Hij is geboren in Schagen, dus zou hij eigenlijk voor AZ moeten zijn.

Moderator: mods
Edwin Struis.Martin Eden schreef:Iemand die dit afgelopen maandag gezien heeft? Blijkbaar is er een nieuw format, iets met 2 delen. Ik viel er rijkelijk laat in maar had niet het idee dat ik iets gemist had. 2 zwijgzame dames en een irritante sportweekjournalist (die het vooral dwars leek te zitten dat MvB zo kil is tegen de media) vielen me op. Hoop niet dat de laatstgenoemde een vaste gast is, dan liever die 2 zwijgzame dames.
Dus het komt er eigenlijk op neer dat jij mensen die niks zeggen prefereert boven iemand die dat wel doet, maar waarvan de inhoud van het gesprokene jou niet aanstaat.Martin Eden schreef: 2 zwijgzame dames en een irritante sportweekjournalist (die het vooral dwars leek te zitten dat MvB zo kil is tegen de media) vielen me op. Hoop niet dat de laatstgenoemde een vaste gast is, dan liever die 2 zwijgzame dames.
Tja, dat krijg je als journalisten ook in aanmerking komen...GangstaRiB schreef:Frits Barend zat er ook bij en die zat zich weer eens schaamteloos te profileren als kandidaat AD. Te lachwekkend voor woorden.
Dat is bij Oranje al gebleken. Wie durft zijn mond nog open te doen in de kleedkamer van Ajax?Ook een interviewtje met Perez die aangaf dat Van Basten moeilijk om kan gaan met kritiek of mondigheid, iets wat Barend beaamde.
Het kan goed uitpakken, maar het is inderdaad niet zonder risico.En dat iedereen het erover eens was dat Van Basten de grote baas bij Ajax is en dat het een zeer risicovolle stap was.
[/quote]joey schreef:Tja, dat krijg je als journalisten ook in aanmerking komen...GangstaRiB schreef:Frits Barend zat er ook bij en die zat zich weer eens schaamteloos te profileren als kandidaat AD. Te lachwekkend voor woorden.![]()