De TV rechten

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » di sep 30, 2008 11:43 am

Donkey Shot schreef:
Duke schreef:[...] dan vind ik dat prijzig.
Weet je wat prijzig is? €2,20 voor een Brood, €1.45 voor een flessie frisdrank. Dat is schandalig duur omdat dat voor mij dagelijkse zaken zijn, die €9.95 [of zelfs 14,95] is maar luxe.
Daar gaat toch niet over ... zucht .. :aai.gif:
Blij met de punten ...

Nihad

Bericht door Nihad » di sep 30, 2008 11:54 am

Voetske schreef:
Nihad schreef:Sorry dat ik het zeg, maar Nederlanders vinden alles te prijzig. Al koste het 5 euro dan zou men nog klagen. Het ironische is dat Eredivisie Live beter loopt dan Tele2 en dat kostte bij Casema hoogstens 6.95.
Nee, hoor .. niet alleen Nederlanders klagen ( over uiteenlopende zaken )
Nihad schreef:Ik vind de nieuwe dienstregeling van de NS ook niks. En die zal ook niet veranderen. Toch blijf ik de trein gebruiken en blijf ik er over klagen.
:aai.gif: :smallgrin.gif:

Trouwens, klagen is veel te veel gezegt, ik vind het prijzig .. en That's all ...
Ik vind dit wel een erg kromme vergelijking. Ik gebruikte de trein dagelijks. Het was een noodzakelijk kwaad. Geen luxeproduct.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

999

Bericht door 999 » di sep 30, 2008 12:03 pm

Nihad schreef:
Voetske schreef:
Nihad schreef:Sorry dat ik het zeg, maar Nederlanders vinden alles te prijzig. Al koste het 5 euro dan zou men nog klagen. Het ironische is dat Eredivisie Live beter loopt dan Tele2 en dat kostte bij Casema hoogstens 6.95.
Nee, hoor .. niet alleen Nederlanders klagen ( over uiteenlopende zaken )
Nihad schreef:Ik vind de nieuwe dienstregeling van de NS ook niks. En die zal ook niet veranderen. Toch blijf ik de trein gebruiken en blijf ik er over klagen.
:aai.gif: :smallgrin.gif:

Trouwens, klagen is veel te veel gezegt, ik vind het prijzig .. en That's all ...
Ik vind dit wel een erg kromme vergelijking. Ik gebruikte de trein dagelijks. Het was een noodzakelijk kwaad. Geen luxeproduct.
.. het gaat over KLAGEN ... en de reden waarom ..

.. Maar het zal wel ...
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di sep 30, 2008 12:10 pm

Donkey Shot schreef:
Duke schreef:[...] dan vind ik dat prijzig.
Weet je wat prijzig is? €2,20 voor een Brood, €1.45 voor een flessie frisdrank. Dat is schandalig duur omdat dat voor mij dagelijkse zaken zijn, die €9.95 [of zelfs 14,95] is maar luxe.
Zelfs Appie is niet zo duur, volgens mij!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di sep 30, 2008 12:20 pm

Brood haal je bij de warme bakker, en de Coca Cola is, zonder statiegeld, bij de Appie €1,42

Beloki

Bericht door Beloki » di sep 30, 2008 12:25 pm

Tja, voor merken en vers brood betaal je nu eenmaal. :confused.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di sep 30, 2008 12:31 pm

Ik vind wanneer je Tv abo PER MAAND net zoveel kost als 2 broden en 4 cola [PER WEEK] je niet kan mauwen over Prijzig of zelfs Te Prijzig!

Beloki

Bericht door Beloki » di sep 30, 2008 12:35 pm

Donkey Shot schreef:Ik vind wanneer je Tv abo PER MAAND net zoveel kost als 2 broden en 4 cola [PER WEEK] je niet kan mauwen over Prijzig of zelfs Te Prijzig!
Wat zal je gebit eruitzien als jij 4 flessen cola per week naar binnen werkt. Om over die twee broden in één week nog maar te zwijgen, hoe krijg je die in je eentje op zonder uit je broek te scheuren? :wink.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di sep 30, 2008 12:58 pm

:blush.gif: ik ben de afgelopen 3 / 4 maanden 13 kilo afgevallen, aan de hoeveelheid brood ligt het dus niet. :harm.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di sep 30, 2008 3:18 pm

Spijker schreef:Niet mee eens. 5 euro zou goedkoop zijn en voor een tientje zou ik ook niet klagen. 15 euro vind ik, voor mijn situatie, eigenlijk te veel. Als ik geen seizoens(uit)kaart zou hebben, dan zou ik het een prima prijs vinden.
Waarom is er zoveel prijsverschil eigenlijk, bij UPC betaal ik de eerste maanden 6,95 en daarna 9,95. Jullie betalen 15 euri?

Duke

Bericht door Duke » di sep 30, 2008 3:21 pm

Tja, Ziggo vraagt nu eenmaal meer dan UPC. Nihad heeft nog steeds niet kunnen uitleggen waarom dat is. :smallgrin.gif:

Salvador Dali

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di sep 30, 2008 3:39 pm

De eerste twee maanden 9,95 en daarna 14,95. De duurste ivm alle andere aanbieders.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di sep 30, 2008 4:54 pm

ziggo maakt zich drukker om de grootste kabelmaatschappij te worden/blijven dat zij een kutprijs bedongen bij de mannen van de Eredivisie NV. Ziggo is een teringbedrijf dat zijn klanten gewoon meer laat betalen.
kies jij maar een van de twee verklaringen, Duke :smallgrin.gif:

Duke

Bericht door Duke » di sep 30, 2008 5:18 pm

Ik gok op de laatste.

Een voorbeeldje van hoe Ziggo werkt. Op de site van Ziggo staat dat je telefonisch via de klantenservice kunt opzeggen. Handig, dacht ik, want dan weet je zeker wanneer de opzegging over komt. Vandaag gebeld, en na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan: contact!

Telefonisch opzeggen? Nee, dat kan niet. Ja, het staat op de site, maar toch kan het niet. Maar ik zal u helpen, ik verbind u even door met een andere afdeling. Na nogmaals 10 minuten gewacht te hebben, heb ik de verbinding maar gebroken. Vervolgens heb ik maar via internet opgezegd, en dat lijkt wel gelukt te zijn. Nog een maand, en dan heb ik niets meer met ze te maken. :headbang.gif:

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 30, 2008 5:27 pm

Wij hebben met ons huis de laatste tijd ook wat problemen met Ziggo. Eerst bleven ze ons waarschuwingen sturen terwijl we de maandelijkse betalingen allang verricht hadden. Nu sturen ze ons een rekening voor de komende drie maanden. Is dat laatste normaal?

999

Bericht door 999 » di sep 30, 2008 5:45 pm

Thomas schreef:Wij hebben met ons huis de laatste tijd ook wat problemen met Ziggo. Eerst bleven ze ons waarschuwingen sturen terwijl we de maandelijkse betalingen allang verricht hadden. Nu sturen ze ons een rekening voor de komende drie maanden. Is dat laatste normaal?
Ik ken personen waar dat ook gebeurt. of dat normaal is weet ik niet.Wel dat, als je er niet mee eens bent gewoon eens flink in de telefoon moet klimmen .. dat helpt in 9 van de tien gevallem ..

Oja, Ziggo is nog steeds bezig met zijn administratie op orde te brengen na de fusie ..
Blij met de punten ...

Duke

Bericht door Duke » di sep 30, 2008 5:46 pm

Moet je wel even de tijd nemen, Thomas. :smallgrin.gif:

Salvador Dali

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo okt 01, 2008 7:36 am

Ben ik dan de enige die totaal geen problemen heeft? Ja, ze waren in eerste instantie Eredivise Live vergeten te activeren, maar na 1 belletje stond het er binnen 5 minuten op. Alle rekeningen kloppen, maar misschien komt het omdat ik alleen TV van ze heb?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo okt 01, 2008 9:39 am

You lucky lucky bastard :drecul.gif:

[om mijn favo stukje Life of Brian aan te halen: Brian in de gevangenis.]

Nihad

Bericht door Nihad » wo okt 01, 2008 1:12 pm

Spijker schreef:Ben ik dan de enige die totaal geen problemen heeft? Ja, ze waren in eerste instantie Eredivise Live vergeten te activeren, maar na 1 belletje stond het er binnen 5 minuten op. Alle rekeningen kloppen, maar misschien komt het omdat ik alleen TV van ze heb?
Ik heb ook geen problemen. :smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

columbus

Bericht door columbus » zo nov 02, 2008 11:38 am

Mede voetballiefhebbers,

Ik heb sinds een aantal weken digitale televisie, inclusief Eredivisie Live, van UPC.

Op de gewone kanalen heb ik normaal scherp beeld. Echter, op de voetbalkanalen is het stukken minder. Het beeld hapert geregeld enkele seconden wat bijzonder irritant is. Hierdoor mis ik geregeld spannende momenten in de wedstrijden. Bijvoorbeeld, gisteren de 0-1 van Siem de Jong, de bal op de lat van Huysegems...

Hebben meer mensen hier last van en weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo nov 02, 2008 9:07 pm

hoever staat je TV/kastje bij de meterkast [of waar je ook UPC "in huis" krijgt] af, ik had een minder lekker beeld, kastje liep naar de slaapkamer ipv de tv in de woonkamer en ik heb een versterker gekocht. Daarnaast geldt de algemene regel "Wees zuinig met de coaxkabel".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo nov 02, 2008 9:16 pm

Bekijk je de andere zenders ook digitaal of analoog? Als het signaal digitaal op andere kanalen wel goed is zou ik het niet direct in de kabel zoeken. Hoewel een versterker of goede kabel inderdaad verschil kan uitmaken. Ik zou gewoon eens met je leverancier bellen. Misschien is er een software update o.i.d. beschikbaar voor je kastje?
Nil volentibus arduum

columbus

Bericht door columbus » zo nov 02, 2008 9:35 pm

Marillion schreef:Bekijk je de andere zenders ook digitaal of analoog? Als het signaal digitaal op andere kanalen wel goed is zou ik het niet direct in de kabel zoeken. Hoewel een versterker of goede kabel inderdaad verschil kan uitmaken. Ik zou gewoon eens met je leverancier bellen. Misschien is er een software update o.i.d. beschikbaar voor je kastje?
Andere zenders kijk ik ook allemaal digitaal. Ook staat het kastje dicht bij mijn tv. Heb de kabels gecheckt en die zien er m.i. goed uit.

Ga morgen UPC maar eens bellen. Ben benieuwd...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo nov 02, 2008 10:02 pm

Ze kunnen je kastje sowieso resetten en eventueel van afstand een software update uitvoeren.

Hoe is je aansluiting verder bekabelt? Gaat het vanaf het punt dat UPC je huis binnenkomt rechstreeks naar je decoder of zit daar wat tussen zoals bijvoorbeeld een verdeelblokje? Dat zou namelijk ook een probleem kunnen opleveren.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie