Die jongen loopt met de ziel onder zn arm en speelt niet op de plek waar die hoort.Jöhnk schreef:Wat speelt Ajax slecht zeg, ongelovelijk.
Met name Cvitanich maakt op mij een enorm onkundige indruk.
SC Heerenveen - Ajax 05-10-2008
-
- AT Toto winner 15/16
LucaS schreef:Nee, want dit ligt aan het middenveld en de compleet afwezige voorhoede. De verdediging wordt geconfronteerd met een overtal aan Heerenveenspelers die op ze af komen. Op het middenveld en de voorhoede houdt niemand een bal even vastRob schreef:Ik neem aan dat we ze nu mogen afmaken??LucaS schreef:Precies, laten we eerst eens afwachten wat er vanmiddag gebeurt, voordat we onze verdedigers gaan afmaken

- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Wat een flauwekul.LucaS schreef:Nee, want dit ligt aan het middenveld en de compleet afwezige voorhoede. De verdediging wordt geconfronteerd met een overtal aan Heerenveenspelers die op ze af komen. Op het middenveld en de voorhoede houdt niemand een bal even vast
Zoals jíj die verdediging kunt verdedigen... daar zouden ze zelf veel te slecht voor zijn.
K.
Still alive...
Als je middenveld en aanval geen bal vasthouden en geen duel winnen is het dweilen met de kraan open.Kowalczyk schreef:Wat een flauwekul.LucaS schreef:Nee, want dit ligt aan het middenveld en de compleet afwezige voorhoede. De verdediging wordt geconfronteerd met een overtal aan Heerenveenspelers die op ze af komen. Op het middenveld en de voorhoede houdt niemand een bal even vast
Zoals jíj die verdediging kunt verdedigen... daar zouden ze zelf veel te slecht voor zijn.
K.
-
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
- Monkey Tonk
Middenveld dit, aanval zus, verdediging zo. Ik kijk niet, maar als een elftal niet in drie delen uiteenvalt heb je deze discussie nooit. Linies sluiten niet aan. Dat viel me tegen F'noord op. Verschrikkelijk voetbal. Geen driehoeken, geen snelle circulatie.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op zo okt 05, 2008 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De actie van Henrique is goed maar Silva doet niet mee aan het spel en laat zich verrassen. Mag niet gebeuren.LucaS schreef:Over Vermaelen kan je twisten, maar de eerste was gewoon een fantastische actie van die Heerenveenspeler. Niet elke tegengoal is een fout
En de fout van Vermaelen is echt een hele dikke hoor. Het enige wat je in zo'n situatie moet doen is de speler aan de buitenkant houden.
Eens kijken of we nu wel scherp uit de kleedkamer kunnen komen.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Fuck your selfInnerHarbour schreef:En jij zit gewoon bij elke tegengoal te geilen zodat je tegen je vriendje kan zeggen, "ik had gelijk". Wel, fuck you asshole!Toppie schreef:De wijsneuzen gaan wat krom is weer recht lullen , nou neef nog en het is weer compleet
Laatst gewijzigd door Toppie op ma okt 06, 2008 12:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ja, maar daarom moet een verdediging nog wel kunnen verdedigen.LucaS schreef:Is geen flauwekul, de voorhoedespelers zijn alledrie dramatisch, en op het middenveld zijn er twee van de drie constant hun man kwijt
Laat deze voorhoede en dit middenveld spelen met de betonnen verdediging van Inter of Chelsea, en je had in deze competitie nog geen enkele tegengoal gehad.
Hoe gek moet het worden voordat iemand inziet dat er ook eens een miljoentje of vijftien aan een granieten verdediging moet worden gespendeerd?
Aan het eind van de rit heeft Ajax weer genoeg goaltjes gemaakt, maar gemiddeld anderhalve tegengoal per wedstrijd. En dat zal dan wel weer allemaal liggen aan de spitsen en het middenveld, want die houden de bal niet vast... Schiet mij maar lek, hoor... Dan wil je het echt niet zien.
K.
Still alive...