Ajax - Roda JC * 14-09-2008
Voetske schreef:Syl zingt, na het zien van Meeuwis Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus ..LucaS schreef:Mooi, geel voor Meeuwis. Ik hoop dat Syl zich nu niet teveel zit te verlekkeren aan die gast.

Syl heeft een kaartje gekregen van een vriend van haar, iemand van de studie. Dus die zitten nu samen in het stadion. Eikel, die kerel

I think I lost my fucking headache
Oei, ai, vriend van de studie, waar heb ik dat meer gehoordLucaS schreef:Voetske schreef:Syl zingt, na het zien van Meeuwis Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus ..LucaS schreef:Mooi, geel voor Meeuwis. Ik hoop dat Syl zich nu niet teveel zit te verlekkeren aan die gast.![]()
Syl heeft een kaartje gekregen van een vriend van haar, iemand van de studie. Dus die zitten nu samen in het stadion. Eikel, die kerelTsss, een kaartje 'geven', yeah right. Maar gelukkig laat ik haar heel vrij en mag ze omgaan met wie ze wil

Blij met de punten ...
Wie weet krijgen we vanavond in de samenvatting nog een snapshot van 'een stelletje' te zien op de tribune ;)Voetske schreef:Okee, dan maar hopen dat ze samen niet aan het zingen zijn héLucaS schreef:Ik weet wie het is, hij komt hier wel vaker over de vloer. Zijn handjes zijn een beetje klef, dus vandaar dat ik het een vent van niets vind.
Maar verder aardig hoor, Ajacied he? ;)![]()