Johan Cruyff Schaal en KNVB beker
Als ik het iemand gun dan is het Menzo wel. Ik weet niet waarom, maar t blijft met Petterson toch een van mijn helden uit mijn eerste ajaxtijd. Een geweldige anti-held. T mooie is dat ie die rol rustig blijft vervullen....Peter schreef:Cambuur - Zwolle 1-0. Menzo-effect.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Jong PSV-PSV werd een wedstrijd zoals verwacht, een verdedelde trainingspartij in een rustig tempo en met een winnend PSV 1. Leuk om de jonkies een keer aan het werk te zien, ik lees de verslagen van Forza op het PN met veel plezier en nu heb ik er ook gezichten bij.
Verder vallen er eigenlijk weinig conclusies te trekken, daarvoor deed PSV 1 (of beter gezegd, PSV B) het te rustig aan. Ik kan ze geen ongelijk geven.
Ik moet wel zeggen dat Ojo, Zoet en Waalkens mij positief opvielen en dat Manco (leuke en soms geweldige acties, alleen de eindpass is nog slecht), Nijland (wil nog te graag en forceert daardoor, maar loopt erg slim en heeft aardig wat inzicht) en Ramos (gaat het nooit redden bij PSV) speelden zoals verwacht.
PS: Humor dat Rijnsburgse Boys en HHC door zijn !
Verder vallen er eigenlijk weinig conclusies te trekken, daarvoor deed PSV 1 (of beter gezegd, PSV B) het te rustig aan. Ik kan ze geen ongelijk geven.
Ik moet wel zeggen dat Ojo, Zoet en Waalkens mij positief opvielen en dat Manco (leuke en soms geweldige acties, alleen de eindpass is nog slecht), Nijland (wil nog te graag en forceert daardoor, maar loopt erg slim en heeft aardig wat inzicht) en Ramos (gaat het nooit redden bij PSV) speelden zoals verwacht.
PS: Humor dat Rijnsburgse Boys en HHC door zijn !