N.E.C. 2008 - 2009
Maar ook hij had tijd nodig.joey schreef:Ik hoop het. Geen Sno meer!MVH schreef:Het lijkt erop dat dat verleden tijd is.joey schreef: Tja, dat verstand, hè? Daar ontbreekt het nogal eens aan. Wat wil je als je komt aanzetten met Sno op het middenveld.
Als Ajax zo goed georganiseerd speelde als NEC, stonden we dik bovenaan.
Die Mario Been is een vieze kakkerlak, maar hij kan wel een team neerzetten.
Gewoon heel veel tijd zul je bedoelen.
Mario Been doet het erg goed hoor, maar het heeft wel een flinke tijd geduurd. Hij kwam in juni 2006 en pas in januari 2008 begon het te lopen. Tuurlijk was die omslag onder andere een gevolg van de nieuwe spelers die er waren. Maar dat gaat dan met name om Sibum. Een team kan en mag niet geheel afhankelijk zijn van 1 speler en vooral niet als het gaat om een speler als Sibum.
Mario Been doet het erg goed hoor, maar het heeft wel een flinke tijd geduurd. Hij kwam in juni 2006 en pas in januari 2008 begon het te lopen. Tuurlijk was die omslag onder andere een gevolg van de nieuwe spelers die er waren. Maar dat gaat dan met name om Sibum. Een team kan en mag niet geheel afhankelijk zijn van 1 speler en vooral niet als het gaat om een speler als Sibum.
Nee, maar NEC heeft dan ook geen topteam.Jöhnk schreef:Allemaal geen toppers.
Tja, bij een club als NEC krijgt een trainer veel tijd. Zal bij een topclub nooit gebeuren. Maar bij een topclub kun je dan ook spelers kopen waar trainers van clubs als NEC alleen maar van kunnen dromen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Voor +- 35 miljoen idd, Nec kun je niet met AJAX vergelijken.joey schreef:Nee, maar NEC heeft dan ook geen topteam.Jöhnk schreef:Allemaal geen toppers.
Tja, bij een club als NEC krijgt een trainer veel tijd. Zal bij een topclub nooit gebeuren. Maar bij een topclub kun je dan ook spelers kopen waar trainers van clubs als NEC alleen maar van kunnen dromen.
Heerlijke pot... ik had in het begin mijn twijfels, maar na de 0-2 had ik geen enkele angst meer dat Feyenoord zou scoren. NEC verdedigde vreselijk slecht uit, maar dat maakt niet veel uit tegen dit Feyenoord.
Gewoon weer een prima prestatie van deze 'toppers'!!
Gewoon weer een prima prestatie van deze 'toppers'!!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 15/16
Dan mogen ze daar een hoop centjes voor neerleggen... Mario is een trainer met visie... hij ziet echt wel wie wel en niet kan ballen... en (wat ik belangrijk vind)... hij KAN spelers laten voetballen... zie Lens... die speelde pruts het eerste half jaar. Iedereen (ook ik) kotste hem uit, maar Been heeft hem aan de gang gekregen. Ik heb ook het vertrouwen daarin in Bouaouzan en John...brigade zuid schreef:Ik mag hem niet maar denk wel dat het een goeie trainer is.. zal wel de volgende trainer van Fnoord worden.MVH schreef:Ik mag die Been ergens wel. Goede trainer.
En nog meer goed nieuws uit Nijmegen...
Jong NEC verslaat ook AZ
Door: | Gepubliceerd: Vandaag 20:29 | Laatst bewerkt: 10-06-08 21:12 | 14 reacties
Jong NEC blijft zonder puntenverlies in de Beloftencompetitie. Vanavond werd in Alkmaar, zei het moeizaam, Jong AZ aan de zegekar gebonden. Het werd 2-1 door doelpunten van Moustafa El Kabir (15') en Dominique Scholten (30'). Kees Luyckx zorgde voor de 2-1 (65').`
Het team van coach Wim Rip heeft nu 18 punten uit 6 wedstrijden. De Graafschap staat tweede met 13 punten.
Ajax 3 FC Utrecht 0
AZ 1 NEC 2
De Graafschap 4 sc Heerenveen 2
FC Groningen 1 Willem II 1
Feyenoord 3 FC Twente 0
PSV 1 Sparta R'dam 1
Vitesse 3 RKC Waalwijk 1
Stand:
NEC 6-18 Vitesse 6- 9
De Graafschap 6-13 Sparta R'dam 6- 6
Feyenoord 6-12 AZ 6- 6
Ajax 6-10 FC Twente 6- 6
sc Heerenveen 6-10 Willem II 6- 5
PSV 6-10 FC Utrecht 6- 2
FC Groningen 6- 9 RKC Waalwijk 6- 2
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
TOTTENHAM, SP MOSKOU, UDINESE EN DIN ZAGREB
din. 7 oktober 2008
Onderstaande clubs zijn de tegenstanders van onze rood, groen en zwarte trots.
Tottenham Hotspur (Website)
Spartak Moskou (Website)
Udinese (Website)
Dinamo Zagreb (Website)
De speeldagen waarvan elke club er 1 vrij is...
23 oktober
6 november
27 november
3/4 december
17/18 december
Wie tegen wie en waar speelt is nog even onbekend. Zodra dit bekend is lees je het hier.
Bron: http://www.detrouwehonden.nl/
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Mooi rijtje toch met eNieSee daartussen... niks te verliezen; ze kunnen enkel gaaaan...banjavi schreef:Jammer... dit zijn van die clubs waarvan ze ook wel verliezen en niet die naam hebben die ik had gehoopt... maargoed... Tottenham is dan nog wel geinig. Udinese... mwah.Ramona schreef:Tuurlijk... TOTTENHAM, SPARTAK MOSKOU, UDINESE EN DINAMO ZAGREB...banjavi schreef:is NEC al bekend?![]()

- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08