Ajax - Roda JC * 14-09-2008
Zeker te weten.En een beetje extra verwennen kan ook geen kwaadLucaS schreef:Ze waren niet in de samenvatting! Maar hij heeft haar netjes thuisgebracht, dus ik was daar dan wel weer tevreden over. Goed dat hij na een uurtje hier thuis ging oprotten. Met mijn meissie op stap is één ding, blijven hangen is me iets teveel van het goede.Voetske schreef:Als ik Lucas was zou ik Peter r.d. V. eens gaan bellenRonald! schreef: Wie weet krijgen we vanavond in de samenvatting nog een snapshot van 'een stelletje' te zien op de tribune ;)
Strakjes knuffelen op de bank, dat lijkt me een goed plan!

Laatst gewijzigd door 999 op zo sep 14, 2008 6:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ik vond de eerste helft prima. Ook Voetske vond de eerste helft goed, geloof ik. En zelfs Jansma viel het alles mee. Dat zijn toch ook niet de minsten.goodfella schreef:Maar heb je echt goed voetbal gezien Johnk? Ik niet de eerste helft en ik was niet de enige die het zo zag. Kansen waren er genoeg ja, maar dat kan ook niet anders met zo'n droomvoorhoede. Ajax kan met matig voetbal toch zomaar een monsteruitslag neerzetten en dat gaat dit seizoen zeker een keer of 10 gebeuren.Jöhnk schreef:Hoeveel kansen had je willen zien?brigade zuid schreef:Ik vond het een redelijke wedstrijd, zoals Goodfella al zegt, de eerste helft was net als we gewend waren zeg maar, tweede helft wat beter.
Ajax wist veel kansen te creeren. Met de nadruk op creeren. Het was geen toevalsvoetbal (Koster) of reactievoetbal (Ten Cate). Het veldspel deed vermoeden dat Danny Blind weer op de bank zat. Echter, nu hebben we een scherpere voorhoede dan destijds. Behalve vandaag.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo sep 14, 2008 6:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan ben ik dit keer dus de azijnzeiker Johnk. ;-)Jöhnk schreef: Ajax wist veel kansen te creeren. Met de nadruk op creeren. Het was geen toevalsvoetbal (Koster) of reactievoetbal (Ten Cate).
Neemt niet weg dat ik genoten heb van Sulejmani en Suarez. Wat een geweldige carriere gaan die gasten tegemoet.
Met je minnen ben ik het eens. Met je eerste 2 plussen ook. Maar ik vond Sarpong echt een verschrikking. Ook de tweede helft.goodfella schreef:+ Vertonghen en Emanuelson die van plek zijn verwisseld
+ v/d Wiel in de basis
+ Sarpong de 2de helft op het middenveld
- Sno in de basis
- Leonardo in de basis
- Lindgren geen basisplek
- Wanneer krijgt de Jong speeltijd?
Verder een goede wedstrijd, imo. Ontzettend veel kansen, te weinig goals. Redelijk verdedigd, op die twee momenten na. Er zit een stijgende lijn in.
Maar volgende week ajb gewoon weer Gabri en Lindgren erin.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik hoop alleen dat Ajax daar nog van meeprofiteert, want we hebben de afgelopen jaren zat toekomstige topspelers gehad waar we maar bar weinig mee gewonnen hebben.goodfella schreef: Neemt niet weg dat ik genoten heb van Sulejmani en Suarez. Wat een geweldige carriere gaan die gasten tegemoet.
Laatst gewijzigd door Arthur op zo sep 14, 2008 7:05 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Dat was inderdaad behoorlijk zwak. Voor de verdere rest speelde hij heel degelijk, imo. Al flikkerde ik inderdaad wel bijna van mijn stoeltje toen ik zag hoe makkelijk hij eruit werd gelopen op de achterlijn.GangstaRiB schreef:Heb alleen de samenvatting gezien, maar vond toch Oleguer weer tegenvallen. Wordt zonder reactie eruit gelopen door Cisse. Voor zo'n 'ervaren' speler verwacht je toch wat meer.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Heb je het weer hé.Zij is degene die een dagje met die slijmkous naar AJAX gaat.En wie moet het boeltje weer een bietje rechttrekken .. jij dus ... Eigenlijk had Syl bonbonnetjs mee moeten brengen .. alhoewel .. dan ga je je ook het een en ander af vragen .. Bonbons voor mij ?, heb je iets te vertellen schat ?.LucaS schreef:Ik heb al heerlijke praliné bonbonnetjes gekocht Voets, werkt geweldig om haar ermee te verleiden!

Blij met de punten ...
Een kinderhand is snel gevuld???Jöhnk schreef:Het mag allemaal met iets meer overleg, maar op zich vond ik de wedstrijd niet verkeerd. Sowieso beter dan ik ooit onder Koster en Ten Cate heb gezien.
En jullie verwijten Feyenoord supporters snel tevreden te zijn?? Donder op... Ajax was echt SLECHT!!!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ik ga de wedstrijd staks of morgen nog een keertje op m'n gemak bekijken.Meestal, vrij van spanningen, kijk je er dan toch iets anders tegenaan ..LucaS schreef:Als ze iets te vertellen heeft, vertelt ze ook wel.
Het blijft grappig hoeveel verschillende meningen er toch weer zijn over één en dezelfde wedstrijd
Blij met de punten ...
Heb je echt nix beters te doen?? ;)Voetske schreef:Ik ga de wedstrijd staks of morgen nog een keertje op m'n gemak bekijken.Meestal, vrij van spanningen, kijk je er dan toch iets anders tegenaan ..LucaS schreef:Als ze iets te vertellen heeft, vertelt ze ook wel.
Het blijft grappig hoeveel verschillende meningen er toch weer zijn over één en dezelfde wedstrijd
Ja, dat snap ik ook wel.. die vinden het wel prima zoals Ajax nu speelt... zo wordt je makkelijk kampioenLucaS schreef:Ik vond Ajax prima spelen. Op PSV Netwerk vinden ze dat trouwens in meerderheid ook
Waar heb ik wie wat verweten?banjavi schreef:Een kinderhand is snel gevuld???Jöhnk schreef:Het mag allemaal met iets meer overleg, maar op zich vond ik de wedstrijd niet verkeerd. Sowieso beter dan ik ooit onder Koster en Ten Cate heb gezien.
En jullie verwijten Feyenoord supporters snel tevreden te zijn?? Donder op... Ajax was echt SLECHT!!!
Het gaat me meer om het algemeen... Ajax speelde gewoon bar en bar slecht vandaag.... ik pikte er gewoon even een opmerking uit... zonder uit te halen naar jou... excuses als dat zo is opgevat...Jöhnk schreef:Waar heb ik wie wat verweten?banjavi schreef:Een kinderhand is snel gevuld???Jöhnk schreef:Het mag allemaal met iets meer overleg, maar op zich vond ik de wedstrijd niet verkeerd. Sowieso beter dan ik ooit onder Koster en Ten Cate heb gezien.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Wedstrijd kunnen zien op Setanta en gelukkig maar!
1ste helft was goed van Ajax kant. Tig kansen gecreeerd en 1 kans weggegeven. Volgens de commentator had het 6-1 moeten staan en zelfs met 4-1 zou ik meer dan tevreden zijn.
De 2de helft was matig omdat Ajax meer en meer tegen zichzelf begon te voetballen. Nog steeds genoeg kansen gecreeerd maar ook Roda een aantal mogelijkheden gegeven.
De 1-0 was terecht en wow wat een kopbal! Het is trouwens grappig om te zien dat de bewaker van Vermaelen net buiten de 16 staat om z'n schoen goed te doen en tegen z'n medespeler zegt Vermaelen op te pakken. Blijkbaar werkte die communicatie niet helemaal goed :)
Voor mij waren er 2 duidelijke tegenvallers: Sarpong en Oleguar. Sarpong heeft volgens mij geen bal goed geraakt en daar doet z'n dynamische spel niets aan af helaas. Ik wijt het aan ervaring dus ik hoop dat het wat wordt. Van Oleguar had ik eerlijk gezegd veel meer verwacht. Ik vind 'm vaak slap in de duels en z'n inspeel pass in ronduit dramatisch! Ik verwacht/hoop dat volgende week Silva VdWiel Vermaelen Urby spelen. VdWiel speelde met flair en ook al ging niet alles goed ik heb wel van 'm genoten. De rest speelde min of meer een redelijke wedstrijd. Een hoop kansen gemist en weinig echt weggegeven. Scoor je 3 keer in de eerste helft dan win je deze pot met duidelijke cijfers. Best ironisch dat zelfs onze fenomenale aanvallers zoveel kansen kunnen missen.
Even over Sno, ik vond 'm de 1ste helft goed spelen, de 2de helft een stuk minder gezien. Sno is een fysiek ijzersterke speler. Hoeveel ballen hij wel niet heeft afgepakt of duels simpelweg wint is geweldig. Alleen voetballend is het niet altijd geweldig. Maar ik snap wel dat VBasten zo'n soort speler in het team wil hebben.
Hoe dan ook geeft deze wedstrijd wel hoop voor de toekomst.
1ste helft was goed van Ajax kant. Tig kansen gecreeerd en 1 kans weggegeven. Volgens de commentator had het 6-1 moeten staan en zelfs met 4-1 zou ik meer dan tevreden zijn.
De 2de helft was matig omdat Ajax meer en meer tegen zichzelf begon te voetballen. Nog steeds genoeg kansen gecreeerd maar ook Roda een aantal mogelijkheden gegeven.
De 1-0 was terecht en wow wat een kopbal! Het is trouwens grappig om te zien dat de bewaker van Vermaelen net buiten de 16 staat om z'n schoen goed te doen en tegen z'n medespeler zegt Vermaelen op te pakken. Blijkbaar werkte die communicatie niet helemaal goed :)
Voor mij waren er 2 duidelijke tegenvallers: Sarpong en Oleguar. Sarpong heeft volgens mij geen bal goed geraakt en daar doet z'n dynamische spel niets aan af helaas. Ik wijt het aan ervaring dus ik hoop dat het wat wordt. Van Oleguar had ik eerlijk gezegd veel meer verwacht. Ik vind 'm vaak slap in de duels en z'n inspeel pass in ronduit dramatisch! Ik verwacht/hoop dat volgende week Silva VdWiel Vermaelen Urby spelen. VdWiel speelde met flair en ook al ging niet alles goed ik heb wel van 'm genoten. De rest speelde min of meer een redelijke wedstrijd. Een hoop kansen gemist en weinig echt weggegeven. Scoor je 3 keer in de eerste helft dan win je deze pot met duidelijke cijfers. Best ironisch dat zelfs onze fenomenale aanvallers zoveel kansen kunnen missen.
Even over Sno, ik vond 'm de 1ste helft goed spelen, de 2de helft een stuk minder gezien. Sno is een fysiek ijzersterke speler. Hoeveel ballen hij wel niet heeft afgepakt of duels simpelweg wint is geweldig. Alleen voetballend is het niet altijd geweldig. Maar ik snap wel dat VBasten zo'n soort speler in het team wil hebben.
Hoe dan ook geeft deze wedstrijd wel hoop voor de toekomst.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ach, jij kan zo lekker overdrijven he. Vorig seizoen zou NEC ook degraderen. En die Feyenoord-obsessie? Tja...banjavi schreef:Het gaat me meer om het algemeen... Ajax speelde gewoon bar en bar slecht vandaag.... ik pikte er gewoon even een opmerking uit... zonder uit te halen naar jou... excuses als dat zo is opgevat...Jöhnk schreef:Waar heb ik wie wat verweten?banjavi schreef: Een kinderhand is snel gevuld???
Als je Roda wegvaagt speel je niet verkeerd. Daar blijf ik bij.
IN de winterstop had ook niemand.. (ook jij niet... waarschijnlijk) verwacht dat NEC het zo goed zou doen... dus daar had ik (toen) geen ongelijk in...
Ajax heeft vandaag Roda echt niet weggevaagd...
Ajax heeft vandaag Roda echt niet weggevaagd...