Dat dacht ik ook.Vedette-10- schreef:Ik dacht dat hij naar Silva liep..Thomas schreef:Het zit hem niet mee. Begon de eerste 10 minuten prima. Hard gewerkt, veel aanspeelbaar. Mooi dat Suárez na z'n goal naar Cvitanich liep. Althans, dat dacht ik te zien.
Dario Cvitanich
Moderator: mods
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Valt het jou ook op dat KJH steeds vaker met zijn hoofd naar beneden loopt?Jabu schreef:Daar hebben wel meer aanvallers bij Ajax last van.GangstaRiB schreef:Verder viel me wel op dat hij constant zijn hoofd naar beneden doet als hij aan de bal is.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax.nlScheur in hamstring Cvitanich
Amsterdam, 28 okt 2008
Dario Cvitanich heeft zondag in de wedstrijd tegen NEC een scheur in zijn hamstring (rechts) opgelopen. Dat heeft een MRI-scan dinsdag uitgewezen. De Argentijnse aanvaller is zes tot acht weken uitgeschakeld.
Ook Jeffrey Sarpong is voorlopig even niet inzetbaar. Hij heeft een kneuzing aan het bot aan de binnenkant van zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen donderdag op tegen Aston Villa.
...
.....
.......
Waarom. Waarom? Dat getal 6 - 8 komt me ook de strot uit.
Volgens mij wordt er veel te veel nadruk gelegd op het fysieke in de trainingsarbeid.Dat zag je al bij de eerste training onder MVB.Dat zie je trouwens ook terug in het veldspel, keihard werken, en maar grote gaten dicht lopen.Misschien dat een positie trainer hier uitkomst kan brengen, want onder MVB vind ik het eerder slechter dan beter geworden ..
Blij met de punten ...
We hebben dit al jaren, volgens mijVoetske schreef:Volgens mij wordt er veel te veel nadruk gelegd op het fysieke in de trainingsarbeid.Dat zag je al bij de eerste training onder MVB.Dat zie je trouwens ook terug in het veldspel, keihard werken, en maar grote gaten dicht lopen.Misschien dat een positie trainer hier uitkomst kan brengen, want onder MVB vind ik het eerder slechter dan beter geworden ..
I think I lost my fucking headache
Probeer je nu met een omweg de medische staf te beschuldigen van onvoorzichtigheid?joey schreef:Dit schreef ik vrijdag 17 oktober:
Meen te hebben meegekregen dat hij toen al last had van zijn hamstrings. Maar zeker weet ik het niet.joey schreef:Op AT5 werd gisteravond gemeld dat Dario geblesseerd is. Wat hij precies mankeert heb ik niet meegekregen.
Gezien je eigen quote weet je namelijk helemaal niet of het met de hamstring te maken had en anders heb je vast nog wel een bron voor die info??....
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Niet deze soort blessures, wat volgens mij altijd met overbelasting te maken heeft.LucaS schreef:We hebben dit al jaren, volgens mijVoetske schreef:Volgens mij wordt er veel te veel nadruk gelegd op het fysieke in de trainingsarbeid.Dat zag je al bij de eerste training onder MVB.Dat zie je trouwens ook terug in het veldspel, keihard werken, en maar grote gaten dicht lopen.Misschien dat een positie trainer hier uitkomst kan brengen, want onder MVB vind ik het eerder slechter dan beter geworden ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 10/11
Sulejmani.... check!brigade zuid schreef:6 tot 8 weken? Oke dat is dus minimaal 3 maanden.
Van al die miljoenen aan aankopen is volgens mij alles zo'n beetje geblesseerd, en dat vaak voor langere tijd.
Aissati.... check!
Cvitanich.... check!
Enoh.... check!
Alleen Sno en Oleguer zijn niet geblesseerd.
... sssstttttttt ..Scherrer schreef:Sulejmani.... check!brigade zuid schreef:6 tot 8 weken? Oke dat is dus minimaal 3 maanden.
Van al die miljoenen aan aankopen is volgens mij alles zo'n beetje geblesseerd, en dat vaak voor langere tijd.
Aissati.... check!
Cvitanich.... check!
Enoh.... check!
Alleen Sno en Oleguer zijn niet geblesseerd.
Blij met de punten ...
Er is pas op het laatste moment besloten hem mee te nemen naar Aston Villa, hij had al last van zijn hamstrings. Het kan niet zijn gekomen door een te veel aan wedstrijden.joey schreef:Dit schreef ik vrijdag 17 oktober:
Meen te hebben meegekregen dat hij toen al last had van zijn hamstrings. Maar zeker weet ik het niet.joey schreef:Op AT5 werd gisteravond gemeld dat Dario geblesseerd is. Wat hij precies mankeert heb ik niet meegekregen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat zou natuurlijk wel heel kwalijk zijn. Met Sulejmani lijkt men in ieder geval een verkeerde inschatting te hebben gemaakt.joey schreef:Niet genoeg rust gehad, dus? Net als Sulejmani?
Het veld speelde bij Cvitanich ook een rol. Verder inderdaad opvallend dat inmiddels alle nieuwe spelers al geblesseerd zijn geraakt.