Feyenoord - Ajax 21-09-08
Feyenoord - Ajax 21-09-08
We hebben nog een tijdje, maar ik wil er vroeg genoeg bij zijn om een kaartje te kunnen vinden voor dit wedstrijd. Dit wordt dus mijn laatste klassieker de komende drie jaar, en is dus erg belangrijk voor me. Is het dus mogelijk om zonder seizoenskaart of Club Card een kaartje te kopen voor het uitvak daar?
Op ajax.nl staat nog niets, dus vraag ik het hier maar.
Alvast bedankt!
Op ajax.nl staat nog niets, dus vraag ik het hier maar.
Alvast bedankt!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Absoluut onmogelijk, mr. Ajax. Alleen uitkaarthouders kunnen een kaartje voor het uitvak kopen, en dat is volgende week zaterdag ongetwijfeld om 10.00.30 u uitverkocht. Enige mogelijkheid om bij de wedstrijd te zijn is om in een thuisvak plaats te nemen. Dan zul je wel iemand moeten hebben met een feyenoord cc..
Maak je geen zorgen, MvB heeft een plan, over vier jaar draaien we weer mee om plek één. Het komt allemaal in orde, feyenoord is geen concurrent voor ons, wij gaan voor plek vijf.Toppie schreef:Zelfs met dit verzwakte Feye#$$% is er van dit zwakke Ajax te winnen

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dit is een andere wedstrijd. Het is een cliche maar dat is niet voor niets zo geworden. Hoe slecht het bij ons ook gaat. Daar laten ze zien dat het altijd nog erger kan. En als wij die kant op komen zitten ze daar meestal al met samengeknepen billen klaar. Het zal toch niet weer mis gaan? Ja dat gaat het weer! Wij gaan daar gewoon winnen!
Nil volentibus arduum
Laten we het hopen, maar kampioen word je door van de zwakkere ploegen te winnen, precies datgene wat Ajax vandaag niet deed.Marillion schreef:Dit is een andere wedstrijd. Het is een cliche maar dat is niet voor niets zo geworden. Hoe slecht het bij ons ook gaat. Daar laten ze zien dat het altijd nog erger kan. En als wij die kant op komen zitten ze daar meestal al met samengeknepen billen klaar. Het zal toch niet weer mis gaan? Ja dat gaat het weer! Wij gaan daar gewoon winnen!
- InnerHarbour
Wie heeft het over 4 jaar gehad?Demosthenes schreef:Maak je geen zorgen, MvB heeft een plan, over vier jaar draaien we weer mee om plek één. Het komt allemaal in orde, feyenoord is geen concurrent voor ons, wij gaan voor plek vijf.Toppie schreef:Zelfs met dit verzwakte Feye#$$% is er van dit zwakke Ajax te winnen
I think I lost my fucking headache
4 maanden is genoeg om deze zeer eigenwijze en arrogante trainer de laan uit te sturen met z'n holmaatjes , ja ik ben heel boos dat je dit kutseizoen het zelfde voetbal krijgt te zien als onder bloempot Koster/LucaS schreef:Wie heeft het over 4 jaar gehad?Demosthenes schreef:Maak je geen zorgen, MvB heeft een plan, over vier jaar draaien we weer mee om plek één. Het komt allemaal in orde, feyenoord is geen concurrent voor ons, wij gaan voor plek vijf.Toppie schreef:Zelfs met dit verzwakte Feye#$$% is er van dit zwakke Ajax te winnen

Supporters zijn het probleem? Zou kunnen, maar als gevolg van een ander probleem, gebrek aan succes, het ontbreken van uitzicht.LucaS schreef:Jezus Christus, we hebben 1 officiele wedstrijd gespeeld. Het grootste probleem van Ajax zijn de supporters, zoveel blijkt nu maar weer eens
We hebben één wedstrijd verloren? In de voorbereiding hebben we vooral verloren, ook van een eerstedivisieploeg uit Spanje.
Slechts één wedstrijd verloren? Klopt, niets tegen in te brengen, ik maak me meer zorgen dat we 0 wedstrijden gewonnen hebben.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Feyenoord - Ajax
Amsterdam, 27 aug 2008
Eredivisie
Zondag 21 september, aanvang 12.30 uur
De Kuip
Verplichte treincombi. Prijs OWB € 37,04
De verkoop is stopgezet vanwege een landelijke storing bij Ticketbox en de online kaartverkoop. Ajax zal in overleg treden met de technische partners, KNVB en Primera. Maandagmiddag zal via de website meer informatie worden gegeven over de problemen omtrent de verkoop. Tevens zal er meer duidelijk worden gegeven of er nog kaarten verkocht gaan worden. Excuses voor het ongemak.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hehe, op alle Ajaxfora hebben ze al bij elkaar 20 pagina's volgescholden over dit probleem. Ben nog nooit zo blij geweest met een voorrangsuitkaart.
Ik had dit trouwens al mijlenver zien aankopen, sprak tijdens het AT al over mijn vermoedens met iemand van kaartverkoop maar hij vertelde toch echt dat ze alles uitvoerig hadden getest.
Je ziet het zo vaak, ook met dancefeesten, dat als er duizenden mensen tegelijk inloggen alles helemaal plat gaat. Gek dat dat anno 2008 nog steeds niet goed kan gaan.
Ik had dit trouwens al mijlenver zien aankopen, sprak tijdens het AT al over mijn vermoedens met iemand van kaartverkoop maar hij vertelde toch echt dat ze alles uitvoerig hadden getest.
Je ziet het zo vaak, ook met dancefeesten, dat als er duizenden mensen tegelijk inloggen alles helemaal plat gaat. Gek dat dat anno 2008 nog steeds niet goed kan gaan.