FK Borac - Ajax 18-09-2008
- Giacomo Puccini
Mee eens. Maar het grootste pluspunt imo is dat de heren elkaar zo makkelijk vinden. Alleen Huntelaar is een dissonant in het samenspel. Hopelijk komt dat goed.LucaS schreef:Sulejmani, zonder twijfelDuke schreef:Als er nog iemand is die twijfelt wie de beste voetballer van Ajax is...
Suarez blijft een fenomeen hoor. Wat een goal.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Maak je over Klaas Jan maar geen zorgen hoor. Die gaat ze er heus wel weer inleggen.Jöhnk schreef:Mee eens. Maar het grootste pluspunt imo is dat de heren elkaar zo makkelijk vinden. Alleen Huntelaar is een dissonant in het samenspel. Hopelijk komt dat goed.LucaS schreef:Sulejmani, zonder twijfelDuke schreef:Als er nog iemand is die twijfelt wie de beste voetballer van Ajax is...
Nil volentibus arduum
Hij zet een paar keer een speler vrij voor de keeper ... weet niet waar jij naar zit te kijken ..Jöhnk schreef:Mee eens. Maar het grootste pluspunt imo is dat de heren elkaar zo makkelijk vinden. Alleen Huntelaar is een dissonant in het samenspel. Hopelijk komt dat goed.LucaS schreef:Sulejmani, zonder twijfelDuke schreef:Als er nog iemand is die twijfelt wie de beste voetballer van Ajax is...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Daar twijfel ik niet aan, maar het zou ook leuk zijn als hij vaker mee gaat doen aan de combinaties en zo.Marillion schreef:Maak je over Klaas Jan maar geen zorgen hoor. Die gaat ze er heus wel weer inleggen.Jöhnk schreef:Mee eens. Maar het grootste pluspunt imo is dat de heren elkaar zo makkelijk vinden. Alleen Huntelaar is een dissonant in het samenspel. Hopelijk komt dat goed.LucaS schreef: Sulejmani, zonder twijfel
Ik vind Sulejmani op de een of andere manier een verademing. Hij speelt lekker snel, zoekt meteen de combinatie.
Yep, stel je voor dat er ipv Sno en Oleguer twee echte versterkingen waren gehaald....Peter schreef:Voetske is gek van reclames. Nespresso, brand etc.
Anyway, je zou echt een goed elftal hebben als je nog 3 à 4 plekken weet te versterken, want daar ligt de echte zwakte.
Ik vind vd Wiel weeral niet slecht. Ik verkies hem boven Silva.
En dan nog te bedenken dat Sulejmani 'slechts' 19 jaar oud is. Wat een geweldige voetballer. Ook Suarez doet van zich spreken met zijn acties, panna en natuurlijk die prachtgoal. Mooi om te zien hoe Ajax voorin variatie in het aanvalsspel brengt door positiewisselingen. De aanvallers genieten veel vrijheid. Hierdoor bloeit ook een Sarpong op, hoewel die kans natuurlijk verzilverd had moeten worden. Jammer dat Huntelaar niet mee kan in dat spelletje.
Sno (Ajax lijkt toch iets te hoog gegrepen) en Huntelaar (vaker als normaal ruzie met de bal) vind ik trouwens de mindere aan Ajax-kant.
Sno (Ajax lijkt toch iets te hoog gegrepen) en Huntelaar (vaker als normaal ruzie met de bal) vind ik trouwens de mindere aan Ajax-kant.
AFCA!