Ja, de totale chaos.Jöhnk schreef:In de eerste helft zag ik weer dingetjes die ik sinds Blind niet meer bij Ajax gezien heb.
Dramatische wedstrijd, dit had weinig met voetbal te maken. Aston Villa was net iets beter, maar ook erg slecht.
Idd, dan spelen we weer thuisThijs schreef:Precies, ik had ook een 2-1 nederlaag verwacht. Had ik ook voorspeld in de daarvoor bestemde topic, ware het niet dat ik er net op tijd achterkwam dat ik principeel louter overwinningen voor Ajax voorspel. Helaas geen punten dus.
Nouja jammer, het voetbal was kut, ik ga de kroeg in, zondag pakken we NEC.
Jöhnk schreef:Ja, achteraf had iedereen toen natuurlijk een goed gevoel.Jansma schreef:dat hoopvol gevoel je had na een paar weken bij andere 'rookie' coaches als Van Gaal bijv. ik heb dat nog helemaal niet bij MvB....
Ik heb bij MVB nog steeds een prima gevoel. In de eerste helft zag ik weer dingetjes die ik sinds Blind niet meer bij Ajax gezien heb. We komen van ver.
Het zal wel MT.Verdedigen blijft voor deze AJAX spelers toch een vak apart.Bekijk de goal nog maar eens een keer.Trouwens die eerste was ook een lekkere blunder van Vermeer ..Monkey Tonk schreef:De nederlaag interesseert me niet. Het irritante is dat het gewoon een overwinning had kunnen zijn, maar dat dit niet beseft werd.
En Voetske, bekijk de eerste helft nog maar eens. Twee keer ging het mis met drie Ajax spelers die een tegenstander vast proberen te zetten tegen de zijlijn. Uiteraard heb je dan ergens anders op het veld een numerieke minderheid.