PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za sep 13, 2008 10:06 pm

Klopt helemaal.. De positie van de grensrechter was ook heel raar!

Psv gewoon zakelijk gewonnen en was ook verdiend! Het was wel erg opvallend dat PSV het lastig kreeg toen Afellay eruit ging. Hij begint een heel belangrijke schakel te wordne voor Psv. Voor Psv te hopen dat hij lang heel blijft nu er weer een zwaar programma aan komt!

Frank

Bericht door Frank » za sep 13, 2008 10:09 pm

Zlatan Son of God schreef:Klopt helemaal.. De positie van de grensrechter was ook heel raar!
Waarschijnlijk had hij niet in de gaten dat Varkevisser mee naar voren was gegaan en ging hij met die verdediger van Sparta mee.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Aristides

Bericht door Aristides » za sep 13, 2008 11:14 pm

Maarre ze staan wel weer op 6 punten.
Dat telt, in Eindhoven heeft nog nooit iemand zich zorgen gemaakt over hoe er wordt gewonnen, waarom zou dit nu ineens zijn veranderd? Thuis alles met 1-0 winnen en ze worden er gek van vreugde.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 14, 2008 8:59 am

Is toch ook heel normaal? Wij staan vanmiddag in elk geval níet op zes punten na twee wedstrijden. We kunnen wel neerbuigend doen, maar PSV draait al weer en dat terwijl ze gisteren startten met vijf nieuwe spelers in de basis. Ze doen goed werk daar.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 14, 2008 9:06 am

Hoe zou jij reageren als AJAX zo zou spelen?

Frank

Bericht door Frank » zo sep 14, 2008 10:02 am

Het lijkt hier af en toe wel een plaat die blijft hangen.

Het is nu wel duidelijk dat PSV supporters idioten zijn die lak hebben aan het vertoonde spel en dat Ajax supporters verwende jongetjes zijn die alleen maar tevreden zijn als Ajax de sterren van de hemel speelt en nog eens met duidelijke cijfers wint. Dat hoeft echt niet elke keer herhaald te worden.

Sorry voor het sarcasme, maar af en toe word ik een beetje moe van al die uitspraken die elk jaar terug komen. :blush.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 14, 2008 10:10 am

Ach, je hoeft er niet moe van te worden. PSV is vier keer achter elkaar kampioen geworden en staat weer bovenaan, dus ze zullen wel iets goed doen bij jullie club. Wij daarentegen winnen niets en stapelen teleurstelling op teleurstelling, dus we moeten toch wat. :blush.gif:

:ajaxscarf.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 14, 2008 10:36 am

Volgens mij gaat de vraag van Neefkens helemaal niet over PSV. Ter geruststelling, Frank, het blijkt dat de grote mond van veel Ajacieden dat ze het hoe bij een overwinning minstens zo belangrijk vinden, alleen maar gestoeld was op bluf en een grote bek. Vier jaar geen kampioen en het hoe maakt voor het grootste deel ook niets meer uit. Spijtig
I think I lost my fucking headache

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo sep 14, 2008 10:43 am

De stijl verfraaid het resultaat. En wij Ajacieden zijn veeleisend, dus we eissen het mooiste. A là PSV kampioen worden: ik zou me niet de ploeg voelen die heeft laten zien dat het gewoon de beste is. Eerder die heeft laten zien het minst onstabiel is, zo wil je toch niet kampioen worden?

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 14, 2008 11:04 am

Ach, natuurlijk zou elke Ajacied blij zijn als Ajax kampioen wordt, ook al gebeurt dat met lelijk voetbal. Maar er zal wel degelijk heel veel gekanker zijn op het nivo van de wedstrijden. Hoewel het wel steeds minder wordt, steeds meer Ajacieden interesseren zich geen reet meer voor zaken als 'onderscheidend voetbal'.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 14, 2008 11:14 am

Neuh, want onderhand weet niemand meer wat dat is. Het is een holle kreet geworden.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo sep 14, 2008 11:15 am

Idem als Vedette-10. Toch, Psv is en blijft Ajax' kwade geweten. Zolang wij niet minimaal de efficiency en effectiviteit van Psv hebben, zal het sappelen blijven bij ons. Wat mij alleen nog meer verbijstert bij Ajax: het schrijnende gebrek aan 'voetbalintelligentie'. Zowel bij het overgrote deel van de spelers als bij de technische staf. Geen sluwheid, geen gogme. Zelfs een normale pass van a naar b schijnt vaak al moeilijk te zijn. Het is steeds weer ploegen en ploeteren, lange halen naar voren en maar hopen op een bevlieging voorin. Ik zie verdomme legio clubs die de organisatie en zaken als passing, positiespel en ander teamwork aanmerkelijk beter verzorgd hebben dan Ajax. Zelfs nationaal. En wie je ook aanstelt en aantrekt, het verandert maar niet. Triest.

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 14, 2008 11:18 am

Natuurlijk is het geen holle kreet. Ik ben blij dat Ajax niet zo cynisch speelt als PSV. Dan maar geen kampioenschap. Op het moment dat je ophoudt met streven naar verbetering kan je net zo goed helemaal ophouden

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 14, 2008 11:18 am

Dat is te wijten aan de opleiding. Daar wordt zoveel voorgekauwd dat spelers niets meer zelf hoeven te bedenken. Een Thomas Vermaelen kan heus wel voetballen, maar qua spelintelligentie legt hij het af tegen nieuwkomer Marcellis.

Ooit was gogme ons handelsmerk. Nu niet meer.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo sep 14, 2008 11:36 am

joey schreef:Dat is te wijten aan de opleiding. Daar wordt zoveel voorgekauwd dat spelers niets meer zelf hoeven te bedenken. Een Thomas Vermaelen kan heus wel voetballen, maar qua spelintelligentie legt hij het af tegen nieuwkomer Marcellis.

Ooit was gogme ons handelsmerk. Nu niet meer.
Het is misplaatste arrogantie. En sinds Ajax miljoenen peurt uit commerciele deals en niet meer met voetbal is elke inventiviteit uit het beleid verdwenen.

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 15, 2008 7:55 am

LucaS schreef:Dan maar geen kampioenschap. Op het moment dat je ophoudt met streven naar verbetering kan je net zo goed helemaal ophouden
Dat geen kampioenschap gaat jullie erg goed af :icon_biggrin.gif:
En verbetering is niet zo moeilijk voor Ajax...begin met het winnen van de meeste wedstrijden, krijg minder doelpunten tegen, kwalificeer je voor de CL en eindig eindelijk weer eens als 1e. Het aanvallende attractieve voetbal dat Ajax ooit speelde kan daarna misschien wel weer een keer ingevoerd worden.

Bij PSV is er natuurlijk ook streven naar verbetering, zoals voor de 5e keer op rij kampioen worden.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma sep 15, 2008 7:58 am

Ik ben echt benieuwd wie het gaat worden trouwens. Blijft psv zo degelijk als de afgelopen jaren of gaat de aanvalslinie van Ajax de doorslag geven? Volgens mij wordt het weer erg spannend!

Morgenavond al CL, nu gaat het seizoen eindelijk weer echt beginnen. Zware pot voor jullie trouwens morgen al! Ff kijken of Johnny jullie een loer kan draaien :666.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 15, 2008 8:28 am

Ik ben ook benieuwd, als Van Basten Ajax aan het voetballen krijgt gaat het erg spannend worden ! PSV is weer degelijk en voetbalt meer vooruit dan vorig seizoen, waar Ajax een fantastische voorhoede heeft en daardoor de mindere verdediging beter op kan vangen.

Morgen gaat erg zwaar worden, Atletico heeft een heel goed team...

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma sep 15, 2008 10:48 am

Een heel goed team, maar dit weekend was het niet best zonder de sterrenvoorhoede. Benieuwd of Heitinga zal spelen, die heeft het tot nu toe goed gedaan, al vind ik persoonlijk de verdediging zoals die zonder hem staat sterker(Perea is een veel betere mandekker dan Heitinga).

Als ik PSV was zou ik een lopertje(die Hongaar) op Seitaridis zetten die hem een beetje kan afstoppen en een goede trucendoos op de andere back, Pernía, die verdedigend het zwakst is. Ujfalusi en Heitinga zijn geen helden met ruimte in de rug, Perea kan dat wel dus daar is misschien wel iets te halen voor een Amrabat. Middenveld met Maniche en Assunçao is verdedigend erg sterk, dat wordt bikkelen tegen Afellay en Simons die moet letten op de diepgang van Maniche en de flanken, waar het aanvallend vandaan komt.

Aguero op een goede dag kan alles, en Forlan vind ik zelf een geweldige spits. Kan met iedereen samen spelen en is enorm veelzijdig in zijn eigen mogelijkheden. Een prachtkoppel. Gaat heel lastig worden voor de PSV verdediging ook al lijken Marcellis en Brechet me wel een bekwaam duo.

Atletico komt veel door over de flanken, essentieel om die goed af te dekken.

generaal

Bericht door generaal » ma sep 15, 2008 1:45 pm

Ik denk dat Amrabat en Afellay voldoende werk verrichten om de hele Atlético-opbouw te verstoren. Brechet en Marcellis schat ik iets hoger in dan Ujfalusi en Heitinga.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma sep 15, 2008 1:55 pm

generaal schreef:Ik denk dat Amrabat en Afellay voldoende werk verrichten om de hele Atlético-opbouw te verstoren. Brechet en Marcellis schat ik iets hoger in dan Ujfalusi en Heitinga.
Hehe.. mooi dat optimisme na 2 speelronden. Ik denk dat Affelay redelijk kort gehouden gaat worden. En als je dan nóg een topper hebt die het over kan nemen zou Atletico het moeilijk krijgen. Nu denk ik dat het wel mee gaat vallen. Volgens mij is die Brechet ook nog niet echt getest.

generaal

Bericht door generaal » ma sep 15, 2008 2:11 pm

GangstaRiB schreef:
generaal schreef:Ik denk dat Amrabat en Afellay voldoende werk verrichten om de hele Atlético-opbouw te verstoren. Brechet en Marcellis schat ik iets hoger in dan Ujfalusi en Heitinga.
Hehe.. mooi dat optimisme na 2 speelronden. Ik denk dat Affelay redelijk kort gehouden gaat worden. En als je dan nóg een topper hebt die het over kan nemen zou Atletico het moeilijk krijgen. Nu denk ik dat het wel mee gaat vallen. Volgens mij is die Brechet ook nog niet echt getest.
Amrabat is toch wel een handenbindertje á la Farfán (iets minder goed natuurlijk).

Ik ken Brechet van de Franse competitie en heb duels gezien van hem tegen Lyon, Marseille en Lille waarin hij telkens minimaal een ruime voldoende haalde. Niet de allerbeste mandekker van de wereld, maar wel te vergelijken met Cocu die als centrale verdediger speelt.

Jim

Bericht door Jim » ma sep 15, 2008 2:58 pm

Baseman schreef: Morgen gaat erg zwaar worden, Atletico heeft een heel goed team...
PSV zal het dit seizoen sowieso erg zwaar gaan krijgen in de CL. Niet alleen vanwege de ijzersterke poule waarin het zit. Elk jaar holt het team kwalitatief wat verder uit (wat overigens geldt voor de eredivisie in zijn totaliteit), dus internationaal wordt het ieder jaar lastiger wat klaar te spelen. Geen schande overigens.
Tegen Atletico liggen voor PSV de grootste mogelijkheden nog in de thuiswedstrijd. Vrees dat in Madrid helemaal niks te halen valt. Daarvoor heeft dat team teveel offensieve kracht.

999

Bericht door 999 » ma sep 15, 2008 4:07 pm

Ik denk dat Stevens denkt ... bekijken jullie het maar ik ga lekker met de kont tegen de zestien hangen ... om er dan razendsnel uit te komen bij balverlies Atl. M. ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma sep 15, 2008 6:13 pm

PSV en Fagner uit elkaar

AMSTERDAM - PSV heeft het contract met de verdediger Fagner ontbonden. Trainer Huub Stevens liet de 19-jarige Braziliaan al tijdens de voorbereiding op dit seizoen weten dat er geen plek voor hem was in de selectie.

Fagner kwam in de zomer van 2007 over van 2007 over van Sport Clube Corinthians Paulista. Hij tekende een meerjarig contract bij PSV, waarna hij voor een half jaar werd uitgeleend aan Vitoria Bahia in zijn vaderland. Hij gaat terug naar Brazilië.
Blij met de punten ...

Gesloten