Ik vind het geen enkel probleem, maar ik wil dan ook alle acties zien! Dit hoort niet thuis op het veld, maar dan moet ook elke actie naar voren worden gehaald en even vaak worden belicht!Baseman schreef:Zal wel toeval zijn dat ik je niet hoorde toen de actie van Amrabat tegen Hofs door de NOS en in Studio Voetbal uitgebreid besproken werd en ze het moment regelmatig herhaaldenZlatan Son of God schreef:Ik keur de actie van Suarez niet goed, maar ikvind dat de media het wel extreem onder de vergrootglas heeft gehouden.![]()
![]()
Maar goed, dat de media hierin een rol speelt moge duidelijk zijn.
Luis Suárez
Moderator: mods
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
@JoeyAS schreef:Vooronderzoek verbaast Van Basten
vrijdag 26 september, door induweza, Amsterdam, 14:05u, Ajaxlife.nl
Ajax-coach Marco van Basten begrijpt niet dat de KNVB een vooronderzoek start naar de vermeende overtreding van Luis Suarez, afgelopen donderdag tegen FC Utrecht.
'Ik heb de beelden teruggezien en mijn reactie was: wat gebeurt er? Je ziet dat Luis uit balans wordt gebracht. Het lijkt me niet dat hij bewust het been in de buik van Loval zette, qua coordinatie is zoiets zelfs lastig, anders zou hij een gevorderde vechtsporter moeten zijn.'

- Daily Blind
Van BAsten heeft wel een punt vind ik nu ik het nog een keer heb bekeken. Loval duwt Suarez idd en kan dus dit wel hebben gedaan als onnatuurlijke beweging. Moeilijk te bewijzen.. Maarja we zullen het wel weer zien..
Een ding is zeker dat die Leo Driessen zich met dingen bemoeit waar hij niks mee te maken heeft. Die man zit al 2 jaar elke actie van Suarez negatief te beoordelen.
Een ding is zeker dat die Leo Driessen zich met dingen bemoeit waar hij niks mee te maken heeft. Die man zit al 2 jaar elke actie van Suarez negatief te beoordelen.
Ach, zo'n Leo Driessen heeft de afgelopen 25 jaar waarschijnlijk niet meer op een voetbalveld gestaan. Die kan zich er geen voorstelling bij maken dat dit technisch nogal lastig is.
Maar voor degene die twijfelen. Het is mooi weer buiten. Ga lekker naar buiten en hoppa in looppas de stad in. En als je iemand tegemoet komt zorg je dat deze aan je linkerkant passeert. Op het moment van passeren haal je je rechterbeen achterlangs door in de maagstreek van de passant. En uiteraard doe je dat alles op snelheid zonder je balans te verliezen.
Kun je gerust proberen want het lukt je toch niet.

Maar voor degene die twijfelen. Het is mooi weer buiten. Ga lekker naar buiten en hoppa in looppas de stad in. En als je iemand tegemoet komt zorg je dat deze aan je linkerkant passeert. Op het moment van passeren haal je je rechterbeen achterlangs door in de maagstreek van de passant. En uiteraard doe je dat alles op snelheid zonder je balans te verliezen.

Nil volentibus arduum
- Daily Blind
http://www.youtube.com/watch?v=q14XL76B ... re=related
Je kan rare bewegingen maken als je geduwd wordt!
Je kan rare bewegingen maken als je geduwd wordt!
Jij vindt het geen overtreding, begrijp ik?Marillion schreef:Ach, zo'n Leo Driessen heeft de afgelopen 25 jaar waarschijnlijk niet meer op een voetbalveld gestaan. Die kan zich er geen voorstelling bij maken dat dit technisch nogal lastig is.![]()

Maar serieus, ik denk dat het vreselijk overdreven commentaar van Leo Driessen zeker meegespeeld heeft. Dat, en de naam die Suarez inmiddels toch heeft, helaas.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nee, op basis van de beelden die ik heb gezien kan ik er geen bewuste overtreding van maken.
Ik heb die jongen ondanks zijn fantastische kwaliteiten regelmatig vervloekt als hij stomiteiten uithaalde maar ik kan hier geen opzet in ontdekken. Puur vanwege het feit dat het mij zoals aangegeven bijna onmogelijk lijkt om dit uit te voeren. Het contact is in mijn ogen ook echt minimaal geweest omdat je anders echt niet zo kunt doorlopen.
Ik heb die jongen ondanks zijn fantastische kwaliteiten regelmatig vervloekt als hij stomiteiten uithaalde maar ik kan hier geen opzet in ontdekken. Puur vanwege het feit dat het mij zoals aangegeven bijna onmogelijk lijkt om dit uit te voeren. Het contact is in mijn ogen ook echt minimaal geweest omdat je anders echt niet zo kunt doorlopen.
Nil volentibus arduum
Ik snap die dubbele standaard als het over overtredingen van Ajacieden gaat niet. Als iets een rode kaart waard is voor een andere speler is het dat ook voor een Ajacied in hetzelfde geval. Men wringt zich hier wel in allerlei bochten om deze aktie van Suarez goed te praten.
Suarez is een fantastiche voetballer, maar heeft helaas ook wat nare trekjes. Op het gebied van buitelen en verongelijkte gezichten trekken kan Leonardo nog wat van hem leren.
Suarez is een fantastiche voetballer, maar heeft helaas ook wat nare trekjes. Op het gebied van buitelen en verongelijkte gezichten trekken kan Leonardo nog wat van hem leren.
- Daily Blind
Ik vind dat laatste juist heel erg meevallen. Ik vind dat Suarez zich afgelopen seizoen heeft laten zien juist minder / niet voor de swalbe te gaan. Zeker sinds janauri is hij altijd blijven staan en gegaan voor de kans ipv de penalty!Duke schreef:Jij vindt het geen overtreding, begrijp ik?Marillion schreef:Ach, zo'n Leo Driessen heeft de afgelopen 25 jaar waarschijnlijk niet meer op een voetbalveld gestaan. Die kan zich er geen voorstelling bij maken dat dit technisch nogal lastig is.![]()
Kun je gerust proberen want het lukt je toch niet.![]()
Maar serieus, ik denk dat het vreselijk overdreven commentaar van Leo Driessen zeker meegespeeld heeft. Dat, en de naam die Suarez inmiddels toch heeft, helaas.
Je kan van mij veel zeggen maar niet dat ik met twee maten meet. Ik bekijk deze situatie gewoon objectief en ik kan er eerlijk waar geen opzet in ontdekken. Sterker nog, ik heb het gevoel dat er nauwelijks contact is geweest. Simpelweg vanwege het feit dat het mij fysiek bijna onmogelijk lijkt te zijn.Jabu schreef:Ik snap die dubbele standaard als het over overtredingen van Ajacieden gaat niet. Als iets een rode kaart waard is voor een andere speler is het dat ook voor een Ajacied in hetzelfde geval. Men wringt zich hier wel in allerlei bochten om deze aktie van Suarez goed te praten.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
ANVan Basten verrast over vooronderzoek Suárez
Marco van Basten is verrast door het vooronderzoek dat de aanklager van de KNVB naar Luis Suárez is geopend. Van Basten: "Ik heb de beelden teruggezien en mijn reactie was: wat gebeurt er? Je ziet dat Luis uit balans wordt gebracht. Het lijkt me niet dat hij bewust het been in de buik van Loval zette, qua coordinatie is zoiets zelfs lastig, anders zou hij een gevorderde vechtsporter moeten zijn."
Blij met de punten ...
Volgens mij ook. Dit zat er gewoon aan te komen. Elke wedstrijd houd je je hart vast als er weer eens een speler op de grond ligt met Suarez in de buurt. Hij is veels te snel geiirriteerd. Hopelijk wordt hij niet geschorst. We scoren al zo moeilijk en zonder Suarez wordt het helemaal een probleem.joey schreef:Lijkt me dat hij duidelijk opzij trapt.
Zou ik tegenstander van hem zijn, dan zou ik ook direct gaan liggen als er (bijna) contact was, je krijgt altijd een vrije trap mee.Trab schreef:Volgens mij ook. Dit zat er gewoon aan te komen. Elke wedstrijd houd je je hart vast als er weer eens een speler op de grond ligt met Suarez in de buurt. Hij is veels te snel geiirriteerd. Hopelijk wordt hij niet geschorst. We scoren al zo moeilijk en zonder Suarez wordt het helemaal een probleem.joey schreef:Lijkt me dat hij duidelijk opzij trapt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat vind ik te makkelijk. Hij is te snel geiiriteerd en trapt te vaak na. Tot nog toe liep het steeds goed af, maar er komt een moment dat hij de klos is. Gisteren was de wedstrijd net begonnen en deelt hij zomaar een trap uit. Dat kan gewoon niet. In de eerste 2 competitiewedstrijden heeft hij ook alweer 2x geel te pakken. Hij moet zich echt beter gaan beheersen.Demosthenes schreef:
Zou ik tegenstander van hem zijn, dan zou ik ook direct gaan liggen als er (bijna) contact was, je krijgt altijd een vrije trap mee.
Welke wedstrijden? Ik heb de beelden vele malen gezien, maar ik zie hem niet trappen, ik zie wel iemand naar zjjn ??? grijpen, maar dat deed diezelfde speler ook na een vermeende overtreding van Silva en toen bleek het een zuivere schwalbe te zijn, Silva was niet bij hem in de buurt.trapt te vaak na
Graag de beelden waaruit blijkt dat hij (bewust) trapt. Vooralsnog ga ik uit een aan soort "Zlatan-hetze". Hoe groter de verontwaardiging t.o.v. Suarez, des te groter zal hij worden, neem dat maar van mij aan. Gaat Suarez naar een topclub, dan zal derksen de eerste zijn om te schrijven dat Suarez zo goed is! Ik zie nog Beenhakker op tv, naast derksen; een lachende Beenhakker die derksen hoorde zeggen dat Zlatan zo goed was, want als iemand Zlatan had neergesabeld, was het wel derksen, Suarez krijgt dezelfde behandeling.
Voetske kwam met beelden die scherper waren dan wat ik eerder had gezien, maar ook daar is niet te zien dat een Suarez (op snelheid) bewust die speler schopt, hij kijkt zelfs naar de andere kant!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!