan zou ik hem meteen wisselen voor Sno. Ook Huntelaar mag, nee moet gewissel worden als hij slecht speelt, Marco!
Van mij ook. Het is niet om aan te zien. Maar goed (om met Danny de Slippendrager te spreken) we staan voor.Ajaciedjuh schreef:Ajax is zichzelf niet ........ normaal veel kansen missen en nu met de beste spelers geblesseerd of geschort, 1 kans en 1 goal.
Het is dat je Ajax supporter (of Twente) bent, anders had ik de wedstrijd allang afgezet. Wat een slechte wedstrijd. Maar van mij mag het nu afgelopen zijn.
Driessen is volgens mij een AJACIED hoor ...Real Ajax schreef:Maakt mij helemaal niks uit met al die geblesseerden en zonder Suarez.Nihad schreef:Dit is wel Ajax op zijn PSV´s hoor.
Wel klote voor Leo de Kakkerlak, die heeft echt een zakdoekje nodig wil hij nog commentaar kunnen geven in de tweede helft.
Dat probeert hij altijd heel goed te verbergen door extreem anti-Ajax te zijn in zijn commentaar. Buitengewoon ergerlijk.Voetske schreef:Driessen is volgens mij een AJACIED hoor ...Real Ajax schreef:Maakt mij helemaal niks uit met al die geblesseerden en zonder Suarez.Nihad schreef:Dit is wel Ajax op zijn PSV´s hoor.
Wel klote voor Leo de Kakkerlak, die heeft echt een zakdoekje nodig wil hij nog commentaar kunnen geven in de tweede helft.
Inderdaad, foei- en foeilelijk voetbal. Van beide kanten trouwens. Twente valt me erg tegen. Als die na de rust de boel niet agressiever gaat aanpakken, nemen we straks ook nog 3 punten mee uit Enschede. Het zal je maar gebeuren...joey schreef: Van mij ook. Het is niet om aan te zien. Maar goed (om met Danny de Slippendrager te spreken) we staan voor.
Zou toch wel lekker zijn als we straks met 3 punten weglopen. Het voetbal is niet om aan te zien. Helemaal mee eens. Maar ik denk niet dat er iemand was die vooraf een goed voetballende ploeg had verwacht. Dat is het hele seizoen nog niet gelukt en nu missen we ook nog eens veel spelers.Zuidema schreef:Inderdaad, foei- en foeilelijk voetbal. Van beide kanten trouwens. Twente valt me erg tegen. Als die na de rust de boel niet agressiever gaat aanpakken, nemen we straks ook nog 3 punten mee uit Enschede. Het zal je maar gebeuren...joey schreef: Van mij ook. Het is niet om aan te zien. Maar goed (om met Danny de Slippendrager te spreken) we staan voor.
Inderdaad, dat valt niet uit te sluiten.Zuidema schreef:Inderdaad, foei- en foeilelijk voetbal. Van beide kanten trouwens. Twente valt me erg tegen. Als die na de rust de boel niet agressiever gaat aanpakken, nemen we straks ook nog 3 punten mee uit Enschede. Het zal je maar gebeuren...joey schreef: Van mij ook. Het is niet om aan te zien. Maar goed (om met Danny de Slippendrager te spreken) we staan voor.
Maar als je goed leest wat ik zeg, dan zie je dat hij weldegelijk goede wedstrijden als spits heeft gespeeld, en bewezen heeft god als aanspeelpunt te kunnen fungeren. Die snelle behendige speler die je wilt zien is Martina, en die speelt toevallig dicht in de buurt. Gaat niet op...Marillion schreef:Tja, ik zie in hem gewoon echt geen spits. Dat hij groot en stevig is wil niet zeggen dat het ook een goed aanspeelpunt is. En als hij er al zou spelen zou ik er een snelle en behendige speler dicht bij in de buurt willen zien spelen. En die zie ik ook niet lopen.Mr. Ajax schreef:Oh? En waarom niet? Hij heeft bij Jong Oranje o.a. laten zien heel goed als aanspeelpunt te kunnen fungeren. Het is een grote, zeer stvige jongen die tenminste een bal kan afschermen en dus vasthouden.Marillion schreef: Bovendien is Sno natuurlijk geen serieus alternatief.