Dat is waar.WP_LeGeNd schreef:het is er niet beter op geworden sinds ie weg is gegaan.
Ajax - Roda JC * 14-09-2008
- Cluijffert
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
Ik weet niet waar jullie op hebben gelet met jullie negatieve oordeel over Sarpong? Ja hij was soms ongelukkig en de laatste 5 minuten waren matig, maar voor de rest was hij wel de persoon die voor de snelle verbining naar de aanval zorgde, de ruimtes maakte voor metname sulejmani. Daarnaast had hij enkele goede passes waaruit direct gevaar ontstond.
Er was er vandaag één heel erg slecht en dat was Huntelaar. Alles wat je fout kan doen deed hij.
maar wat wel positief was en daar moeten we het eigenlijk alleen over hebben het aanvalspel was weer des Ajax. snel en mooi. Nu nog afronden en dan komt het wel goed.
Verdedigend stond het redelijk vandaag met een uitstekende van der Wiel die ook aanvallend erg sterk was. (voor de zeikerds.. ja één slechte terugspeelbal) Vermaelen die eindelijk eens niet als een watje speelde en ook niet geblesseerd was. Zelfs Urby was niet onaardig.
Middenveld met Vertonghen is gewoon sterker en krijgt ook meer diepgang. Sno deed verdedigend prima zijn werk, maar werd te veel aangespeeld. In balbezit is hij gewoon nog niet op dit niveau. Hij heeft te veel handelingen nodig waardoor het spel heel erg vertraagd werd
Voorin werd er snel en veel bewogen, iets wat we sinds het vertrek van Zlatan al niet meer hadden gezien. Nu nog het vizier op scherp.
Er was er vandaag één heel erg slecht en dat was Huntelaar. Alles wat je fout kan doen deed hij.
maar wat wel positief was en daar moeten we het eigenlijk alleen over hebben het aanvalspel was weer des Ajax. snel en mooi. Nu nog afronden en dan komt het wel goed.
Verdedigend stond het redelijk vandaag met een uitstekende van der Wiel die ook aanvallend erg sterk was. (voor de zeikerds.. ja één slechte terugspeelbal) Vermaelen die eindelijk eens niet als een watje speelde en ook niet geblesseerd was. Zelfs Urby was niet onaardig.
Middenveld met Vertonghen is gewoon sterker en krijgt ook meer diepgang. Sno deed verdedigend prima zijn werk, maar werd te veel aangespeeld. In balbezit is hij gewoon nog niet op dit niveau. Hij heeft te veel handelingen nodig waardoor het spel heel erg vertraagd werd
Voorin werd er snel en veel bewogen, iets wat we sinds het vertrek van Zlatan al niet meer hadden gezien. Nu nog het vizier op scherp.
Ik ben het niet met je eens. Ondanks zijn dynamische speelstijl (vind ik een pluspunt) was hij veel te onzuiver en dus gewoon slecht. Wat ik wel degoutant vind is dat hij werd uitgefloten door de 'eigen' fans.Zlatan Son of God schreef:Ik weet niet waar jullie op hebben gelet met jullie negatieve oordeel over Sarpong? Ja hij was soms ongelukkig en de laatste 5 minuten waren matig, maar voor de rest was hij wel de persoon die voor de snelle verbining naar de aanval zorgde, de ruimtes maakte voor metname sulejmani. Daarnaast had hij enkele goede passes waaruit direct gevaar ontstond.
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Redelijke pot gezien. Ik heb nog niemand gehoord over vdWiel, maar speelde ook een puike wedstrijd. Sno en Leonardo vond ik minder goed spelen, overigens. Sno vooral omdat hij het spel heel erg vertraagd, al ziet hij het spelletje wel redelijk. Leonardo liep vooral heel veel in de weg en mist gewoon snelheid en wat extra's om echt dreigend te zijn. Balbehandeling was vaak ook beroerd.
Heb nooit de indruk gehad dat we hier punten zouden verliezen. Samengtrokken billetjes? Neuh, ik vond het krachtsverschil veel te groot en ook in de slotfase was er, behoudens die joekel van een kans, weinig pressie van Roda.
Heb nooit de indruk gehad dat we hier punten zouden verliezen. Samengtrokken billetjes? Neuh, ik vond het krachtsverschil veel te groot en ook in de slotfase was er, behoudens die joekel van een kans, weinig pressie van Roda.