Engeland en Schotland
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
ITV1, Engeland tegen Rest of the World voor Soccer Aid 2008Duke schreef:Waar zie/zag jij Jaap en Teddy?
Met een aantal sterren zoals Romaria, Stam, Di Canio, Figo aangevuld met 'celebs' voor RotW en Shearer, Sheringham, Le Soux en nog een paar. Gordon Ramsey liep er ook rond maar is er af met een blessure. Hetzelfde geldt voor Colina.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Ik vind het vooral de gekte voorbij. Of het nou walgelijk is.Mr. Ajax schreef:brigade zuid schreef:Ik zit er op zich niet zo mee en zou het wel leuk vinden als dat vervelende United eens lekker voorbij geraasd wordt door City.
Het gaat dus om het manier waarop he...Ik vind dit echt walgelijk...
De voetballerij, supporters idem, hebben altijd moeite met het feit dat bestaande verhoudingen worden herschikt. Aan traditie wordt veel waarde gehecht. Verandering moet geleidelijk gaan, instant succes wordt niemand gegund. Omdat ManU vroeger ook al meer geld had dan ManCity en als gevolg daarvan succesvoller is geweest is dat in de ogen van velen een legitiemere topclub dan een concurrent die van de een op de andere dag een reike oliesjeik treft.
Ik vind daar dus wel wat op af te dingen.
ManU is HedgeFund-style gekaapt in een vijandige overname waardoor die club vol schulden zit die beetje bij beetje worden afgewenteld op de bezittingen van de club. Tja. Ik heb daar destijds al eens over opgemerkt dat die constructie minstens zo risicovol is als Abramovic binnenhalen. Als de Arabieren echt grof geld willen neertellen voor Ronaldo, dan zullen de eigenaren geneigd zijn daarmee hun leningen te voldoen. Is dat walgelijk?
Kwestie van marktwerking en verschuivingen in de top. Die zijn van alle tijden en met het oliegeld op markt is niets meer te gek.
Ik vind het vooralsnog vermakelijk. Voetbal is een bodemloze put, daar komt men vanzelf wel achter.
-
Ik. En over tien jaar herinnert niemand zich meer dat Chelsea een paar jaartjes zogenaamd Europese top is geweest. Ik zie Abramovich er snel mee stoppen nu die veel rijkere sjeik zich bij Man City heeft gemeld.joey schreef:Na verloop van tijd went iedereen aan de nieuwe status van zo'n club. Wie weet nog dat Chelsea tien jaar geleden weinig voorstelde?
-
- AT Toto winner 15/16
Bebbel did it again!, roept de verslaggever enthousiast. Leuk voor Babel, hij heeft toch aardig wat waarde voor Liverpool. Goed positie gekozen, goed ingeschoten.brigade zuid schreef:2-1 door Babel! Bij mij loopt op sport1 het commentaar een paar seconden achter bij de beelden, is dat normaal op sport1?
Het stinkt aan alle kanten!