Dat Groningen niet Europees speelt heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ze in de winterstop hun belangrijke spelers kwijt raakten en het weer een tijdje duurde voor er een goed team stond. Vind wel dat daar erg goed beleid wordt gevoerd, heel stilletjes zijn ze de weg omhoog ingeslagen.Jöhnk schreef:Dan doet Utrecht het dus stukken beter.brigade zuid schreef:H'veen moet je niet met AJAX vergelijken maar met Grunn, Twente, Utrecht, AZ. Ik vergelijk AJAX toch ook niet met Real en United.Jöhnk schreef:Ik vind het gedweep met clubs die nog nooit een prijs hebben gewonnen juist krom.
Groningen speelt niet eens Europees, nu ik er aan denk.
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Als Barca nou zo had gedacht over Messi... We hebben Bojan al dus hoeven we Messi niet...Bertje schreef:Ajax besloot Dembélé daar te laten omdat men Babel al had.
Wat een stel prutsers! Ze denken/dachten daar echt in hokjes he...? Allebei nummer 9. Dus we hebben er maar eentje nodig!
IK GELOOF!!!!!!
-
-
Je moet een incident er niet uithalen. Beerens is nog jong en kan naar het nivo van een zeer goede buitenspeler groeien. Ik zei vorig jaar al dat Ajax hem moest halen. Nu is het inderdaad op een aantal punten net niet, maar hij doet nu al niet onder voor Leonardo en Kennedy
I think I lost my fucking headache
-
Dat laatste is wat anders. Alhoewel je ook niet heel erg goed hoeft te zijn om Rommedahl en Leonardo te overtreffen. Voor de rest zie ik bij Heerenveen eigenlijk niemand spelen die ik graag bij Ajax zou zien.LucaS schreef:Uiteraard ben ik overtuigd van zijn talent. Vorig jaar had hij voor een appel en een ei gekocht kunnen worden, het was de gok zeker waard geweest. Temeer daar hij nu al niet onderdoet voor onze back-up buitenspelers
Ik hoor wel positieve verhalen over Grindheim, ken hem verder niet zo goed. Is het wat?goodfella schreef:Dat laatste is wat anders. Alhoewel je ook niet heel erg goed hoeft te zijn om Rommedahl en Leonardo te overtreffen. Voor de rest zie ik bij Heerenveen eigenlijk niemand spelen die ik graag bij Ajax zou zien.LucaS schreef:Uiteraard ben ik overtuigd van zijn talent. Vorig jaar had hij voor een appel en een ei gekocht kunnen worden, het was de gok zeker waard geweest. Temeer daar hij nu al niet onderdoet voor onze back-up buitenspelers
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
-