Luis Suárez
Moderator: mods
Dat is inderdaad een mogelijkheid om zo te proberen zo'n jongen een beetje te paaien.
Maar of het werkt? Kijk naar Gomes bij PSV, de man van de echte clubliefde.
Die hebben ze volgens mij meerdere keren een salarisverhoging gegeven zonder het contract open te breken. En als dank daarvoor hing hij de vuile was buiten.
Maar of het werkt? Kijk naar Gomes bij PSV, de man van de echte clubliefde.

Die hebben ze volgens mij meerdere keren een salarisverhoging gegeven zonder het contract open te breken. En als dank daarvoor hing hij de vuile was buiten.
Nil volentibus arduum
Klopt, het is ook meer een trucje om spelers rustig te houden zodat ze niet herrie gaan schoppen dat ze persee naar een grotere club willen.Ibrahimovic was volgens mij ook 2 maanden na een salarisverhoging weg. Voor zover ik weet is het hoogte van het salaris, als het contract nog zo lang loopt, niet echt de belangrijkste factor bij het transferbedrag dat gevraagd wordt
Pompiedom
De waarde van het contract wordt natuurlijk gewoon bepaald aan de hand van de lengte van het contract en de hoogte van het salaris.LucaS schreef:Ibrahimovic was volgens mij ook 2 maanden na een salarisverhoging weg. Voor zover ik weet is het hoogte van het salaris, als het contract nog zo lang loopt, niet echt de belangrijkste factor bij het transferbedrag dat gevraagd wordt
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 10/11
Zou je mij die formule kunnen geven? Ik ken hem namelijk niet en ben er van overtuigd dat dit wel meevalt.Bertje schreef:De waarde van het contract wordt natuurlijk gewoon bepaald aan de hand van de lengte van het contract en de hoogte van het salaris.LucaS schreef:Ibrahimovic was volgens mij ook 2 maanden na een salarisverhoging weg. Voor zover ik weet is het hoogte van het salaris, als het contract nog zo lang loopt, niet echt de belangrijkste factor bij het transferbedrag dat gevraagd wordt
Volgens deze logica zou Huntelaar volgend jaar dus veel minder opleveren dan Van der Vaart, aangezien die natuurlijk twee keer zoveel verdiende in Hamburg.
De formule is: je vermenigvuldigt wat de gek met er voor geeft.Scherrer schreef:Zou je mij die formule kunnen geven? Ik ken hem namelijk niet en ben er van overtuigd dat dit wel meevalt.
Het heeft natuurlijk ook enigszins met andere factoren te maken. Wat heeft de markt verder te bieden qua spitsen? Wat zijn de doorgroeimogelijkheden van een speler?Volgens deze logica zou Huntelaar volgend jaar dus veel minder opleveren dan Van der Vaart, aangezien die natuurlijk twee keer zoveel verdiende in Hamburg.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Precies. Natuurlijk is het van belang om de omstandigheden van de club te kennen. Heeft een speler nog maar een éénjarig contract, heeft de cilub dringend geld nodig, heeft de club al een dure vervanger. Maar in principe kan Ajax vragen wat het wil komende zomer. Anders wordt het wellicht als Huntelaar naar een rechter stapt, dan zullen de factoren die je noemt een wat zwaarder gewicht krijgen. Maar het feit dat Sneijder duurder was dan Ibrahimovic, lag niet per se aan een verschil in salaris of contract
I think I lost my fucking headache
-
-
-