Ten Hag was de persoon geweest die had geadviseerd om Heubach tegenover Walcott te zetten.

Dat is opzich niet dom, maar dan moet de verdediging wel kantelbaar zijn(naast elkaar, zodat ze de zijkanten kunnen ondersteunen).. Nu is het echter wel totaal verkeerd uitgepakt.Zlatan Son of God schreef:Luisteren naar Ten Hag.. haha
Ten Hag was de persoon geweest die had geadviseerd om Heubach tegenover Walcott te zetten.
www.fctwente.net'Botteghin op verlanglijst Twente'
Dinsdag 16-9-2008 - Erwin
FC Twente heeft volgens VoetbalPrimeur weer een nieuwe verdediger op het oog. Dit keer zou Kees van Wonderen, recent toegevoegd aan de technische staf, Zwolle-verdediger Eric Botteghin hebben bekeken. Botteghin staat al enige tijd op de lijst van Twente en er was zelfs even sprake van een overgang in de afgelopen transferperiode. Toen Rob Wielaert echter bij FC Twente bleef, besloot men de interesse niet concreet te maken. Echter, na het verhuren van Ramon Zomer aan NEC en de schorsing van een jaar voor Rajkovic, zit Twente toch wat krap in de verdedigers. Mede daardoor is deze week ook een Argentijn op proef.
Botteghin (21), kwam halverwege het seizoen 2006/2007 naar Zwolle. Onder trainer Jan Everse speelde hij vervolgens tot nu toe 48 competitiewedstrijden, waarin hij zeven keer het net wist te vinden. Botteghin is in het verleden ook in verband gebracht met Feyenoord en Fiorentina.
Dat is absoluut dom. Heubach is zo traag als maar wat en met de kwaliteiten van Walcott ga je geen cadeautjes weggevenvooral als je weet dat de rest van de verdediging zijn handen al vol heeft met de overige aanvallers.Vedette-10 schreef:Dat is opzich niet dom, maar dan moet de verdediging wel kantelbaar zijn(naast elkaar, zodat ze de zijkanten kunnen ondersteunen).. Nu is het echter wel totaal verkeerd uitgepakt.Zlatan Son of God schreef:Luisteren naar Ten Hag.. haha
P.S. Die tifo actie was prachtig, al is hun Engels niet zo goed. Het is Welcome to the hell of Welkom in de hel.En inderdaad een echt mooi VOETBALstadion.
www.sportwereld.nlHersi heeft er 'zwaar de pest in'
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - Bij FC Twente woedt een even interessante als hevige strijd om de nummer 10-positie. Aankoop Kenneth Perez geniet nog de voorkeur van de technische staf, maar Youssouf Hersi schikt zich niet langer in een bijrol.
,,Ik heb zwaar de pest in’’, mokte de middenvelder na zijn geslaagde invalbeurt tegen De Graafschap.
Rondom het aantrekken van Kenneth Perez liet FC Twente-trainer Steve McClaren optekenen dat ‘een beetje oorlog in de kleedkamer geen kwaad kan’, doelend op de beoogde effecten van de toegenomen concurrentiestrijd: nog meer scherpte, een nog hoger niveau. Toch school in de woordkeus van de Engelsman ook iets van bittere ernst. Want hoe zouden de directe concurrenten met de komst van Perez omgaan?
Het aantrekken van Perez bezorgt vooral Youssouf Hersi hoofdbrekens. De 25-jarige middenvelder bewees zich het voorbije halfjaar als dé nummer tien van FC Twente. Sinds zijn entree in de basis, op 23 februari, verloor de club uit Enschede geen enkele officiële wedstrijd meer. Hersi had die lijn graag doorgetrokken naar de voorbereiding op het huidige seizoen, maar een blessure gooide roet in het eten.
Nu de 25-jarige lichtgewicht topfit is, claimt hij een basisplaats, op grond van de eerste en oudste rechten. Hersi kan echter nog zoveel willen, zijn probleem heet Kenneth Perez. De Deense aankoop heeft zijn draai nog niet gevonden, maar krijgt van de technische staf de tijd om te acclimatiseren.
Tot ergernis van Hersi, die op meer krediet had gehoopt. ,,Maar goed, mij rest niets anders dan de trainer op andere gedachten te brengen. In trainingen én wedstrijden. Voor FC Twente is het goed dat een speler als Kenneth is aangetrokken, voor mij persoonlijk is het minder. Ik moet laten zien dat ik beter ben.’’
Hersi, een diepgaande ‘loper’ die zijn positie op tien anders invult dan de klassieke spelverdeler Perez, is onmiskenbaar op de goede weg. Hij greep de midweekse rustdag van zijn concurrent aan om voor de beker tegen Emmen te excelleren en haalde zaterdag tegen De Graafschap andermaal zijn gram.
Als invaller voor de Deen, bij een 1-0 voorsprong, forceerde hij binnen twintig seconden de beslissing. Op aangeven van Blaise N’Kufo nam Hersi het doel van de onmachtige Superboeren onder vuur. Erik Heijblok kon nog pareren, maar Romano Denneboom schoot dankbaar de 2-0 binnen. In de laatste minuut zorgde Huysegems nog voor de 3-0.
Hersi toonde zich matig tevreden over zijn succesvolle invalbeurt. ,,Ik zat te koken op de bank, wilde het veld wel instormen. Ja, ik heb de pest in over de huidige situatie.’’
www.voetbalzone.nlMcClaren geeft selectie signaal af
Geschreven op woensdag, 1 oktober om 08:00
Steve McClaren heeft de spelersgroep van FC Twente ruim een week geleden een keihard en niet te missen signaal afgegeven. De coach van de Tukkers verwijderde Nicolay Mihaylov en Marko Arnautovic enkele uren voor het competitieduel in en tegen Volendam uit het spelershotel, zo meldt De Telegraaf woensdag. De respectievelijk twintigjarige doelman en negentienjarige aanvaller waren, naar verluidt niet voor het eerst, te laat gekomen voor een groepsbijeenkomst en werd met een taxi terug naar Enschede gestuurd. De kosten voor het ritje van Purmerend naar Hengelo, bijna vierhonderd euro, moesten zij volgens de ochtendkrant zelf betalen.
De afwezigheid van de Bulgaarse goalie werd door de buitenwacht pas een dag later opgemerkt, omdat McClaren met drie keepers naar het trainingskamp was vertrokken. Zijn plaats werd ingenomen door Cees Paauwe. McClaren gaf als reden voor de afwezigheid van Arnautovic op dat de spits last van een blessure had gekregen.
Door wie?joey schreef:Ongetwijfeld.![]()
Perez is zwaar overschat.
Door de pers en door een groot deel van de Ajax-aanhang. HtC stelde Perez terecht niet op en MVB liet hem terecht gaan.Demosthenes schreef:Door wie?joey schreef:Ongetwijfeld.![]()
Perez is zwaar overschat.
Door AT? Door Ajax? Door psv? Door Twente? Door Joey? Door Demosthenes? Door LvG?![]()
Soms bevalt een (type) speler je, soms niet. Ik genoot van de traptechniek van hem, maar verafschuwde die andere 89 minuten.