Ajax - FK Borac 02-10-2008
Geen logische opstelling, vind ik. Waarom niet de Jong laten staan en Sno op de bank?
Leuk om Cvitanich vanaf het begin te zien.
Leuk om Cvitanich vanaf het begin te zien.
Laatst gewijzigd door Justin op do okt 02, 2008 7:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik moet van mijn werk vandaag en morgen naar school... Dus kan ik vanavond voetbal kijkenJabu schreef:Lekker weer voor Leids Ontzet.

Kenneth sterkte vanavond. Grijp je kans zou ik zeggen en maak het de coach maar moeilijk.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Vreemd inderdaad. Zo blijft er niet veel creativiteit over op het middenveld.Peter schreef:Verrassend, zeg. Wel jammer dat de Jong moet plaatsmaken voor Sno. Dat middenveld gaat namelijk nu voor geen meter werken, maar goed.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Van Basten heeft volgens mij weer eens een rare kronkel in zijn hoofd gehad bij het maken van de opstelling. Tegen deze zeer zwakke tegenstander volstaat één verdedigende middenvelder en 3 verdedigers in je laatste linie.
Waarom Sno voorts in de basis staat, is mij zelfs een nog een groter raadsel. Hoe vaak moet die jongen nog aantonen volledig ongeschikt te zijn voor Ajax?
Waarom Sno voorts in de basis staat, is mij zelfs een nog een groter raadsel. Hoe vaak moet die jongen nog aantonen volledig ongeschikt te zijn voor Ajax?
AFCA!
-
- AT Toto winner 15/16