Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides

Bericht door Aristides » di sep 02, 2008 1:31 pm

Tot het moment dat de spelers zelf hem, met het bedenken van een ander spelsysteem, op andere gedachten moesten brengen.
Ajax beschikt niet over dergelijke spelers, vrees ik.

Ajax! Je mag toch verwachten dat we tegen Willem II voor de overwinning gaan, dan moet je toch vooruit spelen, voetballen i.p.v. proberen de kracht van Willem II (Waar hebben we het over?) te weerstaan met de kracht van Ajax?

Past Aissati in dat concept, dan stel je hem op, zo niet dat zal hij weinig spelen dit seizoen.

De combinatie Aissati - Eamnuelson lijkt me niet sterk genoeg, maar dat geldt voor iedere combinatier met Urby (als middenvelder in een 4-3-3-systeem)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di sep 02, 2008 1:34 pm

Ismaïl Aissati
Positie: Aanval
Geboortedatum: 16-08-1988
Geboorteplaats: Utrecht
Gewicht: 70 kg
Lengte: 174 cm
www.ajax.nl

Dit verklaart natuurlijk wel waarom Van Basten hem niet opstelde afgelopen zaterdag. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Aristides

Bericht door Aristides » di sep 02, 2008 1:37 pm

Duke schreef:
Ismaïl Aissati
Positie: Aanval
Geboortedatum: 16-08-1988
Geboorteplaats: Utrecht
Gewicht: 70 kg
Lengte: 174 cm
www.ajax.nl

Dit verklaart natuurlijk wel waarom Van Basten hem niet opstelde afgelopen zaterdag. :smallgrin.gif:
Snel groeien en zwaarder worden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » di sep 02, 2008 1:38 pm

Nee, het is een aanvaller.

:smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di sep 02, 2008 5:51 pm

Wat een raar type die Aissati.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo sep 03, 2008 1:00 am

Hoe bedoel je?

joey
Erelid

Bericht door joey » do sep 04, 2008 7:52 am

'Aissati heeft moeite met de weg omhoog'

Foppe de Haan vind het logisch dat hij Ismaïl Aissati wederom buiten de boot heeft laten vallen bij zijn selectiekeuze voor Jong Oranje. "Aissati moet zich eerst bij Ajax maar eens bewijzen. We hebben allemaal de Ismail voor ogen die als zeventienjarige jongen bij PSV een poosje heel goed was. Maar vervolgens gaat het om de weg die je moet gaan. Met die weg omhoog heeft Aissati, en ik weet niet waarom, heel veel moeite. Het is volgens mij geen toeval dat er al tijden geen trainer is die hem opstelt", aldus De Haan in het Algemeen Dagblad.
In De Telegraaf was hij nog scherper. "Ismail speelt nog steeds amper of niet. En van de staf van Ajax heb ik begrepen dat hij matig speelt. Op het jeugd-EK was hij de beste middenvelder van alle landen samen. Daarna is hij nog maar zelden door al zijn trainers opgesteld. Dat is een teken aan de wand."
AN

O, dus ze vinden hem (op dit moment) niet goed genoeg? Uby is beter? Weten we dat ook weer.

Kan die Foppe trouwens een keer zijn bek houden? :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem

Bericht door Kaboem » do sep 04, 2008 8:02 am

Waarom? Foppe is toch trainer van die club?
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » do sep 04, 2008 8:21 am

Als Van Basten iets in de pers wil hebben over Aissati, zal hij zelf wel uitleg geven.

Jim

Bericht door Jim » do sep 04, 2008 8:34 am

Van mij hoeft niemand zijn 'bek' te houden, ook Foppe de Haan niet.
Wat vreemd om een dergelijk 'verzoek' te vernemen van iemand die zelf zo ongeveer driekwart van de bijdragen op dit forum voor zijn rekening neemt, maar dat terzijde.
Maar, heb het al eerder aangegeven, het zou De Haan wel sieren de hand ook eens in eigen boezem te steken. In plaats van continu de zwarte piet bij de spelers te leggen.
Toen het qua prestaties allemaal hosanna was, vond het grote publiek dat vooral de verdienste van Foppe. Het kon niet op met de loftuitingen. Hij moest zelfs bondscoach van het grote Oranje worden. Vond meneer allemaal prachtig. Nu het niet goed is gegaan hoor je nauwelijks enige zelfkritiek en ligt het volgens Foppe allemaal aan de spelers. En dat afschuiven van de 'schuld' blijft alsmaar doorgaan. Nu noemt hij ze zelfs een 'stelletje klootzakken'.
"Ze leren tegenwoordig niet meer om zelf verantwoordelijkheid te nemen", orakelt Foppe. Dat moet dan toch echt iets van het laatste jaar zijn want toen de laatste europese titel was veroverd vernam je daarover helemaal niets van Foppe.
Goed artikel van Valentijn Driessen. Foppe prikt zijn eigen mythe door.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 04, 2008 8:36 am

Foppe praat te graag. Ik zie het nog wel een keer escaleren bij Jong Oranje. Dit soort informatie die van Basten aan Foppe heeft gegeven, moet Foppe voor zich houden. Hij schaadt zo het vertrouwen van mensen (los van wie er gelijk heeft).

Toppie

Bericht door Toppie » do sep 04, 2008 8:45 am

Wordt die Aissati een deceptie :confused.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do sep 04, 2008 8:58 am

Ajaciedjuh schreef:Foppe praat te graag. Ik zie het nog wel een keer escaleren bij Jong Oranje. Dit soort informatie die van Basten aan Foppe heeft gegeven, moet Foppe voor zich houden. Hij schaadt zo het vertrouwen van mensen (los van wie er gelijk heeft).
Exact. Van Basten wilde niets zeggen over de reden dat Aissati niet speelde. Moet Foppe dat ook niet doen. Hij zal ook niet willen dat clubtrainers zich in zijn zaken mengen, neem ik aan.

999

Bericht door 999 » do sep 04, 2008 9:42 am

Nu, ik had toch altijd het idee dat een trainer zelf gaat kijken hoe een speler er voor staat, of dat ie matig of goed bezig is ...
Blij met de punten ...

Jim

Bericht door Jim » do sep 04, 2008 9:55 am

joey schreef: Van Basten wilde niets zeggen over de reden dat Aissati niet speelde. Moet Foppe dat ook niet doen. Hij zal ook niet willen dat clubtrainers zich in zijn zaken mengen, neem ik aan.
Waar het om gaat is dat jij hier van twee walletjes eet, joey. Eerst gebruik je maar wat graag (je drukt er zelfs een regel vet voor af) de informatie van De Haan om daarmee de technische staf van Ajax een veeg uit te pan mee te kunnen geven:
joey schreef:O, dus ze vinden hem (op dit moment) niet goed genoeg? Uby is beter? Weten we dat ook weer.

Om echter vervolgens op hoge toon te roepen dat De Haan zijn bek dicht moet houden. Vind ik niet helemaal fair.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do sep 04, 2008 10:01 am

Foppe moet gewoon zijn bek dichthouden. Als Foppe een club vraagt hoe het staat met een speler, dan moet dat vertrouwelijk blijven. Ik snap niet hoe die Fries het dan in zijn bolle kop haalt om dat even over te brieven naar de media.

joey
Erelid

Bericht door joey » do sep 04, 2008 10:04 am

Jim schreef:
joey schreef: Van Basten wilde niets zeggen over de reden dat Aissati niet speelde. Moet Foppe dat ook niet doen. Hij zal ook niet willen dat clubtrainers zich in zijn zaken mengen, neem ik aan.
Waar het om gaat is dat jij hier van twee walletjes eet, joey. Eerst gebruik je maar wat graag (je drukt er zelfs een regel vet voor af) de informatie van De Haan om daarmee de technische staf van Ajax een veeg uit te pan mee te kunnen geven:
joey schreef:O, dus ze vinden hem (op dit moment) niet goed genoeg? Uby is beter? Weten we dat ook weer.

Om echter vervolgens op hoge toon te roepen dat De Haan zijn bek dicht moet houden. Vind ik niet helemaal fair.
Dus als iets in de krant staat, mag ik die informatie niet gebruiken? :excited.gif:

Jim

Bericht door Jim » do sep 04, 2008 10:10 am

joey schreef:Dus als iets in de krant staat, mag ik die informatie niet gebruiken? :excited.gif:
Dat zeg ik toch helemaal niet. Maar dan moet je vervolgens niet gaan roepen dat die boodschapper zijn mond moet houden.
Dan lijk je net op een vrouw die een verhaal van haar buurvrouw doorvertelt aan een ander en daaraan toevoegt dat die buurvrouw toch wel een enorme roddeltante is...
Laatst gewijzigd door Jim op do sep 04, 2008 10:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » do sep 04, 2008 10:14 am

Ik zie totaal het probleem niet. Ík heb het niet in de krant laten zetten.

Jim

Bericht door Jim » do sep 04, 2008 10:17 am

joey schreef:Ik zie totaal het probleem niet. Ík heb het niet in de krant laten zetten.
Nee, maar je kwakt het wel hier op dit forum. Een ander medium, maar het principe blijft hetzelfde.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do sep 04, 2008 10:17 am

Wij eisen censuur!

joey
Erelid

Bericht door joey » do sep 04, 2008 10:19 am

Het is al openbaar, Jim. En dat komt niet door mij.

Jim

Bericht door Jim » do sep 04, 2008 10:37 am

joey schreef:Het is al openbaar, Jim. En dat komt niet door mij.
Nee hoor joey, dat komt niet door jou.
Wat wel door jou komt is dat het nog een stukje meer openbaar wordt.
Terwijl je echter kennelijk eigenlijk vindt dat het helemaal niet openbaar zou mogen zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » do sep 04, 2008 10:41 am

Je overschat mijn rol een beetje, Jim. Of ik het nu plaats of een ander, het nieuws komt hier toch wel. Ik ben er ook niet tegen dat De Telegraaf het plaatst. Zou ik ook doen als ik een journalist van die krant was. Foppe vindt dat hij uit de school mag klappen, dan is dat nieuws, voor De Telegraaf, voor AN, voor ons. De verantwoordelijkheid voor het naar buiten brengen van dat nieuws ligt geheel bij Foppe.

LucaS

Bericht door LucaS » do sep 04, 2008 10:42 am

Er lijkt me nogal een verschil zitten tussen iets door vertellen wat je in vertrouwen door je buurvrouw is verteld, of bespreken met de buurtbewoners wat de buurvrouw in grote plakkaten in de hele buurt heeft laten ophangen
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie