Heracles-Ajax 29-10-2008
-
- AT Toto winner 15/16
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Inspeelpasses zijn te slordig, Heraclieden kunnen makkelijk oppikken. Heracles gaat er gewoon veel feller in, het middenveld is soms weer weg en de spitsen laten elke bal van de voet springen.Peter schreef:Maar waar gaat het dan slecht? Is het de opbouw van achteruit? Speelt Heracles opportunistisch en heeft Ajax het daar lastig mee? Is het weer een middenveld zonder diepte? Houden de spitsen de boel niet vast? Vragen te over!
Donderspeechje in de rust, want je hoeft hier echt niet te verliezen! Kom op nou AJAX.
Pff, voor het eerst sinds februari 2007 dat ik niet in het stadion zit bij een competitiewedstrijd, trek dit altijd zo slecht.
- Giacomo Puccini
Wanneer heeft Ajax het niet lastig in een uitwedstrijd , het is gewoon schandalig met zo'n trainer die elke week weer onzin roept van ja en die wel maar die is toch beter.
Kwakzalverij die van Basten. Gabri is toch 10x beter dan De Jong en Lindgren Opzouten met die vent ga lekker naar Utreg
Koster was nog beter dan die onervaren Klojo
Kwakzalverij die van Basten. Gabri is toch 10x beter dan De Jong en Lindgren Opzouten met die vent ga lekker naar Utreg
Koster was nog beter dan die onervaren Klojo
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van Basten flikkert alleen wel telkens van de eerste trede. Een keertje een uitduel winnen zou namelijk wel aardig zijn. Heracles en WillemII zijn namelijk geen hoogvliegers, hoor. Wat nu als je ook nog naar PSV, AZ, Twente, NAC en Groningen moet? Ik houd mijn hart vast.Neefkens schreef:Prima trainer, die van Basten. Ik loop een trap op als ik naar boven wil, jullie slaan de trap blijkbaar over?
Alles heeft tijd nodig.