Leonardo Vitor Santiago

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

goodfella

Bericht door goodfella » di sep 02, 2008 6:45 pm

Vedette-10 schreef:Ajax was eruit met NEC hoor.. Nee, hij is een prima alternatief voor Sulejmani(die nog niet helemaal in orde is) en ik ben blij dat hij is gebleven. Cvita op 11 is toch armoede.
Vedette-10 schreef:En nu heb je alleen Goossens nog over die goed linksbuiten kan spelen, maar die heeft juist nog de instroom nodig.
Lul aub niet zo dom! Ik kan er echt niet meer tegen!

:ajaxsmiley.gif:

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » di sep 02, 2008 7:03 pm

Er is een verschil in waar die speler hoort te spelen(breed of juist in de buurt van de as).

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di sep 02, 2008 7:31 pm

Willen jullie op elkaar afreageren via de PM? Nu verkloten jullie zo'n beetje alle topics?

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo sep 03, 2008 6:43 am

Leo in de winterstop naar NEC?
woe. 3 september 2008

Vandaag in de Gelderlander

Eisen Leonardo zijn NEC te gortig
Clubs waren er al uit, maar Braziliaan blijft toch bij Ajax.

Met een goed gevoel ar­riveerde Mario Been maandag­avond bij het voetbalgala in Hilver­sum. De trainer van NEC had eer­der die dag Collins John aan zijn selectie toegevoegd en het moest raar lopen wilde hij Leonardo en­kele uren voor het sluiten van de transferperiode ook niet op zijn spelerslijst krijgen.

„We hadden eerder al een keer in Wageningen gesproken. Toen had hij al te kennen gegeven graag naar NEC te komen. Maar kwa­men we er met Ajax nog niet uit. Maandag bereikten beide clubs echter overeenstemming en zijn we tijdens het gala met Leonardo apart gaan zitten.”

Om de laatste plooien glad te strij­ken, moest de NEC-delegatie ge­dacht hebben. Maar dat liep even anders. „ Leo kwam met aanvullen­de eisen die hij eerder niet ge­noemd had. Misschien gokte hij dat de tijdsdruk in zijn voordeel zou werken. Ik heb het laatste uur van het gala niet eens meer gezien. Maar na intern overleg hebben we besloten de onderhandelingen af te breken. Ik verwijt Leo niks. Hij vecht voor zijn eigen hachie. Gaat weer voor zijn kans bij Ajax. We hebben handen geschud en zijn uit elkaar gegaan. Het is niet an­ders. Misschien gaan we tijdens de winterstop in de herkansing.”

Bron: http://www.detrouwehonden.nl/

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo sep 03, 2008 9:33 am

Telegraaf schreef:Leonardo kan nog steeds naar Qatar

woensdag 03 september, door SV, Amsterdam, 10:22u, De Telegraaf
Leonardo zag een overgang naar NEC afketsen, maar kan nog steeds op zeer korte termijn naar een nieuwe club vertrekken. Al Sadd uit Qatar heeft bovengemiddelde interesse in de Ajacied.

Op de clubsite legt technisch directeur Danny Blind uit waarom hij nog steeds kan vertrekken. 'Er is interesse voor hem uit een land dat niet gebonden is aan de regel dat er voor 1 september getransfereerd moet zijn, dus wellicht gebeurt daar nog wat', aldus Blind.

Hans Coret, de zakelijk adviseur van Leonardo, blijft op de vlakte over een mogelijk vertrek van zijn cliënt naar Qatar. 'We wachten rustig af. En als ze niet concreet worden blijft hij gewoon bij Ajax', zegt Coret in De Telegraaf.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo sep 03, 2008 9:39 am

Kom op leo, je kunt het. :ajaxsmiley.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo sep 03, 2008 11:46 pm

Betekent dit ook dat Ajax nog spelers uit Qatar kan kopen?

Baseman

Bericht door Baseman » do sep 04, 2008 6:51 am

Nee, want in Nederland geldt wel de regel dat er voor 1 september getransfereerd moet zijn. In Qatar blijkbaar niet.
'Er is interesse voor hem uit een land dat niet gebonden is aan de regel dat er voor 1 september getransfereerd moet zijn'

Michael_B

Bericht door Michael_B » do sep 04, 2008 10:36 am

Neefkens schreef:Kom op leo, je kunt het. :ajaxsmiley.gif:
Tja. Ik weet het niet hoor, maar wie zijn onze backups van Sulejmani, KJH en Suarez? Cvita voor KJH, Martina/Rommedahl/Kennedy voor Suarez en dan lijkt me toch Leonardo voor Sulejmani momenteel. Veel meer smaken hebben we niet.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » do sep 04, 2008 10:59 am

Zeg je het juist. Door dat domme gezeur over dat er maar 11 rollen te vergeven zijn, zijn we nu flink minder geworden voorin. Straks gaat Leo ook nog weg, houden we alleen nog Martina, Cvitanich, Bodul en Manucharyan over voor in de breedte..

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 08, 2008 6:47 pm

Sportweek schreef:Leonardo wacht op de verlossende fax
maandag 08 september, door Aias, Leeuwarden, 19:18u, SportweekLeonardo weet nog steeds niet waar zijn nabije toekomst ligt. De linkerspits van Ajax is rond met een club uit Qatar, maar wacht al enkele dagen op de verlossende fax uit het oliestaatje.

'We zijn akkoord, maar het is wachten op de verlossende fax met bankgaranties', zegt Leonardo tegen Sportweek. 'Als het te lang duurt dan blijf ik bij Ajax en ga ik proberen om bij de wedstrijdselectie te komen. De trainers willen dat ik blijf, maar ik moet spelen. Op de bank word ik niet gelukkig.'

Leonardo zag eerder een transfer naar NEC afspringen, omdat hij niet tot een persoonlijk akkoord kwam met de Nijmeegse club. 'Ik was echt wel bereid flink in te leveren, omdat ik dolgraag onder Mario Been had gewerkt. Bij NAC Breda verdiende ik eenderde van wat ik nu verdien. Als tegenprestatie stelden zij zich weer soepel op bij een transfer. Dat idee kreeg ik bij NEC echter niet'. (tekst: voetbalprimeur.nl)
Hij wordt ge-quote, dus ik ga ervan uit dat deze berichtgeving van SW wel klopt.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 15, 2008 8:55 am

Zlatan Son of God schreef:Hij wil alleen spelers die het niveau aankunnen en waard zijn in de selectie. Lijkt me heel duidelijk!
Vandaar dat Leonardo gisteren in de basis stond. :hypocrite.gif:

Wat is de status van deze speler? Eerst moest hij weg, nu doet hij weer helemaal mee? Beetje inconsequent.

Gisteren liet Leonardo weer zien waarom we hem zo snel mogelijk moeten lozen. Voetbalde alleen voor zichzelf. Rendement nul.
Het stinkt aan alle kanten!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma sep 15, 2008 9:43 am

Ja ik was ook verrast! Speelde gisteren ook weer dramatisch.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 15, 2008 10:07 am

Heerlijke voetballer, zeker een speler waarvoor je naar het stadion komt.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma sep 15, 2008 10:12 am

InnerHarbour schreef:Heerlijke voetballer, zeker een speler waarvoor je naar het stadion komt.
Een en al gepruts

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma sep 15, 2008 10:15 am

Het viel mij op dat hij geen bal aan de voet kan houden. Hij schiet de ballen elke keer een meter naar voren om er vervolgens achteraan te hollen.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 15, 2008 10:16 am

Hij was heel actief, maar ook héél ongelukkig (om het netjes uit te drukken).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma sep 15, 2008 10:35 am

Peter schreef:Het viel mij op dat hij geen bal aan de voet kan houden. Hij schiet de ballen elke keer een meter naar voren om er vervolgens achteraan te hollen.
Zijn balbeheersing is heel slecht, zeker voor een Braziliaan. Net als zijn aanname. Te vroeg naar Nederland gehaald denk ik altijd als ik hem zie; hard rennen en af en toe een trucje maar verder. Pijnlijk incompetente voetballer.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 15, 2008 10:41 am

Ging hij nou nog naar Qatar of kan dat niet meer? Er is toch geen deadline voor transfer die kant op?

Het zal altijd een speler van dit niveau blijven. Af en toe heb je er een keer succes mee maar hij komt gewoon veel te kort om structureel op niveau te presteren.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 15, 2008 10:54 am

Raul Gonzalez Blanco schreef:Zijn balbeheersing is heel slecht, zeker voor een Braziliaan. Net als zijn aanname. Te vroeg naar Nederland gehaald denk ik altijd als ik hem zie; hard rennen en af en toe een trucje maar verder. Pijnlijk incompetente voetballer.
Precies, hij kan er gewoon weinig van. Komt veel tekort voor Ajax. Hij haalt ook steeds hetzelfde trucje uit. Recht op de tegenstander afrennen met de bal, overtreding opzoeken, duikelen en dan verongelijkt op de grond zitten pruilen. Terwijl hij de bal dan allang had kunnen afspelen. Gevolg: een mogelijkheid op een kans (om met Van Gaal te spreken) verpest in ruil voor een vrije trap op veertig meter van het doel.

Ik erger me werkelijk kapot aan die jongen. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 15, 2008 2:08 pm

Je ergert je aan de wedstrijd, je ergert je aan Leonardo, je ergert je van Basten, je ergert je aan het beleid van Ajax, je ergert je kapot aan alles binnen Ajax. Misschien kan je aangeven wat je niet ergert en daar eens een tijdje over praten, zou een frisse wind zijn.

Aristides

Bericht door Aristides » ma sep 15, 2008 2:29 pm

Marillion schreef:Ging hij nou nog naar Qatar of kan dat niet meer? Er is toch geen deadline voor transfer die kant op?

Het zal altijd een speler van dit niveau blijven. Af en toe heb je er een keer succes mee maar hij komt gewoon veel te kort om structureel op niveau te presteren.
Zaten ze gisteren op de tribune? Ik vrees dat hij blijft, het vertrouwen van MvB, in de rangorde boven Rommedahl, Martina en Kennedy (en boven Suarez?)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 15, 2008 2:42 pm

MvB gaf aan dat hij hem de kans had gegeven op basis van zijn goede prestaties tijdens de trainingen. En de concurrentie om de plek achter Suarez is natuurlijk niet zo groot.

Ach, volgende keer speelt Suarez gewoon weer. Want die is natuurlijk véél en véél beter. Misschien hebben ze in Qatar alleen het moment uit de samenvatting gezien waarin hij wegdraaide bij een tegenstander? :eusa_pray.gif:
InnerHarbour schreef:Je ergert je aan de wedstrijd, je ergert je aan Leonardo, je ergert je van Basten, je ergert je aan het beleid van Ajax, je ergert je kapot aan alles binnen Ajax. Misschien kan je aangeven wat je niet ergert en daar eens een tijdje over praten, zou een frisse wind zijn.
Je moet het wel willen zien InnerHarbour:
joey in het topic 'Ajax Supporters Raad (ASR)' schreef:Het verdelen van de Kick Off ging gisteren goed bij ons. Hopelijk elders ook.
Maar wat is er nu allemaal zo goed aan Leonardo? Die jongen heeft sinds zijn entree bij Ajax nauwelijk wat laten zien. Hij is gewoon niet goed genoeg.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 15, 2008 2:55 pm

Oops, I stand corrected. :ajaxsmiley.gif:

T82

Bericht door T82 » di sep 16, 2008 12:09 pm

Waar is Vedette-10 nu met zijn Leonardo-opgehemel?

Plaats reactie