Maar beter dan dit 'fragiele' verdediging hebben we niet, terwijl diezelfde 'fragiele' verdediging tot nu toe gewoon stand houdt.Jöhnk schreef:Mee eens. Dit is een fragiele verdediging. Het komt erop aan om de verdediging zoveel mogelijk te ontlasten dmv vroeg storen.brigade zuid schreef:Ik zeik helemaal niet, ik zeg gewoon dat ik deze verdediging niet alles vind.Mr. Ajax schreef: Sommigen hier gaan maar door met zeiken, terwijl dat overduidelijk onterecht is.
SC Heerenveen - Ajax 05-10-2008
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Idd vol blijven houden Lucas de verdediging is en blijft zwaar kutMr. Ajax schreef:Maar beter dan dit 'fragiele' verdediging hebben we niet, terwijl diezelfde 'fragiele' verdediging tot nu toe gewoon stand houdt.Jöhnk schreef:Mee eens. Dit is een fragiele verdediging. Het komt erop aan om de verdediging zoveel mogelijk te ontlasten dmv vroeg storen.brigade zuid schreef: Ik zeik helemaal niet, ik zeg gewoon dat ik deze verdediging niet alles vind.
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
De opstelling van vanmiddag:
-------Vermeer--------
Silva---VdWiel----Vermaelen---Urby
-----Enoh------Vertonghen
--------Sarpong------
Suarez---Huntelaar---Cvitanich
Marco durft het toch aan met Urby op de backpositie. Voorts wederom Cvita links voorin, op die positie is de Argentijn niet bepaald in zijn element. De opstelling kon m.i. veel beter.
-------Vermeer--------
Silva---VdWiel----Vermaelen---Urby
-----Enoh------Vertonghen
--------Sarpong------
Suarez---Huntelaar---Cvitanich
Marco durft het toch aan met Urby op de backpositie. Voorts wederom Cvita links voorin, op die positie is de Argentijn niet bepaald in zijn element. De opstelling kon m.i. veel beter.
AFCA!
http://www.ustream.tv/channel/pensfanhollandTrab schreef:Heeft er iemand een link?
Maar met Cvitanich op links is je elftal scheef, want Cvitanich weet niet wat het veld breed houden betekent. Hij is ook geen linksbuiten. Dat zag je al tegen Vitesse, hij bestrijkt de ruimtes die Huntelaar als centrumspits eigenlijk moet bestrijken, met als resultaat dat ze elkaar voor de voeten gaan lopen. Tegen Vitesse ging dat nog redelijk, maar ik vind het echt geen oplossing voor de lange termijn. Eens kijken hoe dat vandaag gaat.
KOM OP AJAX!

KOM OP AJAX!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16