PSV 2008 - 2009
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
En daar was de afstraffing. Fraaie goal.
Als Afellay heel blijft wordt hij een geweldenaar. Kakaësque speler.
Maar eenzame klasse.
Ik heb Mendez wel eens slechter zien spelen(nou ja).generaal schreef:Jammer dat eenheidsworst Méndez nog speelt en Culina er af is gehaald. Dat had ik liever andersom gezien. Verder was de 0-1 een blunder van Pieters, die niet ingreep. Marcellis en Simons laten zien van grote klasse te zijn; Afellay is dat natuurlijk ook.
Als Afellay heel blijft wordt hij een geweldenaar. Kakaësque speler.
Maar eenzame klasse.
Laatst gewijzigd door Raul Gonzalez Blanco op di sep 16, 2008 8:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die Marcellis heeft in relatief korte tijd echt een goede ontwikkeling doorgemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik m'n twijfels had toen hij zijn eerste wedstrijden voor PSV speelde maar die jongen is echt goed bezig.generaal schreef:Marcellis en Simons laten zien van grote klasse te zijn; Afellay is dat natuurlijk ook.
Verder kunnen ze er wel mee stoppen want inmiddels ligt de 0-3 er ook al in. Begint een beetje pijnlijk te worden voor PSV.
Nil volentibus arduum
generaal schreef:Ajax heeft nog slechtere backs, Marcellis is nu al beter dan die Catalaan en Brechet is voetballend superieur aan Vermaelen.LucaS schreef:Die verdediging is niets beter dan die van ons hoor

En v/d Wiel is voetballend weer superieur aan Brechet dus wat is je punt?
Atletico speelt een oefenpotje vanavond.
Die was ik even vergeten, maar dan is de PSV-verdediging nog steeds overall beter dan die van Ajax.goodfella schreef:generaal schreef:Ajax heeft nog slechtere backs, Marcellis is nu al beter dan die Catalaan en Brechet is voetballend superieur aan Vermaelen.LucaS schreef:Die verdediging is niets beter dan die van ons hoor![]()
-
- Daily Blind
Ik had niet gedacht dat eenheidsworsten Méndez en Culina zouden spelen. Bovendien had ik niet verwacht dat Pieters een basisplek zou krijgen. Maza centraal, Bréchet als LB, Bakkal in plaats van Méndez samen met Culina als tandem achter Afellay had veel gescheeld. Misschien dat we dan maar met 0-1 verloren haddenZlatan Son of God schreef:generaal schreef:Ik denk dat Amrabat en Afellay voldoende werk verrichten om de hele Atlético-opbouw te verstoren. Brechet en Marcellis schat ik iets hoger in dan Ujfalusi en Heitinga.![]()

- Daily Blind
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Aha! Een ouderwets potje "Wie heeft de grootste?"generaal schreef:Die was ik even vergeten, maar dan is de PSV-verdediging nog steeds overall beter dan die van Ajax.goodfella schreef:generaal schreef: Ajax heeft nog slechtere backs, Marcellis is nu al beter dan die Catalaan en Brechet is voetballend superieur aan Vermaelen.![]()
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Toch had ik Pieters nooit opgesteld. Op de OS was 't niet veel, tegen Sparta werd hij voorbij gelopen door John en vanavond was hij betrokken bij twee tegengoals.Hoeladans schreef:Volgens mij dacht je toch echt dat Marcellis en Brechet het centrale duo zouden vormen anders is er volgens mij geen reden ze met Heitinga en Ujfalusi te vergelijken.
Maakt verder niet uit hoor, het is altijd makkelijk praten achteraf.
Lucas begonWie kent Cees de Wolf nog schreef:Aha! Een ouderwets potje "Wie heeft de grootste?"generaal schreef:Die was ik even vergeten, maar dan is de PSV-verdediging nog steeds overall beter dan die van Ajax.goodfella schreef:![]()

Of 'wie heeft de kleinste' in dit geval.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Aha! Een ouderwets potje "Wie heeft de grootste?"generaal schreef:Die was ik even vergeten, maar dan is de PSV-verdediging nog steeds overall beter dan die van Ajax.goodfella schreef:![]()

Over Ajax zeg ik maar even niets, maar de verdediging van PSV is niet bepaald degelijk. Dat is wel eens anders geweest.