Is ook te bizar voor woorden, hetzelfde geldt, denk ik, voor diegenen die al voor die drie wedstrijden wisten dat het goed zou komen!LucaS schreef:Ik vind het werkelijk te bizar voor woorden dat zoveel mensen na drie wedstrijden al weten hoe het hele seizoen er uit zal zien
Feyenoord - Ajax 21-09-08
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
En Uilenberg vergeet even te melden dat Braamhaar na de wedstrijd wist te melden dat ie het wel degelijk goed had gezien. Dus er is nu al officieel vastgesteld dat Ajax tegen Willem II ten onrechte 20 minueten met tien man heeft gespeeld, en dat de scheidsrechter Ajax eigenhandig de 1-3, en dus de beslissing, tegen Feyenoord heeft onthouden. De komende weken krijgen we belangrijke beslissingen mee, want over een seizoen loopt zoiets altijd glad.joey schreef:De scheidsrechtersbaas heeft officieel vastgesteld dat we zijn bestolen:
SportweekUilenberg: 'Ajacied Suárez verdiende penalty'
Scheidsrechterbaas Jaap Uilenberg vindt dat Ajacied Luis Suárez zondag in het duel met Feyenoord een strafschop verdiende. 'Als je de beelden op televisie ziet, is het gewoon een penalty', zei hij maandag in het Eredivisie Live-programma Sport aan Tafel. 'De vraag is, kan een scheidsrechter dat soort situaties altijd waarnemen?'
'Het is onmogelijk om altijd op de juiste positie te staan', vervolgde Uilenberg. 'Iedere scheidsrechter zou op basis van de televisiebeelden voor een strafschop fluiten. Ook Eric Braamhaar.' Laatstgenoemde gaf Feyenoord na het voorval met Suárez wel een penalty, waardoor het 2-2 werd. 'Dat was een goede beslissing. Dat was ook een strafschop', vond Uilenberg.
'We hebben aan het begin van het seizoen instructies geven. Ieder duidelijk geval van vasthouden in het strafschopgebied is een penalty', sloot Uilenberg af.
Over het torpederen van Leonardo heeft hij het voor het gemak niet.

I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vond Ajax slecht spelen, hoewel ik wel vond dat er meer dan de afgelopen jaren pogingen werden gedaan van achter op te bouwen. Als Braamhaar doet waarvoor hij betaald wordt, is de conclusie dat Ajax matig speelde en toch kinderlijk eenvoudig won. Ik verwacht niet gelijk wonderen
I think I lost my fucking headache
- Monkey Tonk
Ik krijg ook het idee dat van Basten op het WK wil doorpunniken (voor onze in-huis punniker). Tegenstander laten komen en snel counteren. Voorin lekker drie tegen drie, en dan de individuele kwaliteit laten beslissen.
Van een middenveld, of enige rust en opbouw, heb ik in ieder geval niks kunnen bespeuren in de Kuip. Helaas van een enigszins betrouwbare verdediging ook niet. Met andere woorden, het ziet er niet uit. Ik heb helemaal geen zin in geexperimenteer met 4-3-2-1-5-0 of wat voor combinatie er nu weer uit de koker rolt. Ik wil driehoeken zien en een bal die snel rondgaat. Het probleem dat dit allemaal prima loopt tot op zo'n zestien meter van het doel moet je dan maar oplossen met goede steekpasses en passeeracties.
Ik heb, misschien voor het eerst (kijk niet zoveel meer), Ajax met angst zien spelen, en dat tegen een tegenstander die totaal geen angst inboezemt. De rechtsback was bang. Die linkerspits van Feyenoord is heus geen geweldige voetballer, maar hij genoot. Je mag op het veld nooit zo'n groot mentaal voordeel toelaten. Die Feyenoorder had keihard onder het gras gemoeten ipv de middag van zijn leven mee te maken. Onder het motto van even de orde herstellen. Feyenoord begreep dat wel en greep regelmatig wel hard in. Ze intimideerden Ajax met succes. Angst en Ajax passen niet samen. Branie! Dwz, altijd mentaal overwicht. Uitgedrukt in superieur voetbal, zowel als keihard ingrijpen als dat nodig is.
Ben vergeten welke Ajax-verdediger het was, maar als een tegenstander zo onverstandig was om hem een bal tussen de benen door te spelen, kreeg die toegevoegd dat als hij dat nog een keer flikte hij helemaal doormidden werd geschopt. Misschien Suurbier. Die had met Hovenkamp in Oranje altijd een weddenschap wie het eerst de directe tegenstander ondersteboven schopte.
Begrijp me niet verkeerd. Ik wil er geen schoppartij van maken. Maar dit vederlichte gescharrel kan niet. Op zich was het wel grappig dat drie verdedigers aan de grond genageld stonden om een pupillengoal toe te laten, maar als je een teken wilt van een gebrek aan initiatief was dat het wel.
Van een middenveld, of enige rust en opbouw, heb ik in ieder geval niks kunnen bespeuren in de Kuip. Helaas van een enigszins betrouwbare verdediging ook niet. Met andere woorden, het ziet er niet uit. Ik heb helemaal geen zin in geexperimenteer met 4-3-2-1-5-0 of wat voor combinatie er nu weer uit de koker rolt. Ik wil driehoeken zien en een bal die snel rondgaat. Het probleem dat dit allemaal prima loopt tot op zo'n zestien meter van het doel moet je dan maar oplossen met goede steekpasses en passeeracties.
Ik heb, misschien voor het eerst (kijk niet zoveel meer), Ajax met angst zien spelen, en dat tegen een tegenstander die totaal geen angst inboezemt. De rechtsback was bang. Die linkerspits van Feyenoord is heus geen geweldige voetballer, maar hij genoot. Je mag op het veld nooit zo'n groot mentaal voordeel toelaten. Die Feyenoorder had keihard onder het gras gemoeten ipv de middag van zijn leven mee te maken. Onder het motto van even de orde herstellen. Feyenoord begreep dat wel en greep regelmatig wel hard in. Ze intimideerden Ajax met succes. Angst en Ajax passen niet samen. Branie! Dwz, altijd mentaal overwicht. Uitgedrukt in superieur voetbal, zowel als keihard ingrijpen als dat nodig is.
Ben vergeten welke Ajax-verdediger het was, maar als een tegenstander zo onverstandig was om hem een bal tussen de benen door te spelen, kreeg die toegevoegd dat als hij dat nog een keer flikte hij helemaal doormidden werd geschopt. Misschien Suurbier. Die had met Hovenkamp in Oranje altijd een weddenschap wie het eerst de directe tegenstander ondersteboven schopte.
Begrijp me niet verkeerd. Ik wil er geen schoppartij van maken. Maar dit vederlichte gescharrel kan niet. Op zich was het wel grappig dat drie verdedigers aan de grond genageld stonden om een pupillengoal toe te laten, maar als je een teken wilt van een gebrek aan initiatief was dat het wel.
Gegarandeerd, als Ajax met twee of drie doelpunten verschil voorstaat (moet toch kunnen tegen Utrecht of Vitesse) krijgt Suarez een penalty mee, waarna half Nederland brult dat het een schwalbe was, zodat hij de rest van het seizoen niets meer mee krijgt.De komende weken krijgen we belangrijke beslissingen mee, want over een seizoen loopt zoiets altijd glad.
De penalties die bij twee of drie doelpunten voorsprong worden gegeven zijn vaak een goedmakertje/een vriendschappelijk gebaar.
- Ajaciedjuh
Ik lees allerlei verhalen in de media dat feyenooit zo'n jong team tegen Ajax opstelde!? Ik verbaas mij daarover:
feyenooit:
Timmer, de Cler, Hofland, Lucius, Makaay, Thomassen zijn nu niet echt de jongsten (allemaal dertigers).
Ajax:
Geen enkele dertiger!
T.a.v. de jonkies van feyenooit: Biseswar, Bruins, Fer en Wijnaldum staat bij Ajax: Van der Wiel, Sulejmani, Sarpong, Suarez en dan zijn Urby, Vermaelen en Vertonghen ook niet de oudsten. Gemiddelde leeftijd van Ajax was nog steeds lager.
Alleen is het bij feyenooit normaal gesproken nog veel erger (Landzaadt, Bronkhorst).

feyenooit:
Timmer, de Cler, Hofland, Lucius, Makaay, Thomassen zijn nu niet echt de jongsten (allemaal dertigers).
Ajax:
Geen enkele dertiger!
T.a.v. de jonkies van feyenooit: Biseswar, Bruins, Fer en Wijnaldum staat bij Ajax: Van der Wiel, Sulejmani, Sarpong, Suarez en dan zijn Urby, Vermaelen en Vertonghen ook niet de oudsten. Gemiddelde leeftijd van Ajax was nog steeds lager.
Alleen is het bij feyenooit normaal gesproken nog veel erger (Landzaadt, Bronkhorst).

-
Voetbal kost geld , en door eerdere beslissingen 2 seizoenen lang Wegereef tegen AZ en vorig seizoen tegen die kakkerlakken kost het niet halen van het kampioenschap geld en dat zonder EmotieVedette-10- schreef:Voetbal is emotie, meer is dit niet. Punt.

KNVB onderzoekt uitspraken Huntelaar
ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB begint een onderzoek naar de uitspraken van Klaas-Jan Huntelaar na het duel Feyenoord-Ajax (2-2). Huntelaar liet zich in felle bewoordingen uit over scheidsrechter Braamhaar.
Klaas-Jan Huntelaar viert zijn frustratie bot op scheidsrechter Braamhaar. FOTO PIM RAS
Dat meldt NOS Teletekst.
De aanvoerder van Ajax betichtte Braamhaar van marchanderen. ,,Situaties in de strafschopgebieden durfde hij niet hetzelfde te beoordelen,'' zei Huntelaar. Hij nam het de arbiter tevens kwalijk dat hij Feyenoord-doelman Henk Timmer geen rood had gegegeven. ,,Ik vind het dramatisch zoals Braanmhaar floot.''
Tijdens een opstootje tegen het einde van de wedstrijd uitte Huntelaar al zijn opgekropte ergenis. IN een uitval voegde hij Braamhaar toe ,,dat dit kwam door jou en je inconsequente gefluit.''
-
Lekkere zaak heb je dan als de scheidsrechtersbaas stelt dat in ieder geval een controversieel moment anders had moeten zijn gefloten.Thijs schreef:Volgens teletekst gaat de KNVB de uitspraken van Huntelaar over Braamhaar onderzoeken na Feyenoord-Ajax.

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Vooronderzoek naar spreekkoren Feyenoord
Uitgegeven: 24 september 2008 10:37
Laatst gewijzigd: 24 september 2008 12:03
AMSTERDAM - De KNVB is een vooronderzoek begonnen naar de spreekkoren en afgestoken vuurwerk tijdens de wedstrijd Feyenoord-Ajax (2-2) zondag in De Kuip. Daar waren enige tijd racistische teksten te horen.
Ook de spreekkoren bij de bekerwedstrijd tussen Helmond Sport en FC Omniworld (2-2) dinsdag worden onderzocht.
Alle partijen hebben tot 7 oktober om een verklaring in te leveren, aldus een woordvoerster van de KNVB.
(c) ANP
Bron: www.nu.nl
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Zolang Ajax het net zo kut oet, was dit een prima uitslag...brigade zuid schreef:En als ik Fnoord nu dan weer zo zie ploeteren tegen fucking Top Oss en daarvoor tegen Heracles en Kalmar dan doet het me gewoon nog steeds pijn van zondag. Dit had een zekere overwinning moeten zijn van AJAX.
Maar tuurlijk mag je er niet blij mee wezen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Weer die vergelijking, verzin eens wat origineels.En dat baseer je op een samenvatting. Knap van je! Je praat net als die kakkerlakken joh.
Nee, niet op een samenvatting, wel op basis van de stand na 90 minuten.
Tussen de regels doorlezen is, wel eens van gehoord, kan belangrijker zijn dan een tekst letterlijk nemen. Exegese, "mijn jongen" maar hier had ik er natuurlijk emoticons bij moeten zetten

Zal ik alsnog doen