Mwah, angst. Ik kijk gewoon naar hun zwakke punten en onze eigen sterke punten.Starring schreef:De angst voor FC Grun zit er goed in bij jou Bertje. Hoewel deels terecht, moet er vanavond absoluut gewonnen worden. Het is eigenlijk te triest voor worden dat wij momenteel de 10e plek bezetten in deze armoedige competitie.
Ajax - FC Groningen 18-10-2008
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Vermeer
Anita
Oleguer
Vermaelen
Emanuelson
Gabri
De Jong
Vertonghen
Suarez
Huntelaar
Sarpong
De opbouw van achteruit blijft behelpen, sterker nog, die is er niet. Maar meer smaken hebben we niet en daarom moeten de middenvelders constant de bal komen opeisen. Sarpong wil ik in principe ook wat meer ingezakt zien spelen, anders heb je helemaal geen verbinding met de aanval.
En verder er gewoon vol inkleunen!!!
KOM OP AJAX!!!

Anita
Oleguer
Vermaelen
Emanuelson
Gabri
De Jong
Vertonghen
Suarez
Huntelaar
Sarpong
De opbouw van achteruit blijft behelpen, sterker nog, die is er niet. Maar meer smaken hebben we niet en daarom moeten de middenvelders constant de bal komen opeisen. Sarpong wil ik in principe ook wat meer ingezakt zien spelen, anders heb je helemaal geen verbinding met de aanval.
En verder er gewoon vol inkleunen!!!
KOM OP AJAX!!!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Nu hebben we wel een sterke blok op het middenveld, maar de creativiteit is ver te zoeken, op papier althans. We zijn nu afhankelijk van Sarpong en Suarez, terwijl Sarpong nog geen speler is om op te bouwen, hij is nog veel te grillig en iets te timide/naief in zijn spel, vind ik. Ook kut dat Silva gewoon door kan prutsen, al hoop ik dat hij tegen zijn oude club wat wilt bewijzen.
KOM OP AJAX!!!
KOM OP AJAX!!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
-
Best mogelijke osptelling op dit moment. Miscchien alleen Emanuelson-Vertonghen omdraaien. Heb er vertrouwen in.Ajaciedjuh schreef:Eredivisie Live melde de volgende opstelling:
-------------------Vermeer------------------
Silva--------Oleguer----Vermaelen--------Emanuelson
Gabri---------------Lindgren-------------Vertonghen
-------------------Sarpong------------------------
----------Suarez------------Huntelaar
-
Nee, in balbezit linksback en Urby linksbuiten. Bij balbezit tegenstander de middenlinie versterken. Dus niet op het voetballende middenveld, trouwens is een Slijngard meer geschikt voor deze Davids-rol. En Vertonghen in het hart van de verdediging.Peter schreef:Vermaelen is inderdaad een uitstekende linkshalf.![]()
We moeten het er mee doen, want veel andere smaken hebben we niet. Toch had ik liever weer iets meer creativiteit gezien opdat middenveld.
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op za okt 18, 2008 8:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cluijffert