Zie jij hem liever dan Suarez?Vedette-10- schreef:Viel volgens mij wel aardig in..
Leonardo Vitor Santiago
Moderator: mods
-
-
-
Eerlijk gezegd wel ja, vooral de eerste 10 minuten toen hij bevestigde wat ik al vaker heb gezegd: De bal op een kwetsbare positie simpel inleveren, zoals hij wel vaker doet.Als je eerlijk bent: vond je Leonardo slecht
Ook deed hij werkelijk niks bijzonders en had het wel erg moeilijk met zijn tegenstander.
Pompiedom
-
Ik vond hem echt niet foutloos, maar ik vond hem wel voor een opleving zorgen. Wat me positief verraste was dat hij soms combineerde en dus de bal liet lopen, ook vond ik hem regelmatig lekker loskomen van zijn tegenstander en handig er tussendoor lopen. Drie momenten was zijn tegenstander sterker in een duel- waarvan 2 werden ingeleid door een domme passkeuze van een ander- en 1 keer veroorzaakte hij met zijn reactie bijna een strafschop. Lijkt me een objectieve samenvatting van zijn optreden.
-
Ik zie toch een te gehaaste speler, dat merk je bijvoorbeeld als hij de bal moet controleren. Ook merkte ik dat hij niet de zekerheid heeft om een rush te durfen maken met de bal, waarschijnlijk omdat hij niet van vertrouwen geniet van Marco. Verder vond ik opvallen dat hij de bal nu een stuk zuiverder trapt, technischer dus.
Hij is echt dom hoor! Verdedigend echt een drama. Gewoon geen inzicht.goodfella schreef:Behoorlijke invalbeurt vandaag. Paar uitstekende voorzetten. Mooie steekpass en ook verdedigend zijn werk gedaan.
Mensen die naar de wedstrijd waren geweest (weet niet of het te zien was op tv) konden gewoon zien dat hij continu zijn man liet lopen. Ook bij een vvrije trap op de rand 16.
IK GELOOF!!!!!!
Tuurlijk zie je dat op TV, en ook dat het een klote wedstrijd was vandaag.Maar op een gegeven moment wordt je ook moe van het steeds maar het zelfde te moeten herhalen.Rishi schreef:Hij is echt dom hoor! Verdedigend echt een drama. Gewoon geen inzicht.goodfella schreef:Behoorlijke invalbeurt vandaag. Paar uitstekende voorzetten. Mooie steekpass en ook verdedigend zijn werk gedaan.
Mensen die naar de wedstrijd waren geweest (weet niet of het te zien was op tv) konden gewoon zien dat hij continu zijn man liet lopen. Ook bij een vvrije trap op de rand 16.
Blij met de punten ...
Verdedigen doet hij inderdaad consequent niet.
Maar kan me eigenlijk niet zoveel schelen, gisteren waren zijn creatieve ingevingen even wat belangrijker dan een beetje achter zijn mannetje aandraven.
Ik ben normaal ook niet gecharmeerd van Leonardo, van mij mag hij nog steeds weg, maar ik moet toegeven dat hij gewoon iets bracht wat nodig was. Je weet bij hem alleen nooit wanneer dat weer een keer gaat gebeuren.

Ik ben normaal ook niet gecharmeerd van Leonardo, van mij mag hij nog steeds weg, maar ik moet toegeven dat hij gewoon iets bracht wat nodig was. Je weet bij hem alleen nooit wanneer dat weer een keer gaat gebeuren.
- Daily Blind
-
- Daily Blind
- Daily Blind
-