.. schermvullend hoor !!! ...Vedette-10- schreef:Het jammere van NOS vind ik de kleine samenvattingen.
De TV rechten
Moderator: mods
-
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ook.Vind het prima zo.En dat je kan kiezen hé.En b.v.bij overlappende wedstrijden gewoon een andere keuze maken als de ene wedstrijd niet interessant is.Al blijft het prijzig ...Spijker schreef:Voets, wat vind je tot nu toe van Eredivisie live? Ik ben er wel blij mee eigenlijk. 4 kanalen, uitgebreide voorbeschouwingen, ook in de rust nabeschouwingen en na de wedstrijd live interviews met trainers, spelers, etc.
Blij met de punten ...
Dat is natuurlijk alleen het geval als je uitsluitend voor deze zender een digitaal televisie abonnement hebt genomen. Als je zo'n abonnement al hebt betaal je 10 euro per maand en dat is op zich niet onredelijk als je ziet wat je allemaal krijgt.
Een fanatieke kijker krijgt wat dat betreft wel waar voor zijn geld.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Wat lullen jullie toch allemaal, 10 euro per maand ?.Ik betaal 14,95 tien maanden lang.En heb zo'n kastje + smatcard moeten nemen .. en wat ik krijg ?.O, je bedoelt wat ik er bij krijg ?.Ik ga niet zeggen dat het niet te betalen is, maar als ze morgen met een abonnenment komen voor ALLEEN het voetbal, en zonder dat geouwezever voor de helft van de prijs zou ik het wel weten ... oja, vergeet ik nog de kosten voor " basis " digitale TV, a 15.90 per maand.Marillion schreef:Dat is natuurlijk alleen het geval als je uitsluitend voor deze zender een digitaal televisie abonnement hebt genomen. Als je zo'n abonnement al hebt betaal je 10 euro per maand en dat is op zich niet onredelijk als je ziet wat je allemaal krijgt.
Dat is wel anders dan die 60 euro die ik op jaarbasis kwijt was/ben voor BASIS TV ( zelfde aantal zeners als Digitaal Ziggo basis ) via de satelliet ..
Blij met de punten ...
Jij hebt dus kennelijk digitale televisie genomen speciaal voor eredivisie live? Dan is de investering puur voor het voetbal natuurlijk hoger. Maar als je al digitale televisie hebt betaal je alleen het extra tarief voor de zender.
Ik had al digitale televisie en heb nu eredivisie live er bij genomen. Nou, dat kost mij dus 10 euro per maand. Want ik ga natuurlijk niet de kosten die ik toch al had ineens optellen bij deze extra zender.
Ik had al digitale televisie en heb nu eredivisie live er bij genomen. Nou, dat kost mij dus 10 euro per maand. Want ik ga natuurlijk niet de kosten die ik toch al had ineens optellen bij deze extra zender.
Nil volentibus arduum
Klopt. Het vervelende is alleen dat veel mensen nog geen digitale televisie hebben. En als je dat puur voor dit kanaal moet gaan afnemen dan lopen de kosten in de praktijk natuurlijk wel wat hoger op. Persoonlijk vind ik een digitaal televisie abonnement ook behoorlijk prijzig.
Ik had het al omdat ik ook sport1 wilde hebben. Maar feitelijk kijk ik niet of nauwelijks naar al die zenders.
Ik had het al omdat ik ook sport1 wilde hebben. Maar feitelijk kijk ik niet of nauwelijks naar al die zenders.
Nil volentibus arduum
okee alle kosten op een rijtje:
analoge tv-pakket ... €15,-
digitale tv met dvr ... €13,-
Eredivisie live .......... €10,-
€38 per maand, mits je de acties er afhaalt, [digitale tv met dvr is voor nop - blijvend] en de eerste 3 maanden eredivisie live [€7 voor eerste 3 maanden] dat hele eredivisie gedoe kost een upc-klant dus maximaal €25 per maand, en inder10.daad, een kaartje ajax-feyenoord is vele malen duurder hé Voetske.
analoge tv-pakket ... €15,-
digitale tv met dvr ... €13,-
Eredivisie live .......... €10,-
€38 per maand, mits je de acties er afhaalt, [digitale tv met dvr is voor nop - blijvend] en de eerste 3 maanden eredivisie live [€7 voor eerste 3 maanden] dat hele eredivisie gedoe kost een upc-klant dus maximaal €25 per maand, en inder10.daad, een kaartje ajax-feyenoord is vele malen duurder hé Voetske.
En dat onkent toch niemand ?.Ik mag het toch prijzig vinden ?.Zeker als je ziet wat ik een paar maanden geleden kwijt was een voetbal kijken ?.En dan vergeet ik mijn eerdere investering nog w.b. TELE2 te kunnen kijken.Heb ik ergens gezegt dat het duurder is dan naar het stadion gaan ?.
Mijn totale kosten tot nu toe om Live Eredividie te kijken sinds Tele2 bedragen +- 1100 euro ( investeringen in schotel/ontvanger enz. ) aangeschaft alleen voor het voetbal.Mijn abonnement bedroeg op de laatste zes maanden na 19,95 p/mnd ( alleen voetbal ) bij Tele2Sat.Nu weer de investering w.b. digitale tv. van dus +- 3 euro per maand ( sat ) naar 14,95 per maand ( en stop nu eens met die goedkopere eredivisie abonnement te noemen die kan ik niet ontvangen, heb ik ook al tien keer vertelt ).Van 9,95 per maand, naar 15,95 per/m.
En dat dus in principe voor AJAX en een paar uitwedstrijden tegen Psv en Feyenoord.Nergens heb ik gezegt dat het duurder is dan naar het stadion gaan.Snap eigenlijk ook de vergelijking niet .. maar voor mij is het dus prijzig .. geworden t.o.v. wat ik er eerst voor betaalde .. en als ik de diverse forums lees ben ik niet de enige die zo denkt.
Mijn totale kosten tot nu toe om Live Eredividie te kijken sinds Tele2 bedragen +- 1100 euro ( investeringen in schotel/ontvanger enz. ) aangeschaft alleen voor het voetbal.Mijn abonnement bedroeg op de laatste zes maanden na 19,95 p/mnd ( alleen voetbal ) bij Tele2Sat.Nu weer de investering w.b. digitale tv. van dus +- 3 euro per maand ( sat ) naar 14,95 per maand ( en stop nu eens met die goedkopere eredivisie abonnement te noemen die kan ik niet ontvangen, heb ik ook al tien keer vertelt ).Van 9,95 per maand, naar 15,95 per/m.
En dat dus in principe voor AJAX en een paar uitwedstrijden tegen Psv en Feyenoord.Nergens heb ik gezegt dat het duurder is dan naar het stadion gaan.Snap eigenlijk ook de vergelijking niet .. maar voor mij is het dus prijzig .. geworden t.o.v. wat ik er eerst voor betaalde .. en als ik de diverse forums lees ben ik niet de enige die zo denkt.
Laatst gewijzigd door 999 op di sep 30, 2008 7:43 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Nou, als ik hoor dat Ziggo (vanaf januari) € 14,95 in rekening brengt, terwijl UPC het voor € 9,95 doet, dan vind ik dat prijzig.
Maar goed, ik heb Ziggo net opgezegd, dus daar heb ik in ieder geval geen last meer van.
Maar goed, ik heb Ziggo net opgezegd, dus daar heb ik in ieder geval geen last meer van.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nee, hoor .. niet alleen Nederlanders klagen ( over uiteenlopende zaken )Nihad schreef:Sorry dat ik het zeg, maar Nederlanders vinden alles te prijzig. Al koste het 5 euro dan zou men nog klagen. Het ironische is dat Eredivisie Live beter loopt dan Tele2 en dat kostte bij Casema hoogstens 6.95.
Nihad schreef:Ik vind de nieuwe dienstregeling van de NS ook niks. En die zal ook niet veranderen. Toch blijf ik de trein gebruiken en blijf ik er over klagen.

Trouwens, klagen is veel te veel gezegt, ik vind het prijzig .. en That's all ...
Blij met de punten ...