PSV 2008 - 2009
Beetje lachwekkende reactie....Thijs schreef:Ik hoop zo ongelofelijk erg dat PSV vanavond bij ADO weer averij oploopt. Laat die crisis daar maar eens uitbreken zeg!
Ze verdienen het wel eens een keertje, om te voelen zoals wij ons al jaren hebben gevoeld. Huphup ADO, stort PSV in het zwarte gat!
Omdat Ajax al een behoorlijk aantal jaren zijn zaakjes niet voor elkaar heeft, moet PSV dat ook maar overkomen

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gewoon een reactie van een supporter. Is niet zoveel lachwekkends aan, want iedere Ajacied hoopt dat het slecht gaat met PSV.Frank schreef:Beetje lachwekkende reactie....Thijs schreef:Ik hoop zo ongelofelijk erg dat PSV vanavond bij ADO weer averij oploopt. Laat die crisis daar maar eens uitbreken zeg!
Ze verdienen het wel eens een keertje, om te voelen zoals wij ons al jaren hebben gevoeld. Huphup ADO, stort PSV in het zwarte gat!
Omdat Ajax al een behoorlijk aantal jaren zijn zaakjes niet voor elkaar heeft, moet PSV dat ook maar overkomen
In zoverre dat ik hoop dat het slechter gaat met PSV dan met Ajax. PSV mag van mij best presteren, zolang Ajax maar beter presteert.Peter schreef:
Gewoon een reactie van een supporter. Is niet zoveel lachwekkends aan, want iedere Ajacied hoopt dat het slecht gaat met PSV.
Verdediging ziet er inderdaad niet solide uit en het neigt naar een iets offensievere invulling dan in voorgaande wedstrijden (kan ook moeilijk anders). Tegen ADO moet het met deze opstelling wel te doen zijn.
Slaat wat mij betreft helemaal nergens op. Ik hoop dat het goed gaat met PSV, niet dat het slecht gaat met Ajax.Peter schreef:Gewoon een reactie van een supporter. Is niet zoveel lachwekkends aan, want iedere Ajacied hoopt dat het slecht gaat met PSV.Frank schreef:Beetje lachwekkende reactie....Thijs schreef:Ik hoop zo ongelofelijk erg dat PSV vanavond bij ADO weer averij oploopt. Laat die crisis daar maar eens uitbreken zeg!
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat uitgerekend een PSV-supporter dit moet zeggen! Jij bent denk ik de enige PSV'er die níet hoopt dat het slecht gaat met Ajax.Frank schreef: Slaat wat mij betreft helemaal nergens op. Ik hoop dat het goed gaat met PSV, niet dat het slecht gaat met Ajax.
Natuurlijk hoop ik vooral dat het goed gaat met Ajax, maar een slecht seizoen gun ik PSV echt. Een club die vier of vijf jaar achter elkaar kampioen wordt is niet goed, zeker niet als dat met voetbal gebeurt waar de honden geen brood van lusten.
-
- AT Toto winner 15/16
Het is wel een beetje triest dat we dan blijkbaar een crisis bij psv nodig hebben om die reeks te doorbreken.Thijs schreef: Natuurlijk hoop ik vooral dat het goed gaat met Ajax, maar een slecht seizoen gun ik PSV echt. Een club die vier of vijf jaar achter elkaar kampioen wordt is niet goed, zeker niet als dat met voetbal gebeurt waar de honden geen brood van lusten.
Tja, het is niet anders.brigade zuid schreef:Het is wel een beetje triest dat we dan blijkbaar een crisis bij psv nodig hebben om die reeks te doorbreken.Thijs schreef: Natuurlijk hoop ik vooral dat het goed gaat met Ajax, maar een slecht seizoen gun ik PSV echt. Een club die vier of vijf jaar achter elkaar kampioen wordt is niet goed, zeker niet als dat met voetbal gebeurt waar de honden geen brood van lusten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali