Maarten Stekelenburg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 05, 2008 12:59 pm

Bertje schreef:Wie heeft het over raar? Ik ben gewoon benieuwd.
'Andere knieën', zei Van Basten geloof ik. Hoe dan ook, geen gewone knieën. Er is iets met die knieën.
Bij gewrichtsklachten val je gemakkelijk van de ene in de andere blessure. Iedereen die aan sport doet, weet dat. Je hebt last van je knieén, gaat toch trainen en krijgt vervolgens last van je hamstrings. Of je liezen. Of iets anders. Hoe dan ook, bij Heerenveen zijn ze blijkbaar helemaal niet verbaasd dat Sulejmani niet speelt.

Wat Aissati betreft, die werd niet voor niets NIET opgesteld. Blijkbaar viel hij tegen. Foppe de Haan zei dat ook, dat de technische staf van Ajax niet over Aissati te spreken was.

Maar negeer rustig alle tekenen, hoor. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » zo okt 05, 2008 1:02 pm

Sulejmani heeft vorig jaar tot de play-offs zo goed als alles gespeeld toch?

Aissati heeft 1 wedstrijd op de bank gezeten. Wat overdreven om dat tekenen te noemen dat hij helemaal afgeschreven was
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 05, 2008 1:13 pm

We zullen zien. Ik denk dat Sarpong de voorkeur gaat krijgen boven Aissati.

Sulejmani heeft in zijn hele carrière pas rond de veertig officiële wedstrijden gespeeld waarvan inderdaad 34 voor Heerenveen. Kan natuurlijk zijn dat zijn knieproblemen pas door de belasting van vorig seizoen aan het licht zijn gekomen. Ik vind het in elk geval geen goed teken dat men bij Heerenveen verwacht dat hij dit seizoen amper zal spelen. Heerenveen heeft, itt Ajax, zelden problemen met gebleseerde spelers.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo okt 05, 2008 1:21 pm

Ik zie dat Joey weer in zijn gebruikelijke zondagse azijnzeik bui is. :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo okt 05, 2008 1:47 pm

Ach, hij beargumenteert wel wat hij zegt. Misschien kun je hem beter negeren.

Maar laten we het hier weer over Stekelenburg hebben, graag.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 05, 2008 1:58 pm

joey schreef:
Bertje schreef:Wie heeft het over raar? Ik ben gewoon benieuwd.
'Andere knieën', zei Van Basten geloof ik. Hoe dan ook, geen gewone knieën. Er is iets met die knieën.
Bij gewrichtsklachten val je gemakkelijk van de ene in de andere blessure. Iedereen die aan sport doet, weet dat. Je hebt last van je knieén, gaat toch trainen en krijgt vervolgens last van je hamstrings. Of je liezen. Of iets anders. Hoe dan ook, bij Heerenveen zijn ze blijkbaar helemaal niet verbaasd dat Sulejmani niet speelt.

Wat Aissati betreft, die werd niet voor niets NIET opgesteld. Blijkbaar viel hij tegen. Foppe de Haan zei dat ook, dat de technische staf van Ajax niet over Aissati te spreken was.

Maar negeer rustig alle tekenen, hoor. :confused.gif:

Nedved heeft ook soortgelijke knietjes. Heeft hem meer goed dan slecht gedaan.

Die jongen heeft gewoon een spiertje verrekt, je moet niet achter alles wat gaan zoeken.

Maargoed, we zien aan het eind van het seizoen wel wie gelijk heeft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo okt 05, 2008 4:34 pm

Jöhnk schreef:Ach, hij beargumenteert wel wat hij zegt. Misschien kun je hem beter negeren.

Maar laten we het hier weer over Stekelenburg hebben, graag.
Lachertje, in het van Basten topic gaat het pagina's lang over Leonardo, zonder dat je roept dat het ontopic moet maar je breekt je nek om voor die azijnzeiker op te komen. Gewogen en te licht bevonden knul. :excited.gif:

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo okt 05, 2008 10:03 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo okt 15, 2008 3:29 pm

Stekelenburg geopereerd aan schouder

Amsterdam, 15 okt 2008
Maarten Stekelenburg heeft dinsdagmiddag een kijkoperatie ondergaan aan zijn linkerschouder. Daarbij is het gebied rond het gewricht schoongemaakt. Verder is er geen schade aangetroffen aan de schouder.

Stekelenburg zal na het weekeinde zijn revalidatie hervatten.
Ajax.nl

Sterkte Steekie!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do okt 16, 2008 7:37 am

Thijs schreef:
Stekelenburg geopereerd aan schouder

Amsterdam, 15 okt 2008
Maarten Stekelenburg heeft dinsdagmiddag een kijkoperatie ondergaan aan zijn linkerschouder. Daarbij is het gebied rond het gewricht schoongemaakt. Verder is er geen schade aangetroffen aan de schouder.

Stekelenburg zal na het weekeinde zijn revalidatie hervatten.
Ajax.nl

Sterkte Steekie!
Kan er al iets geroepen worden over de herstel termijn?

Harm

Bericht door Harm » do okt 16, 2008 9:14 am

Waarom is hij nu eigenlijk pas geopereerd?

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo okt 22, 2008 7:10 pm

Ik zit de herhaling van FC Godenzonen te bekijken, en daar geeft hij zelf aan niet helemaal te verwachten voor de winsterstop terug te zijn.
Pompiedom

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo okt 22, 2008 8:33 pm

Domper zeg. Hopen maar dat Vermeer zijn kans grijpt.
Ajax!

Aristides

Bericht door Aristides » zo okt 26, 2008 8:51 pm

Maurice schreef:Ik zit de herhaling van FC Godenzonen te bekijken, en daar geeft hij zelf aan niet helemaal te verwachten voor de winsterstop terug te zijn.
Als hij dat zelf al niet verwacht!!!!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma okt 27, 2008 12:03 am

Het spijt me voor Stekelenburg, maar ik zie Vermeer liever in het doel. En die keept dan nog niet eens goed.

Jesse

Bericht door Jesse » ma okt 27, 2008 12:09 am

Huh, hoezo dat? Ik vond Stekel juist altijd wel betrouwbaar. Behalve bij hoge ballen dan, maar daarbij houd ik ook bij Vermeer m'n hart vast.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 27, 2008 10:03 am

Geef mij Stekelenburg maar. Van dat gegrabbel van Vermeer krijg ik de zenuwen. :blush.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma okt 27, 2008 1:02 pm

joey schreef:Geef mij Stekelenburg maar. Van dat gegrabbel van Vermeer krijg ik de zenuwen. :blush.gif:
Idd. Ik zit een stuk rustiger te kijken met Stekelenburg in de goal. Voorzetten onderscheppen is bij Stekelenburg een stuk beter geworden. Stekelenburg heeft vooral moeite met ballen die scherp in zijn doelgebied worden gedraaid (corners en vrije trappen) in combinatie met een vol doelgebied. Daar zou hij veel meer zijn fysiek moeten laten gelden.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma okt 27, 2008 1:57 pm

Ik voel mij ook prettiger met Stekelenburg in het doel. Toch een behoorlijk zekere keeper geworden. Vermeer is een zenuwlijer, maar ik moet zeggen dat hij me tot nu toe wel meevalt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma okt 27, 2008 2:02 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 1:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za nov 08, 2008 9:59 am

VI schreef: Stekelenburg pas in 2009 weer terug op de velden

08/11/2008 08:45

Ajax kan pas in 2009 weer beschikken over Maarten Stekelenburg. De doelman heeft opnieuw te kampen met een terugval en heeft zijn rentree moeten uitstellen.

De keeper van Ajax en het Nederlands elftal hield een schouderkwetsuur over aan de competitiewedstrijd tegen Vitesse, eind september. Volgens de eerste diagnose zou Stekelenburg vier tot zes weken uit de roulatie zijn.

'We rekenen in het nieuwe jaar pas weer op Maarten', meldt Ajax-trainer Marco van Basten aan De Telegraaf. 'Wat dat betreft, is het alleen maar goed dat Kenneth Vermeer hem uitstekend vervangt.'

joey
Erelid

Bericht door joey » za nov 08, 2008 2:47 pm

Aha, een terugval. Wat een verrassing. :hypocrite.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za nov 08, 2008 3:42 pm

haha het zal eens niet zo zijn... maargoed dat is mooi kut, ben niet zo te spreken over Vermeer.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di dec 23, 2008 12:22 pm

Stekelenburg mee op trainingskamp
Door MAARTEN WIJFFELS

AMSTERDAM - Maarten Stekelenburg gaat in januari met Ajax mee naar het trainingskamp in Portugal. De doelman van Oranje staat al een paar maanden buitenspel met een schouderblessure en hoopt in de Algarve weer gedeeltelijk aan te sluiten bij de groep.

Samen met Kenneth Vermeer en Hans Vonk moet Stekelenburg het keeperstrio voor de tweede seizoenshelft gaan vormen.

Met Vermeer, de huidige stand-in van Stekelenburg, hoopt Ajax op korte termijn toch om de tafel te kunnen voor een gesprek over contractverlenging. Vermeer en zijn zaakwaarnemer hebben de boot tot dusverre afgehouden. Zij wachten liever tot het contractueel afgesproken evaluatiemoment in mei 2009.

Stekelenburg heeft bij Ajax een contract dat tot medio 2012 loopt. De verbintenis van de drieënhalf jaar jongere Vermeer loopt in 2010 af. Hij is na Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel, Daley Blind en Toby Alderweireld voorlopig de laatste speler uit de eigen kweek van wie Ajax het contract tussentijds wil openbreken en verlengen.

Voor het trainingskamp in januari slaan de Amsterdammers tussen 5 en 11 januari de tenten op in de omgeving van de Portugese kustplaats Albufeira. In die week speelt Ajax één oefenduel, op zaterdag 10 januari tegen VfB Stuttgart.

De eerste seizoenshelft wordt komende zondag afgesloten, thuis tegen ADO Den Haag. Door de zege van afgelopen zondag tegen De Graafschap is Ajax nu definitief de best presterende ploeg van het kalenderjaar 2008 geworden.

Op die fictieve ranglijst telt de ploeg na 33 wedstrijden 71 punten, vier meer dan nummer twee NAC en zes meer dan PSV. In die 33 duels scoorde Ajax 86 keer en kreeg het 37 goals tegen. Die 86 treffers zijn 30 meer dan PSV, dat in 2008 wel de titel greep.

www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » wo dec 24, 2008 2:38 pm

Stekelenburg terug op trainingsveld | De spelersMaarten Stekelenburg is op de goede weg terug. De doelman werkte woensdag op De Toekomst zijn eerste training in de buitenlucht af, nadat hij eind september aan zijn schouder geblesseerd raakte. De doelman van Oranje hoopt tijdens de winterstop mee te gaan op trainingskamp naar Portugal, zo liet hij eerder al weten.

Stekelenburg trainde woensdag dus voor het eerst weer buiten. Zijn laatste wedstrijd speelde hij op 28 september tegen Vitesse. Daarna kwam hij niet meer in actie voor de Amsterdammers. Half oktober werd hij geopereerd en sindsdien is hij bezig met zijn revalidatie.

Zonder Stekelenburg bereidde de overige Ajacieden zich op het trainingsveld naast de ArenA voor op het eredivisieduel tegen ADO Den Haag. Het lijkt erop dat dat duel te vroeg komt voor Rasmus Lindgren. De Zweed kon nog niet meetrainen en dus zal hij niet op tijd fit zijn voor het duel tegen de Hagenezen. De middenvelder heeft nog te veel last van zijn rechterenkel.

Ook is het nog onduidelijk of Ajax zondag een beroep kan doen op verdedigers Oleguer en Thomas Vermaelen. Het duo kwam niet ongeschonden uit de oefensessie van woensdag en verliet voortijdig het trainingsveld. Het is niet duidelijk of ze ernstige kwetsuren op hebben gelopen.

Jeffrey Sarpong lijkt wel weer wedstrijdklaar. De aanvaller trainde maandag al voor het eerst weer mee, nadat hij tegen De Graafschap niet inzetbaar was vanwege een schouderblessure. Daarvoor had Sarpong al te kampen met een zware knieblessure, waardoor hij vijf weken moest toekijken.

Plaats reactie