Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Ik hoop dat hij gigantisch door het ijs zakt, want dat wil zeggen dat KJH er waarschijnlijk een paar zal inprikken.goodfella schreef:Misschien gaat Ajax na vanavond alsnog werk maken van Douglas.
Opvallend btw dat Oleguer niet rechtsback wil spelen en dat daarom met Vd Wiel weer gewisseld wordt. Ik dacht dat de trainer de opstelling maakte.

Oleguer is een CV, altijd al geweest. Als hij zegt dat hij zich daar dan ook beter voelt, kun je hem wel stijf RB neer blijven plempen, maar daar wordt niemand beter van. Wiel kan op beide posities uit de voeten, Oleguer niet.Ajaciedjuh schreef:Ik hoop dat hij gigantisch door het ijs zakt, want dat wil zeggen dat KJH er waarschijnlijk een paar zal inprikken.goodfella schreef:Misschien gaat Ajax na vanavond alsnog werk maken van Douglas.
Opvallend btw dat Oleguer niet rechtsback wil spelen en dat daarom met Vd Wiel weer gewisseld wordt. Ik dacht dat de trainer de opstelling maakte.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Beloki schreef:Oleguer is een CV, altijd al geweest. Als hij zegt dat hij zich daar dan ook beter voelt, kun je hem wel stijf RB neer blijven plempen, maar daar wordt niemand beter van. Wiel kan op beide posities uit de voeten, Oleguer niet.Ajaciedjuh schreef:Ik hoop dat hij gigantisch door het ijs zakt, want dat wil zeggen dat KJH er waarschijnlijk een paar zal inprikken.goodfella schreef:Misschien gaat Ajax na vanavond alsnog werk maken van Douglas.
Oleguer heeft bij Barca juist ontzettend vaak rechtsback gespeeld. Puyol en Marqyez/Edmilson maake toen de centrale duo. Dan stond Oleguer op rechts.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
-
- Daily Blind
-
- Daily Blind
-
- Daily Blind
- Daily Blind
Met name een linker vleugelverdediger. Redelijke techniek, ijzersterk in de duels en daarnaast ook behoorlijk snel. Verdedigend is het gewoon goed en heeft aanvallend ook nog een behoorlijke inbreng. Is nog maar 26 of 27 jaar oud dus dat is ook niet heel erg verkeerd!
Prima traptechniek, zowel schot als voorzet!
Ik denk dat hij niet meer dan 2 miljoen kost!
Je moet hem wel kennen, hij speelt al jaren in de eredivisie. Eerst bij ADO en nu bij NEC...Ik vind hem middelmaat, niet het niveau waar we naartoe willen.De Dominee schreef:Ik ken hem niet. Wat is het voor speler? Goede trap lees ik, maar puur functionele techniek? Harde verdediger? Centraal of op de flank?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Klinkt meer als een Bruno Silva omschrijving op links voordat hij naar Ajax kwam. Ook zo'n twijfelgeval die het toch niet echt blijkt te zijn hoor.Zlatan Son of God schreef:Met name een linker vleugelverdediger. Redelijke techniek, ijzersterk in de duels en daarnaast ook behoorlijk snel. Verdedigend is het gewoon goed en heeft aanvallend ook nog een behoorlijke inbreng. Is nog maar 26 of 27 jaar oud dus dat is ook niet heel erg verkeerd!