Wat moet hier nu weer van zeggen ?.Ik bedoel, je kan denk ik wel 10 punten opnoemen wat men fout doet, of helemaal niet doet ..Zuidema schreef:Het lijkt wel of ze voor het eerst op kunstgras spelen...Voetske schreef:Absoluut schandalig wat dit AJAX laat zien ..
Heracles-Ajax 29-10-2008
- Ajaciedjuh
-
BEFORE:
Een lastige uitwedstrijd (op kunstgras) tegen een tegenstander die goed draait. Ik hou mijn hart vast, best lastig om nu een opstelling te maken aangezien Cvitanich geblesseerd is en om nou met Leonardo te starten (hij speelde gisteren overigens wel goed) gaat me wat te ver.
---
Pff het komt dus inderdaad uit, dit gaan we niet even zomaar recht zetten de tweede helft!
Wat is dit voor een dramatische eerste helft zeg ! :( Ondanks de vroege goal worden we gewoon overklast door Heracles, jawel u hoort het goed Heracles. We komen totaal niet aan voetballen toe!
Waarom wordt er nou niet even iets zuiverder gepasst (in de countersituaties?) dan stond het gewoon al 0-2.
Echt werkelijk alles maar dan ook alles mislukt, zoveel onzuivere passings het is niet te geloven. Leonardo ik had nog wel het nodig ''respect'' voor hem maar wat die man laat zien vanavond... is echt bedroevend slecht.
Het is de omgekeerde wereld Van der Wiel die voor het meeste gevaar zorgt voorin, en Huntelaar die de ballen achterin bij corners wegwerkt.
Oh my god, laat het aub beter worden de 2e helft, Marco geef ze een pep-talk. Kom op zeg dit kan echt niet![/quote]
Een lastige uitwedstrijd (op kunstgras) tegen een tegenstander die goed draait. Ik hou mijn hart vast, best lastig om nu een opstelling te maken aangezien Cvitanich geblesseerd is en om nou met Leonardo te starten (hij speelde gisteren overigens wel goed) gaat me wat te ver.
---
Pff het komt dus inderdaad uit, dit gaan we niet even zomaar recht zetten de tweede helft!
Wat is dit voor een dramatische eerste helft zeg ! :( Ondanks de vroege goal worden we gewoon overklast door Heracles, jawel u hoort het goed Heracles. We komen totaal niet aan voetballen toe!
Waarom wordt er nou niet even iets zuiverder gepasst (in de countersituaties?) dan stond het gewoon al 0-2.
Echt werkelijk alles maar dan ook alles mislukt, zoveel onzuivere passings het is niet te geloven. Leonardo ik had nog wel het nodig ''respect'' voor hem maar wat die man laat zien vanavond... is echt bedroevend slecht.
Het is de omgekeerde wereld Van der Wiel die voor het meeste gevaar zorgt voorin, en Huntelaar die de ballen achterin bij corners wegwerkt.
Oh my god, laat het aub beter worden de 2e helft, Marco geef ze een pep-talk. Kom op zeg dit kan echt niet![/quote]
Laatst gewijzigd door marnixAFCA op wo okt 29, 2008 9:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vertel of dat mijn krassende plaat het bij het juiste eind heeft, of er mijlenver naast zit ?.goodfella schreef:Jij hebt anders ook een kras op je plaat zitten.Voetske schreef:Dit roep jij bij elke nieuwe trainer van AJAX ..Neefkens schreef:Prima trainer, die van Basten. Ik loop een trap op als ik naar boven wil, jullie slaan de trap blijkbaar over?
Alles heeft tijd nodig.
Blij met de punten ...
Met achteraf iets bleren heb je het altijd goed. Dat is wel zo verschrikkelijk simpel en laf.Voetske schreef:Vertel of dat mijn krassende plaat het bij het juiste eind heeft, of er mijlenver naast zit ?.goodfella schreef:Jij hebt anders ook een kras op je plaat zitten.Voetske schreef: Dit roep jij bij elke nieuwe trainer van AJAX ..

- Ajaciedjuh
oja, bij de vorige trainers waren het laddersNeefkens schreef:Nee voetje, dat van die trap had ik net verzonnen.Voetske schreef:Dit roep jij bij elke nieuwe trainer van AJAX ..Neefkens schreef:Prima trainer, die van Basten. Ik loop een trap op als ik naar boven wil, jullie slaan de trap blijkbaar over?
Alles heeft tijd nodig.

Blij met de punten ...
- Daily Blind
Onzin.En dat weet jij ook.Maar op de een of andere manier kan jij dat dus niet velen ... en niet alleen van mij.Afijn, tweede helft uitzitten dan maar weer ..goodfella schreef:Met achteraf iets bleren heb je het altijd goed. Dat is wel zo verschrikkelijk simpel en laf.Voetske schreef:Vertel of dat mijn krassende plaat het bij het juiste eind heeft, of er mijlenver naast zit ?.goodfella schreef: Jij hebt anders ook een kras op je plaat zitten.
Blij met de punten ...