Gabriel García de la Torre (Gabri)
Moderator: mods
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Daily Blind
Enoh! Zelfde type speler alleen een betere voetballerWie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de uitleg van Thomas c.s. die in Gabri geen goeie voetballer (voor Ajax) zien. Wie zou op zijn positie nou die rol beter kunnen vervullen? Ik zie daarvoor in onze selectie echt geen betere optie.
-
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
Ben ik met je eens. Ik denk dat bij Enoh meespeelde dat niemand hem kende, en dat er dus geen verwachtingspatroon was.brigade zuid schreef:Enoh heeft 2 x een goede wedstrijd gespeeld en wat weten we verder nou van hem.. ik moet het allemaal nog maar zien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Vind ik ook. Hij is overigens Zuid-Afrikaans voetballer van het jaar, dus hij zal ook best constant kunnen presteren.Vedette-10- schreef:De klasse druipt er vanaf.
Maar ach, een luxeprobleem is geen probleem. Zeker gezien het feit dat bepaalde spelers nogal blessuregevoelig zijn en zo nu en dan een kaartje pakken bovendien. Qua controlerende middenvelders zit het goed momenteel.
www.vi.nlGabri niet blij met de beslissingen van Van Basten
30/10/2008 18:52
Gabri is teleurgesteld in Ajax-trainer Marco van Basten. De fitte Spanjaard werd woensdag in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo buiten de basis gelaten en dit overkwam de middenvelder nog niet eerder sinds zijn komst naar Ajax medio 2006.
'Ik heb geen idee waarom ik niet startte', zei Gabri na afloop van de met 3-1 gewonnen wedstrijd. 'De trainer zegt dat het gaat om een tactische wissel. Ik moet proberen daar begrip voor op te brengen. De trainer bepaalt voor iedere wedstrijd welke opstelling het beste werkt.'
'Dat moet ik accepteren, maar het is duidelijk dat ik niet tevreden ben. Ik ben niet blij met de beslissingen van Van Basten', vervolgt de voormalig speler van Barcelona.
Tja, was te verwachten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Grootverdiener waar we in de zomer nog wel centen voor hadden kunnen vangen in dat geval. Het zou in ieder geval niets met beleid te maken hebben.
Hopelijk wordt dit allemaal een beetje normaal opgelost. Gabri moet gewoon de concurrentie aan met Enoh en voorlopig zie ik geen reden om Gabri te passeren.
Hopelijk wordt dit allemaal een beetje normaal opgelost. Gabri moet gewoon de concurrentie aan met Enoh en voorlopig zie ik geen reden om Gabri te passeren.
Ik vind Lindgren beter. Lindgren en Enoh hebben de toekomst. Gabri mag van mij weg. Tenzij hij graag op de bank zit als back up van Verthongen, maar dat zal wel niet.Peter schreef:Grootverdiener waar we in de zomer nog wel centen voor hadden kunnen vangen in dat geval. Het zou in ieder geval niets met beleid te maken hebben.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09