PSV 2008 - 2009
-
Schrijnend om te zien, maar ja hetzij zo. Wat wil je ook anders met zo'n groot verschil van begroting tussen beide clubs. Bij de eerste goal gaf Brechet Torres een meter voorsprong en staat volgens mij achter hem. Gewoon een dekkingsfout en kwestie van niet bij de les zijn. In de zestien moet je hoe dan ook op de lip zitten van Torres en hem voor je houden. Klein beetje ruimte weggeven als verdediger in de zestien kan dodelijk zijn bij dit soort spitsen, zeker met Torres als spits die een fenomele vooractie in huis heeft en daarnaast uitstekend kan koppen.
Aan de tweede goal kon Marcellis niets doen. De actie en daarna voorzet van Torres gebeurde in fractie van een seconde en Marcellis was toen al bezig om naar binnen te knijpen en stond dus op z'n verkeerde been. Gewoon een klasse goal.
Marcellis vind ik trouwens goed spelen. Onderbreekt aardig wat aanvallen door het goed opstellen in verdedigend opzicht. Verder vind ik z'n sliding ook heel aardig.
Aan de tweede goal kon Marcellis niets doen. De actie en daarna voorzet van Torres gebeurde in fractie van een seconde en Marcellis was toen al bezig om naar binnen te knijpen en stond dus op z'n verkeerde been. Gewoon een klasse goal.
Marcellis vind ik trouwens goed spelen. Onderbreekt aardig wat aanvallen door het goed opstellen in verdedigend opzicht. Verder vind ik z'n sliding ook heel aardig.
Laatst gewijzigd door D_skilled op wo okt 01, 2008 9:16 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
-
Het moest er een keer van komen, het kan niet ongestraft blijven als er een aantal jaar achter elkaar minimaal een linie van je elftal vertrekt.
Ajax heeft in het verleden hetzelfde probleem gehad en zie waar die nu staan europees gezien.
Het komt voor mij niet als een verrassing (ze hebben het nog lang uit kunnen stellen, met Gomes als voornaamste oorzaak), en het zou me ook niets verbazen als ze gewoon als vierde eindigen in deze (zware) poule.
Als je daarnaast een trainer hebt die inderdaad alleen maar lijkt te denken aan verdedigen (zeker als de enige creativiteit thuis zit), dan houdt het helemaal snel op.
Ajax heeft in het verleden hetzelfde probleem gehad en zie waar die nu staan europees gezien.
Het komt voor mij niet als een verrassing (ze hebben het nog lang uit kunnen stellen, met Gomes als voornaamste oorzaak), en het zou me ook niets verbazen als ze gewoon als vierde eindigen in deze (zware) poule.
Als je daarnaast een trainer hebt die inderdaad alleen maar lijkt te denken aan verdedigen (zeker als de enige creativiteit thuis zit), dan houdt het helemaal snel op.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Daily Blind
Helemaal mee eens Frank, maar de aanval is de enige optie je weet dat je niet kan leunen op de verdediging. Het is spijtig dat Stevens deze wedstrijd al gelijk als verloren beschouwde. Want hij heeft gewoon niet willen gaan voor een gestolen puntje (vieze counter) Zoals Ajax ooit uit bij Valencia volgens mij.Frank schreef:Het moest er een keer van komen, het kan niet ongestraft blijven als er een aantal jaar achter elkaar minimaal een linie van je elftal vertrekt.