SC Heerenveen 2008 - 2009
De loting van Heerenveen:
23 Oktober: Porthmouth – Sc Heerenveen
06 November: Sc Heerenveen – Wolfsburg
27 November: Ac Milan – Sc Heerenveen
03-04 December: Vrij
17-18 December: Sc Heerenveen – Sporting Braga.
Wel gaaf, Milan uit. Roda jc deed het er een aantal jaar terug heel behoorlijk, gingen die niet pas na strafschoppen onderuit?
23 Oktober: Porthmouth – Sc Heerenveen
06 November: Sc Heerenveen – Wolfsburg
27 November: Ac Milan – Sc Heerenveen
03-04 December: Vrij
17-18 December: Sc Heerenveen – Sporting Braga.
Wel gaaf, Milan uit. Roda jc deed het er een aantal jaar terug heel behoorlijk, gingen die niet pas na strafschoppen onderuit?
Klopt. Op basis van dat potje heeft Kalac, die australische keeper, daar volgens mij zelfs een contract verdient.
Wat wel jammer is voor zo'n club en haar supporters is dat er waarschijnlijk geen hond in dat stadion zit. Je speelt wel in San Siro maar dat is eigenlijk pas echt leuk als het vol zit. Wat dat betreft is het voor een club leuker om zo'n potje thuis te hebben. Dan heb je een volle bak en met een beetje geluk kun je misschien een keer stunten als Milan het laat afweten.
Wat wel jammer is voor zo'n club en haar supporters is dat er waarschijnlijk geen hond in dat stadion zit. Je speelt wel in San Siro maar dat is eigenlijk pas echt leuk als het vol zit. Wat dat betreft is het voor een club leuker om zo'n potje thuis te hebben. Dan heb je een volle bak en met een beetje geluk kun je misschien een keer stunten als Milan het laat afweten.
Nil volentibus arduum
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Geen idee.Jöhnk schreef:Is dat elke twee weken zo of alleen omdat Ajax kwam spelen?brigade zuid schreef:Johan Derksen zegt net dat er bij H'veen2 - AJAX2 vanavond 20.000 toeschouwers zitten, toch wel bijzonder hoor, het leeft daar echt. Derksen zei ook dat ze het stadion nog verder willen uitbouwen.
- Daily Blind
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Seedorf blij met warm ontvangst
Uitgegeven: 24 oktober 2008 09:22
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2008 10:38
HEERENVEEN - Clarence Seedorf kwam donderdag voor AC Milan niet in actie tijdens de wedstrijd in de UEFA Cup bij SC Heerenveen (1-3), maar de Nederlandse middenvelder had wel genoten van de tijd in Friesland.
"Het waren fantastische dagen, de mensen hier zijn echte voetballiefhebbers", zei hij op Radio 1 bij de NOS.
Seedorf werd in Friesland met respect behandeld. Van de toeschouwers kreeg hij woensdag bij de training en donderdag rondom de wedstrijd applaus. "Ze hebben mij persoonlijk, maar ook de rest van AC Milan warm en met klasse onthaald."
Riskeren
De oud-Ajacied kwam wegens lichte liesklachten niet in het veld. "De trainer vroeg het me een kwartier voor tijd wel, maar ik had geen warming-up gedaan. En om het dan te riskeren, dat vond ik te link. Ik ben nog niet 100 procent fit. Als het nodig was geweest en ik had een goede warming-up gehad, dan had ik kunnen spelen."
Seedorf was verbaasd over de grote belangstelling bij de training op woensdag, waar meer dan vijfduizend mensen kwamen kijken. "Dat heb ik in Japan wel eens meegemaakt, maar verder is het ongebruikelijk. Het geeft wel aan dat men hier erg van voetbal houdt. Heerenveen heeft een mooi stadion en er hing een bijzondere ambiance, die je niet overal meemaakt. Ik denk dat iedereen van deze dagen heeft kunnen genieten."
Bron: www.nu.nl
Nogal wiedes: als ik in dit weekend twee nachtjes in Hotel Landgoed Lauswolt (http://www.bilderberg.nl/hotels/lauswolt) zou zitten, voelde ik me ook warm ontvangen in Friesland...Ramona schreef:Seedorf blij met warm ontvangst

Labor omnia vincit