Is een bal op de bovenarm ook hands eigenlijk?LucaS schreef:het wordt tijd dat Ajax eens wat meekrijgt als dat eind van het jaar in evenwicht moet zijnStarring schreef:Vette hands inderdaad...
Ajax - FC Groningen 18-10-2008
- Ajaciedjuh
Beide armpjes gingen hoog de lucht in, bij een kopduel...
Ajax toont in mijn ogen toch nog te veel ontzag voor FC Grun. Dat was vooraf al te zien aan de opstelling: maar liefst 3 controleurs in de basis. Totaal overbodig en Ajax-onwaardig ook Marco van Basten! Ik mis toch nog steeds lef bij onze coach. Waar blijft die durf?
Daarnaast moet er meer en vooral eerder druk gezet worden op man en bal. Als dat gebeurt, loop je over Groningen heen. Ze zijn echt niet sterk. De manier waarop we nu spelen, houden we ze nog in leven.
Ajax toont in mijn ogen toch nog te veel ontzag voor FC Grun. Dat was vooraf al te zien aan de opstelling: maar liefst 3 controleurs in de basis. Totaal overbodig en Ajax-onwaardig ook Marco van Basten! Ik mis toch nog steeds lef bij onze coach. Waar blijft die durf?
Daarnaast moet er meer en vooral eerder druk gezet worden op man en bal. Als dat gebeurt, loop je over Groningen heen. Ze zijn echt niet sterk. De manier waarop we nu spelen, houden we ze nog in leven.
Laatst gewijzigd door Starring op za okt 18, 2008 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Die bal van Lovre kon er niet in. Vermeer lag in de hoek.
Imo speelt Ajax aanvallend. Het hangt af van de spelopvatting. Je kunt heel aanvallend spelen met 3 controleurs en heel verdedigend met vleugelspitsen en een schaduwspits.Starring schreef:Beide armpjes gingen hoog de lucht in, bij een kopduel...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik dacht alleen van onder de elleboog maar dat heb ik dan verkeerd.
Ajax speelde een redelijke 1ste helft vond ik. Veel diepgang en veel drang. Sarpong deed af en toe wat goeds maar oh oh wat een slechte passing over de grond! Echt dramatisch en niet de eerste wedstrijd dit seizoen. Achterin staat het redelijk maar dat komt ook omdat Groningen weinig aanvalt. Dat zal de 2de helft anders worden neem ik aan. Een paar keer kwamen ze er aardig doorheen (direkt na de 1-0 een hele mooie aanval) en zag je toch dat de organisatie nog erg wankel is.
Heb goeie hoop voor de 2de helft mits Ajax dit tempo kan volhouden.
Ajax speelde een redelijke 1ste helft vond ik. Veel diepgang en veel drang. Sarpong deed af en toe wat goeds maar oh oh wat een slechte passing over de grond! Echt dramatisch en niet de eerste wedstrijd dit seizoen. Achterin staat het redelijk maar dat komt ook omdat Groningen weinig aanvalt. Dat zal de 2de helft anders worden neem ik aan. Een paar keer kwamen ze er aardig doorheen (direkt na de 1-0 een hele mooie aanval) en zag je toch dat de organisatie nog erg wankel is.
Heb goeie hoop voor de 2de helft mits Ajax dit tempo kan volhouden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
-
Peter schreef:Alles loopt via Suarez, zeg. Mooie voorzet nu op Huntelaar, maar net iets te strak.
Pegel Suarez net naast.
Tsja, met zo'n opstelling moet je ook niet veel verwachten van je middenveld, in aanvallend zin. Het is precies wat ik net voor de wedstrijd over de opstelling zei. Ook dat Sarpong het (nog) niet aankan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -